[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:24

Soeske Dat ziet er goed uit! Stoer hoofdstel ook 8-)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:05

Suzanne -> Leuke foto's van jou en Goya!
Wat was dit voor clinic? DV?

Cyrina -> Kon je dat leuke beestje niet eerst opvouwen en dan in je binnenzak stoppen? :P

Heidi -> Wat een superlieve foto's van Jesse!

Sanne -> Beterschap!

Kelly -> Het zijn niet echt Spaanse kostuums, maar wel errug mooi deze! [url]http://www.reitkostümverleih.de/[/url]
Barokke rijkostuums; http://www.historische-reitbekleidung.de/galerien/Barockreiten/
Feriakleding; http://www.lasenoradito.nl/index.php?Itemid=20&id=22&option=com_content&task=view
Misschien heb je er wat aan!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:55

Soeske: Goya is echt heel erg vooruit gegaan +:)+
veel ontspannerder rijd hij als ik het zo zie :o

Saida_: Dankje :D

Weet iemand of je 19 april een kuur met zijn 2en kan rijden :o
Mijn verzorgster en haar vriendin die ook een anda heeft wil dan een kuur op muziek rijden maar dan met zijn 2en.
anders gewoon de parade :D

Ik kan zelf wel de parade rijden maar ik wil ook graag een keer mijn verzorgster een hele mooie dag gunnen in de showkleding en laten genieten en voelen hoe dat nou is :D

Ik ga denk ik de feria rijden :o
anders gewoon genieten hoe mooi ze wel niet zijn :o

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:08

Marit: Wow, stijgeren :D . Is dat nieuw? Vind dat 'kunstje' zooo gaaf. Maar ik wacht nog even haha :+ . Heb je een behoorlijke basis voor nodig!

Suus: Dat gaat al netjes! Ik heb het idee dat hij soms nog wat spanning heeft en daardoor nog wat strak lijkt, maar het teugelcontact ziet er heel ontspannen uit! En hij is zeer geconcentreerd :D .

Sanne: He bah, beterschap he! :(:)

Heidi: En, was die fietskar wat?

Cyrina: Zo he! Wat een knapperd ook die Bobby! Stoere man 8-) . Hij gaat nog steeds vooruit!

Saida: Fijn dat de tip werkt! Is lekkerder wandelen hihi ;) .

Sorry, maar ik moet het even uitschreeuwen: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :):) :):) :):)
Het 1e buitenritje is gemaakt!!! :# Mennnnnnn, ik ben TROTS op mn kanjer, niet te geloven! *\o/* We zaten wel aangelijnd, en hadden een goede bumper bij ons :D . En dat ging perfect :+: . Hij was echt mega braaf! Hij schrok 1 keer, maar dat was vrij 'flauwtjes' en we zaten gewoon aangelijnd, dus hij bleef netjes bij t andere paard *D . Op de terugweg was die al veel minder kijkerig, echt super!
*zucht* wat zal ik lekker slapen straks :D :D .

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:23

Lekker hoor Iloon! Weer goed genieten op je roze wolk :+:

Suus wat een mooie foto's! Met zulke hoofdstellen werd in Spanje veel gereden toen ik daar nog woonde.

Sanne beterschap, dat is even minder. Hopelijk ben je snel de oude :(:)

Marit heee ben je er ook weer eens! Sjiek zadel hoor, ziet er comfortabel uit!

Lobke wat een ontzettend mooie foto's!! :~ Het is echt een heerlijk dier, toch jammer dat je er geen twee kunt houden :D

Cyrina wat een leuke zeg, idd lijkt t me een knuffelbeertje!

Saida lijkt me ook lekkerder met hoofdstel wandelen. Of kaptoom of halster met ketting onderlangs, werkt bij mij altijd goed. Als hij braaf is hangt hij slap en als hij gaat trekken komt hij strak. Zo kan hij ook nog grazen.

