Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Is dat nieuw? Vind dat 'kunstje' zooo gaaf. Maar ik wacht nog even haha
. Heb je een behoorlijke basis voor nodig!
.
. Hij gaat nog steeds vooruit!
.

Mennnnnnn, ik ben TROTS op mn kanjer, niet te geloven!
We zaten wel aangelijnd, en hadden een goede bumper bij ons
. En dat ging perfect
. Hij was echt mega braaf! Hij schrok 1 keer, maar dat was vrij 'flauwtjes' en we zaten gewoon aangelijnd, dus hij bleef netjes bij t andere paard
. Op de terugweg was die al veel minder kijkerig, echt super!
. 
Het is echt een heerlijk dier, toch jammer dat je er geen twee kunt houden
!
. Lekker paard, hij is knap! Ojee, hou m in de gaten ja, het gaat net zo goed!!
Leuk om te horen! Prinslover schreef:Marit: Wow, stijgeren. Is dat nieuw? Vind dat 'kunstje' zooo gaaf. Maar ik wacht nog even haha
. Heb je een behoorlijke basis voor nodig!
Suus: Dat gaat al netjes! Ik heb het idee dat hij soms nog wat spanning heeft en daardoor nog wat strak lijkt, maar het teugelcontact ziet er heel ontspannen uit! En hij is zeer geconcentreerd.
Sanne: He bah, beterschap he!![]()
Heidi: En, was die fietskar wat?
Cyrina: Zo he! Wat een knapperd ook die Bobby! Stoere man. Hij gaat nog steeds vooruit!
Saida: Fijn dat de tip werkt! Is lekkerder wandelen hihi.
Sorry, maar ik moet het even uitschreeuwen: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Het 1e buitenritje is gemaakt!!!Mennnnnnn, ik ben TROTS op mn kanjer, niet te geloven!
We zaten wel aangelijnd, en hadden een goede bumper bij ons
. En dat ging perfect
. Hij was echt mega braaf! Hij schrok 1 keer, maar dat was vrij 'flauwtjes' en we zaten gewoon aangelijnd, dus hij bleef netjes bij t andere paard
. Op de terugweg was die al veel minder kijkerig, echt super!
*zucht* wat zal ik lekker slapen straks![]()
.

Hierbij een aantal korte reacties:
. Leuk hoor! Super dat je een appart forum heb geopend om te meeten! Geweldig dat je buitenrit zo goed ging, stoer hoor!
Mijn katjes krijgen ook verse vis hoor
op hun verjaardag hahaha! Kan me gestolen worden wat andere mensen op stal er van vinden. IEDEREEN wist in ieder geval dat Bandito jarig was hahaha! Leuke fotos in het bos maar heb je ook fotos van de clinic????
heb zitten toe kijken toen hij werd ingeladen en van het erf af reed. Hoe is het nu met hem......
Ik heb in tijden niet zo'n zware les gehad. Bandito en ik waren helemaal doorweekt
en moesten moeilijk oefeningen doen. Wel goed een keer kei hard trainen even een nivo hoger maar oef wat was het zwaar.
Een uitgestrekte draf doorzitten vindt ik echt vreselijk
lastig ik heb de feeling nog niet en ook volte vergroten dmv wijken in draf vindt ik nog erg lastig, Bandito gaat namelijk vaak uit zichzelf
maar dat is natuurlijk niet de bedoeling hij moet het doen op mijn hulpen.
...dan raak ik een beetje geiriteerd
tja en dan lukt het niet....stomme oefening bleh.
maar is wel goed voor ons...
mee en hebben we heerlijk geknuffeld
hihi met zn drietjes dan! Bert is echt zo lief met Bandito dan gaat hij helpen poetsen maar dat doet hij dan heel voorzichtig meer aaien hahaha
Daarna lekker gelongeerd. Bandito was eerst een beetje lui
maar daarna kwam hij los hoor jeetje wat een energie bommetje
ineens!
in zn stalletje dan is hij zoooooooooooooo lief. Daarna gaat hij bij het poetsen altijd lekker rekken strekken zo gaaf gezicht dan is het net een hertje
. Stalgenootjes kijken dan echt met open mond want dan staat hij bijna op zn teentjes en krijgt hij een MEGA nek hahaha ik ben het wel gewend van hem.
......het gaat nu al 3 maanden super dus dit had ik wel een beetje verwacht, ach morgen weer nieuwe kansen. Misschien dan toch maar weer in de binnenbak, wel warm maar betere ondergrond.

die foto van marcel te grappig
en ik zit ook op de roze wolk hoor