Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar ik vroeg me af wat een rederlijke prijs voor een pre is? het liefste een merrie maar die zie je niet tot weinig! alvast heel erg bedankt! en ik hoop dat ik over een paar jaar met jullie mee kan praten !
mies_dummy schreef:Hallo mensen![]()
mag ik mischien hier wat vragen stellen over PRE's?
ik ben een spaarplan aan het maken voor de komende jaren want ik wil graag zelf een pre kopen niet afhankelijk zijn van mijn ouders( ja ik ben me bewust van de andere kosten!) maar ik vroeg me af wat een rederlijke prijs voor een pre is? het liefste een merrie maar die zie je niet tot weinig! alvast heel erg bedankt! en ik hoop dat ik over een paar jaar met jullie mee kan praten !

!
Mam gaat mee dus zal daarna wel foto/filmpje plaatsen!

Ik kom altijd graag langs maar of ik Pi wat kan leren weet ik niet
Komt toch voornamelijk door de band van mij en Fuur 

. Dat zal wel een hoop rust geven denk ik zo.
.
.
.
. Het ging echt super 
.
.
hij vind het wel een fijn klusje dus
Jeetje zeg wat gaat dat ineens hard, al onder voorbehoud verkocht.. Zal best moeilijk zijn he? Maar dat klinkt wel als een superplekje, hij zal het daar vast naar z'n zin hebben. En kijk, 20 minuten bij je vandaan, dan kan je hem nog eens gaan opzoeken ook! Het blijft natuurlijk zwaar maar toch fijn dat je weet waar hij terechtkomt, en waar je het voor doet, je familie.

ben er wel blij mee, is toch al fijn als we zo die twee stellen hebben zo 

ik vindt ze zo gaaf he ook echt een mooi kleurtje
madelief88 schreef:mies_dummy, vind je vraag hier niet zo gek hoor, hangt inderdaad heel erg af van wat en waar je een PRE koopt. Er zijn ook veel leuke cruzado's voor minder geld. Denk dat als je een budget van 5000 euro hebt je misschien al wat leuks kan vinden. En als je op korte termijn op zoek bent, kan je Lisenka (zo heet ze ook op bokt) misschien eens PBen, haar fokmerries gaan weg.
Cruzado's kunnen idd ook leuk zijn, heb laatst zelfs een prachtige PRE x KWPN gezien.. Scheelt wel een hoop geld. Denk dat je idd voor 5000 euro zeker een eind komt! 
), hier zitten de meeste mensen met verstand van PRE', dus vandaar dat ik het wel een slimme zet vindt dat ze het hier vraagt
Zijn zat leuke Cruzado's inderdaad!
Dus ik kan hem volgende week zaterdag ophalen! Ze heeft ook dr zin gekregen, ze mocht eerst nooit oorbellen van mijn vriend. Nu heeft ze lopen zeuren omdat ze ze toch wel heel graag wilt! Dus ik ben nu aan het zoeken naar een goeie juwelier die oorbelletjes bij dr wilt schieten. Verder heb ik echt geen idee wat ik dr voor dr verjaardag moet geven. Pff wat moeilijk zeg als ze 4 worden! Deze week maar snel shoppen ervoor!