Suev eet inmiddels weer normaal gelukkig! Alleen is hij weer onregelmatig van het met grondwerken kleine voltes oefenen, ik heb mijn instructrice van de opleiding hierover gemaild en Steffi ook. Het goede nieuws is dat het wel na een weekje of twee weer weggaat, maar het is wel iets wat we even goed in de gaten moeten houden want er zit dus duidelijk iets niet goed. Hij liep vandaag hetzelfde als tijdens de les de vorige keer dat hij zo klierde, die les was ook vlak na mijn eerste opleidingsdag. Dus heb ik vandaag maar rustig aan gedaan, en even gebruik gemaakt van het mooie weer om een paar plaatjes van mijn kanjer te schieten. Je ziet zijn buik nog steeds een beetje hangen van de operatie, maar dit is zeer afhankelijk van hoe hij staat en het trekt door het trainen ook steeds meer weg. Tijdens het rijden of longeren als hij goed over de rug loopt zie je er bijna helemaal niets meer van.

http://picasaweb.google.nl/Suevo98/2009 ... GSndah3gE#

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:25

Whaaaah! Wat gaaf joh!
Kom je erbij op de grote roze wolk? Is plek zat! :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:26

Ilonaa ; Ohh wat leuk je eerste buitenrit met chico :) Vet stoer, en natuurlijk gelijk fijn dat die goed ging! Sweet dreams tonight hihi.

Heidi ; Wat een leuke foto's van de kleine man :)

Sanne ; Beterschap!

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:45

Saida: Jaa, leuk, ik kom gezellig naast je zitten hihi :D !

Malin: Suevvie :+: . Lekker paard, hij is knap! Ojee, hou m in de gaten ja, het gaat net zo goed!!

Mies: Jaa, ik ben echt suuuuper blij met mn ventje!! Ik mocht gewoon meeliften!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:53

Super Iloon :D Leuk om te horen!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:57

Prinslover schreef:
Marit: Wow, stijgeren :D . Is dat nieuw? Vind dat 'kunstje' zooo gaaf. Maar ik wacht nog even haha :+ . Heb je een behoorlijke basis voor nodig!

Suus: Dat gaat al netjes! Ik heb het idee dat hij soms nog wat spanning heeft en daardoor nog wat strak lijkt, maar het teugelcontact ziet er heel ontspannen uit! En hij is zeer geconcentreerd :D .

Sanne: He bah, beterschap he! :(:)

Heidi: En, was die fietskar wat?

Cyrina: Zo he! Wat een knapperd ook die Bobby! Stoere man 8-) . Hij gaat nog steeds vooruit!

Saida: Fijn dat de tip werkt! Is lekkerder wandelen hihi ;) .

Sorry, maar ik moet het even uitschreeuwen: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :):) :):) :):)
Het 1e buitenritje is gemaakt!!! :# Mennnnnnn, ik ben TROTS op mn kanjer, niet te geloven! *\o/* We zaten wel aangelijnd, en hadden een goede bumper bij ons :D . En dat ging perfect :+: . Hij was echt mega braaf! Hij schrok 1 keer, maar dat was vrij 'flauwtjes' en we zaten gewoon aangelijnd, dus hij bleef netjes bij t andere paard *D . Op de terugweg was die al veel minder kijkerig, echt super!
*zucht* wat zal ik lekker slapen straks :D :D .

Deze hebben we net gekocht
dit is nou de fiets kar die ik bedoelde ;)
het stond lekker dicht bij huis tekoop in Berkel en Rooderijs en voor 30 euro en het ziet er nog goed uit . :D
we zijn gelijk er naar toe gegaan en opgehaald :D
Als je ziet wat voor prijzen ze tegen woordig ervoor vragen is niet normaal. >;)

Je kan het zowel achter je fiets hangen als er mee wandelen :D
en Jesse zit lekker droog in de kar :P

Afbeelding

en super gaaf dat Chico zo braaf was buiten jij zal echt goed slapen vanacht en heerlijk dromen :Z :z
Laatst bijgewerkt door Machonito op 18-03-09 23:30, in het totaal 5 keer bewerkt

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:58

Foto's zien er lekker uit Suus, mooi hoofdstel idd! :)

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:22

pff wat gaan jullie mega hardt :j
ben nog heel erg druk met mijn meubeltjes *D wordt wel erg mooi vindt ik zelf.
vanavond super fijn gelest met djemo :j :+:
sorry dat ik niet bij regeert :o

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:27

Jullie gaan weer lekker hard! :9 Hierbij een aantal korte reacties:

