[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:41

Ben ik ook weer ff Doei!
Hard aan het genieten van het weer naast het werk, is echt zó lekker Haha!
Lekker naar het strand, vondelpark, en de paarden natuurlijk!
Dinsdag ook weer lekker naar buiten geweest met Furia, vanavond weer lekker trainen.
Gisteren had ik les met die New Forest pony die ik eens in de week train, zat namelijk helemaal vast. Mijn instructeur heeft me echt weer nieuwe inspiratie gegeven, ze ging fijn lopen! Eindelijk echt los door dat lijf, en door die kleine dingetjes he Knipoog Hele les zonder beugels, nog best een prestatie met zo'n klein schieterig ding en een verrot springzadel waar ik net aan in kan blijven zitten Tong uitsteken Begin er nu wel beter in te zitten, maar de eerste keer Nagelbijten / Gniffelen
En heb nu doorslijtplekken op mn bovenbenen, pijnlijk! Maar kan weer ff vooruit, ben helemaal benieuwd hoe het volgende week gaat!

Morgen komt Cloris langs, die komt me ook even helpen met Furia, ben benieuwd.

Debski: Klinkt inderdaad zwaar.. Dat galop-halthouden ga ik zeker ook nog lange niet mee pakken, maar het is natuurlijk zeker goed om te trainen tussen arbeidsgalop en middengalop Ja
Malouuu: heb je haar niet laten scannen? Is natuurlijk errug leuk een minishet-veulen Lovers
Nouvel: Thnx! Ben benieuwd naar die fotoshoot zeg, die ene foto is alvast erg gaaf! Haha, dat ken ik Furia ligt ook erg graag in het zand te rollen, hoe meer je rost hoe zwarte ze worden Haha!
Fere16: Welkom en mooie hengst!
Zo dat klintk alleen niet goed, gaat dat nou omdezelfde hengst?
Zusje: nohh, relaxt hoor dattie je meenam om te shoppen Pling Ziet er echt uit alsof Bandito het goed naar zijn zin heeft! Whahahahaha die foto van dizo!
Desty: Geduld, ooit heb je vast een eigen mooie barok! En voorlopig kan je hier gewoon gezellig meekletsen en van de foto's genieten toch Knipoog
Saida: had je al gepbt Haha! Wow, 1.45m is idd erg klein, helemaal voor een 4.5 jarige...
Paola: Fijn dat je een nieuw zadel hebt joh, kan je weer lekker aan de slag Ja
Flamon: Fijn dat je les zo goed ging!
Sanne: klinkt als een gezellig weekend!
Lisenka: hoi! Hoe gaat het met je? Heb ook ff bij het topic van het nieuwe veulentje gekeken, leuke tijd denk ik bij jullie op stal met de veulentjes!
Karina: Oei lastig dat je stem tijdelijk weg is..
Jaa, wordt warm hoor morgen.. Ben benieuwd of Fuur&ik t ook een beetje volhouden.
Malenka welkom denk ik, heb ff gemist wie je bent?
Al wel wat foto's geplaatst, goed op weg haha Knipoog Ik heb zelf ook een haflinger van 1.38m gereden dat kon ook nog prima!
Maar haflingers vind ik toch iets anders dan andalusiers, vind 1.45m wel erg klein voor een anda.
Bienotje Welkom terug, gezellig! Gelders type is ook leuk Ja
Missmuts Ziet er goed uit hoor Ja
Esmee: Fijn hoor, alles goed gegaan?
Frisiangirl: brrrr, wat spannend, hoop dat ie snel opknapt!
Mies: veel plezier, zo he 3 maanden das echt lang!
[b]Bianca[b/]: Weinig nieuws te vertellen Bloos! Hoe kan dat nou, we willen álles weten!! Enne, we willen foto's, hebben we al te lang niet gezien Haha!
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 09-05-08 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:51

ik ga vanmiddag met een vriendinnetje naar stal, eens kijken of ik wat foto's kan maken Ja

