Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Knap koppie!
Zal jullie wel een linkje van beide paardjes pb-en. De cruzado gaan we dan zondag bekijken en hopelijk de pre een zaterdag. Die staat redelijk in de buurt.

ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Samen met Bedouin vandaag wezen winkelen voor de paarden
twee winkels, in totaal een uur of 4 geshopt haha. Tsja dat heb je als je in Afrika woont, dan heb je nog eens wat nodig
vitaminen, liksteen, deken, hoofdstel, rijbroek, singel etc.
weet nu ook gewoon dat hij een proberend, dominant paardje is, dus dat ik gewoon altijd moet opletten met hem. Nu ik dat doe gaat het ook gelijk veel beter
hoe gaat het nu met je been eigenlijk? Je hebt al lang niet gereden he? 
zijn jullie er lang geweest?
heb je foto's? Het gaat je voor de wind dus
harstikke goed, ga zo door!
alleen dus geen pretbed!!
met F. voelt het nu zoveel beter, ik weet nu gewoon dat ik bepaalde dingen niet met hem kan doen, dat hij dan gelijk dominantiespelletjes gaat uitvoeren. Wel jammer, maar er zijn nog genoeg andere leuke dingen die we kunnen doen
vind die 2e en 3e foto erg mooi, plaatje hoor!
Het is echt het perfecte klimaat daar he? En dan nog eens prachtige natuur.. Staat al lang op mijn verlanglijstje. Hebben jullie flink rondgereisd? Ben een paar jaar terug een maand in Costa Rica geweest, ook zo'n prachtig land! Zou eigenlijk 2 weken blijven, maar vond het uiteindelijk toch te kort. lakshmi schreef:Zo, dan kan je er tenminste echt van genietenHet is echt het perfecte klimaat daar he? En dan nog eens prachtige natuur.. Staat al lang op mijn verlanglijstje. Hebben jullie flink rondgereisd? Ben een paar jaar terug een maand in Costa Rica geweest, ook zo'n prachtig land! Zou eigenlijk 2 weken blijven, maar vond het uiteindelijk toch te kort.
lakshmi schreef:Zo, dan kan je er tenminste echt van genietenHet is echt het perfecte klimaat daar he? En dan nog eens prachtige natuur.. Staat al lang op mijn verlanglijstje. Hebben jullie flink rondgereisd? Ben een paar jaar terug een maand in Costa Rica geweest, ook zo'n prachtig land! Zou eigenlijk 2 weken blijven, maar vond het uiteindelijk toch te kort.