Iloon: Klinkt super je weekendje weg :D . Leuk hoor! Super dat je een appart forum heb geopend om te meeten! Geweldig dat je buitenrit zo goed ging, stoer hoor! :Y)
Mies_ apollo: tuurlijk vier ik de verjaardag van mn knollie! *\o/* *\o/* *\o/* Mijn katjes krijgen ook verse vis hoor *D op hun verjaardag hahaha! Kan me gestolen worden wat andere mensen op stal er van vinden. IEDEREEN wist in ieder geval dat Bandito jarig was hahaha! Leuke fotos in het bos maar heb je ook fotos van de clinic????
Cyrina: lekker aan het trainen hoor! +:)+
Evdpanne: hoop dat het nu wat beter gaat met Atlas…..duim voor je. Dat jonkie op Marktplaats heeft idd een lieve uitstralling. Fijn dat er nog mensen bestaan die ondervoede dieren meenemen en op laten knappen……
+:)+ Tjillert: haha te gekke foto! Wat kan die witte strekken zeg! _O-
Michelle: hahaha de macho van het forum in een roze outfit! GOED PLAN!
Borderjay: Bandito is even groot…..ze hebben echt zoveel gemeen! En idd krijg een simpel springpaardje te zien als je op de link klinkt. Dacht al dasss toch niet zo bijzonder, vreemd! :n
Dinkeygirl: iehhhhh plakje salami….pijnlijk.
Marit: mooi zadel! Gaat echt helemaal goed komen hoor! Nog een lekker rit gehad vanavond??
Cyrina: mooie fotos!??? Ik zat even in je profiel te snuffelen maar wat is Bonito GAAF! :9
Idra: mooie fotos van terosso….wel tong binnen boord houden hoor hahaha!
Soeske: leuke fotos, hoge concentratie.
Machonito: WOW is Jesse alweer drie maanden. Wat gaat het toch snel! Lekker ventje hoor!

Frankie: ik hoorde van een stalgenootje dat jij haar gezinspony Prince hebt gekocht (alweer een aantal jaren terug toch?) en dat ze jouw zag op het barokke paardenforum waar ze mij dus ook tegen kwam. Prince heeft jaren bij ons op stal gestaan.!!!!!! Dit is echt de ideale kinderpony ZOOOO ontzettend lief. Ik weet nog dat ik met tranen in me ogen |( |( |( heb zitten toe kijken toen hij werd ingeladen en van het erf af reed. Hoe is het nu met hem......

Maandag les gehad....ik was de hele dag al een beetje moe en wat denk je krijg ik toch een MEGA zware les. :( Ik heb in tijden niet zo'n zware les gehad. Bandito en ik waren helemaal doorweekt :(:) :(:) en moesten moeilijk oefeningen doen. Wel goed een keer kei hard trainen even een nivo hoger maar oef wat was het zwaar. *D Een uitgestrekte draf doorzitten vindt ik echt vreselijk }> lastig ik heb de feeling nog niet en ook volte vergroten dmv wijken in draf vindt ik nog erg lastig, Bandito gaat namelijk vaak uit zichzelf :( maar dat is natuurlijk niet de bedoeling hij moet het doen op mijn hulpen. :Y) ...dan raak ik een beetje geiriteerd |o tja en dan lukt het niet....stomme oefening bleh. :# maar is wel goed voor ons...

Dinsdag
ging me vriendje :+: :+: mee en hebben we heerlijk geknuffeld :+: hihi met zn drietjes dan! Bert is echt zo lief met Bandito dan gaat hij helpen poetsen maar dat doet hij dan heel voorzichtig meer aaien hahaha :D Daarna lekker gelongeerd. Bandito was eerst een beetje lui :Z maar daarna kwam hij los hoor jeetje wat een energie bommetje :):) ineens!

Vandaag
lag mijn ventje lekker te slapen :Z in zn stalletje dan is hij zoooooooooooooo lief. Daarna gaat hij bij het poetsen altijd lekker rekken strekken zo gaaf gezicht dan is het net een hertje }:0 . Stalgenootjes kijken dan echt met open mond want dan staat hij bijna op zn teentjes en krijgt hij een MEGA nek hahaha ik ben het wel gewend van hem. *D
In de buitenbak gereden en geprobeerd de oefeningen van de les te doen. Maar ging niet lekker denk toch net even te lastig voor ons. Buitenbak was ook mega zwaar en wilde daarom ook maar 40 minuten rijden maar voordat ik het wist zat ik er al 70 minuten op...wil de oefening dan toch nog een keer proberen dus even iets anders en dan nogmaals.....niet zo handig even te lang door gegaan en matig gereden |( ......het gaat nu al 3 maanden super dus dit had ik wel een beetje verwacht, ach morgen weer nieuwe kansen. Misschien dan toch maar weer in de binnenbak, wel warm maar betere ondergrond.