Ja ik kan wel iedere dag vertellen dat ik getut, en geknuffeld en gepoetst en gewandeld heb, maar dat wordt ook zo eentonig Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:30

Ojee, ik kan het niet meer bijhouden hoor Bloos Ben heel veeeel van de zon aan het genieten Haha! Is het niet heeeeeeeeerlijk weer in Hollandia Cool ? Ik pak om half 1 de bus richting huis, een reis van 3 uur weer Gaaaap maar wel lekker als ik straks weer thuis ben. Lekker Amanda doen heel t weekend Lachen

Saida: Ik ben even weg en ik mis een hele boel bijna! Wat een ontzettende knapperd ben je wezen kijken. Ik zag hem ook al op MP, en had meteen iets van wauw! Alleen die hoogte, dat is écht zonde... Ik zoek toch ook wel een paard met een beetje hoogte. Is wel zo fijn. Maar gewoon lekker verder zoeken, wie weet wat voor leuks je nog tegen komt Haha! .

Jasmijn: Leeeeeeeeeeeeeuk jo al die foto's Haha! Haha! . Zo kunnen wij ook van Bandito genieten haha. Die kauwfoto, hij is lekker onderdanig! Knipoog En Dizo met die bril hahahaha, gekke hond met een gek baasje! Haha!

Kjoetie: Leuk foto's van jou mooi meisje! Haha!

Madelief: Zwaar aan het lessen lees ik Haha! . Fijn dat het dan zo goed gaat ineens he! En zonder beugels oef.. Tong uitsteken Dat is toch wel ff een zwaar lesje dan haha. Haha! En met Fuur ook alles goed lees ik!

Missmuts: Leuke foto's zeg!! Haha! Bruintje is echt een leukerdje! En je witte kan echt super springen! Jammer dat je niet hoger durft, maar begrijp je helemaal, ik durf zelf amper de lucht in met springen Nagelbijten / Gniffelen haha.

Cloris: Wat word Alegrea (weet niet of het goed geschreven is Nagelbijten / Gniffelen ) groot! Haha! Ze word echt knap hoor Ja Ben benieuwd hoe deze dame het gaat doen recreatief!

Shirley: Leuke foto's van je zwarte parel, lekkerding is het Haha!

Peet: Succes met je huisje verkopen en een nieuwe kopen.... Allemaal zo'n gedoe he. Mijn vriend gaat ook met zn vader/zusje verhuizen. Is pas opgeleverd, en wat een werk komt er bij kijken zeg...

Fere16 en Frisiangirl, veel sterkte met jullie paardjes! Hopelijk zijn ze snel weer beter... Ach gut

Esmee: Het gaat goed met Fuego lees ik Haha! Super hoor!!!

Ellis: Wat een onwijs mooie foto op het strand zeg Kwijl Ben super benieuwd naar de rest nu Nagelbijten / Gniffelen Volgens mij weer kwijl plaatjes haha Haha! Hypofocus maakt sowieso al erug mooie foto's Ja

Mies: Veeeeeeeeel plezier met Felix!! Geniet van de 'laatste' dagen.. Je zal hem wel gaan missen Ach gut . Have Fun dus Knipoog

Sorry als ik iemand vergeten ben Bloos Maar het gaat zo snel hier, moeilijk bij te houden dus! Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:41

Zo inmiddels alweer lekker thuis! Het is echt warmmm vandaag! Wel lekker, maar het geeft me altijd zo'n sloom gevoel Clown . En eigenlijk heb ik zin om te rijden, maar ook weer niet zeg maar..... Pff... Lastig? Wie? Ik? Haha!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 17:07

Jeejtje wat gaan juillie snel! Net bij Anne geweest, Anne had een dolle bui. Ze stond in de bak en begon te galopperen en te bokken, daarna hoorde ze iets en deed haar staart helemaal omhoog en ging showen.Helaas geen foto's ervan, geen camera bij..