Nou hehehe ik ben weer bij hoor.... Fijne avond allemaal!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:30

gezellige klets hier. ik hou het kort.
sanne: beterschap meis!!
ilona: haha, niet de roze wolk doormidden dansen he.
banditto: ik heb hem gekocht afgelopen zomer van Petra K. zij heeft hem destijds gekocht in castricum of ergens daar. vanwege een scheiding is ie bij haar weer te koop gegaan. het gaat goed met hem, idd echt een superlief beestje. hij gaat samen met des in de bak en wei. onze oudste is echter niet zo'n held, prince schudt zich weleens uit onder het zadel, dan is ze gelijk over de rooie haha. de middelste vindt t allemaal geweldig, ze voeren hem ook gewoon uit de hand. heel soms rijdt ons buurmeisje erop (8 jaar), zij pakt hem aan en dan blijkt dat ie echt lekker kan lopen. we twijfelen nog om hem aan te spannen.

goh zit net de smaakpolitie te kijken, smeeerig!!! een studentenhuis met een volle koelkast die al een hele tijd niet meer gebruikt wordt. hij trok maar handschoenen aan voor onderzoek. gatverdegatver zeg.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 18-03-09 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:35

Prinslover: ik kan niet reageren op de meeting voor barokke forum, ik zie dat hij besloten is :o .......maar hoe kan ik reageren |( .....wil graag mee |( ....

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:37

Haiii
Feikje is nu naar de kraamstal dus het is nu vrij rustig op stal zonder die drukte maker xD Ik mis haar wel in ieder geval..
Krijg het druk deze zomer Janna komt om door gereden te worden en ik heb net aanbieding gekregen om 2 3jarige arabo friesjes te beleren... Ben benieuwd.. weet totaal niet hoe moeilijk arabo's zijn.. Heb nog wat fotos gemaakt van rijden vandaag met tjardo maar moet nog ff update...
Groetjess!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:37

en ik kan niet mee, helaaas helaaaas

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:48

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:52

haha ja ik had m al gezien. wat vindt manlief er van??

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:57

hahaha hij vond het heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk :') :):)
word vanavond voor straf...... ~~}> uhhhhh laat maar ik zal het maar niet zeggen := :roll:

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:09

Frank: ik kan me echt geen lievere pony voorstellen dan Prince....als ik later groot ben en kindje krijg hahaha zou ik heel graag zon pony willen voor mijn kindjes. Hij kan echt mooi lopen hoor, ze hebben er ook veel wedstrijden mee gereden geloof ik. Ik denk dat hij de kar helemaal geweldig vindt en wat ik mij kan herinneren is hij ook gek van aandacht en SPELEN!

Haha Machonito ~~}> _/-\o_ ~~}> +:)+

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:28

Saida, ja, was DV clinic bij Balingehof.
Thnx allemaal :)
Iloon, klopt ja.. Meneer was het er niet heel erg mee eens aan het werk te gaan hihi. Ook moet nodig de osteopaat komen, hij heeft wat last van zijn rug :(
Leuk dat je op buitenrit bent geweest, spannend hoor haha
Malin, fijn dat Suev weer eet..
Heidi, ja, het gaat wel een stuk ontspannener nu gelukkig :)

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:53

huh Marit heeft Sam echt Atrofie???? Of beginnende?
Laatst bijgewerkt door Banditto op 19-03-09 01:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:59

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:23

Suus - leuke foto's hoor goya loopt lekker ontspannen zo te zien

Heidi - _O- die foto van marcel te grappig
en leuke fietskar hoor kan je lekker met jesse fietsen

Ilona - SUPER hoor jij zal idd lekker geslapen hebben meid je kan echt trots zijn hoor
vooral zo doorgaan hij wordt dalijk alleen maar makker

Nishada - wat is urbino toch knap :9

Banditto - zware les gehad zo te lezen, jammer dat het wat minder ging toen je zelf ging oefenen maar ook dat hoort erbij

Frank - vies he dat je zo kan leven dat snap ik niet en ze vinden het zelf gewoon grappig

Melissa - wanneer komt ze weer terug dan

Marielle - fijn dat je les lekker ging

Malin -leuke foto's van suevo alleen jammer dat die onregelmatig loopt hoe hem maar goed in de gaten hoor

Kelly - en al wat jurken kunnen vinden

Gisteren met stoere vent weer gereden en hij deed echt super zijn best in galop ging die nog wat te hard maar daar trainen we nu hard aan
hij gaat ook steeds meer ontspannen en nagefelijk lopen *\o/*
en ik denk dat ik nu het kwartje heb gevonden hoe dat ik bepaalde dingen op moet lossen dus hoop dat ik nu even in een stijgende lijn kan blijven trainen maar ben in ieder geval weer super trots :+: en ik zit ook op de roze wolk hoor