fere16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 17:29

madelief:: ja het is het zelfde paard vandaag weer bij hem geweest hij wou gelukkig vandaag zijn stal wel uit. hij had op het laatst zoveel pijn dat hij zijn stal niet uit wou.. hij krijg mediceinen voor de ontsteking in zijn hoef en volgende week word hij gecastreerd

furia wat een mooi paard zeg erg leuke combie:D

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 17:37

Ja ik ben nu in de binnenbak omdat ik haar nog niet in de buitenbak ga doen als ik alleen ben, binnen voel ik me wat veiliger..en aangezien meneer boer altijd op zijn trekker rond rijd is dat helemaal geen goed plan, maar het komt nog wel! doen alles lekker rustig aan vooral met dit warme weer!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:29

Ik heb respect voor iedereen die netjes overal op reageert. Ik kan het vaak niet bijhouden.
Nogmaals dank iig voor de reacties. Ik ben ook zeer trots op de heren.

Shirley: gelijk heb je; doe maar rustig aan.

Ik zag trouwens nog een prachtige foto van Nouvel voorbij komen; WAUW!

Horsieslii, mijn paarden hebben ook een talent voor showen op momenten dat ik mijn camera niet in de buurt heb Haha!

Prinsl, dat gevoel heb ik nu ook een beetje. Gewoon gaan rijden, dan kun je later weer van de zon genieten Haha!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 19:02

missmuts; ja ze is nog jong dus kan nog best

maar mensen ik ga naar de camping en kan niet eerder reageren dan morgenmiddag! Tong uitsteken doeggie!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:32

Shirly: Veel plezier op de camping! Ja

Horsie: Haha, leuk is dat he als ze zo showen Pling Amanda doet het ook wel eens, maar dan heb ik ook nooit camera bij me.. Huilen van het lachen

Even een vraagje hoor. Ik kwam via klikken en alles op de site van Miriam Frenk terecht.. Ik weet bijna 100% zeker dat Principe ook bij haar vandaan komt. De eigenaresse heeft me het eens verteld, en ik heb daarna zelf met Miriam Frenk gemaild en zelfs nog foto's toegestuurd gekregen van Prins toen ie nog in Spanje stond.

Heeft iemand ervaringen met haar? Heeft iemand uit dit topic toevallig bij haar een paard vandaan? Of weet je iemand die daar een paard vandaan heeft? (Er staat me vaag bij dat Cloris haar Piropo daar vandaan heeft?!) En hoe ging dat met kijken enzo? Want ze woont namelijk wel in Spanje volgens mij... Ben benieuwd wie mij kan helpen.. Lachen

Principe doet het super goed, en er is niks mis met dat paard! Ze heeft wel meer super leuke paarden op haar site Vingers aflikken En wie weet als ik zover ben kan ik is bij haar gaan kijken...

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 23:10

jaaaaaaaa celine is eerste geworden met de zitompetitie
en ze hoort nu nog of ze door is we denken dus van wel
ze reed super op tsjillert Haha! hij liep ook erg lekker ondanks de hitte we reden in de binnenbak omdat we anders in de volle zon moesten rijden met de kids
waarschijnlijk zijn al onze kids door naar de halve finale dus hebben ze goed gedaan

had zelf pech vanmorgen het paard wat bij tsjillert instaat moets ik ff in de andere wei zetten omdat ze anders met ons mee zou lopen naar buiten
celine deed netjes het draad open ik laat het paard los staat ze op me voet en geeft nog een trap na
wat heel erg pijn deed en doet heb gelijk een half uur ijskoud water eroverheen laten stromen maar ik wist niet meer dat een paard zo zwaar was/is pffffffffffffff het is helemaal blauw
op dit soort momenten dat ik zo blij ben met mijn eigen zwarte vent die loopt gewoon netjes het land /stal/spuitplaats op en uit

nu moet ik weg want me man wil de pc inpikken hihihi en ik wil nog ff tv kijken dus laat hem maar in de waan dat ik voor hem opsta hihihi
voor iedereen fijn weekend

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 00:39

Even ego berichtje
Was erg leuk weer bij Balingehof.
Als iemand op zoek is naar jonge kittens, stuur maar een PB, de kat van onze buren is bevallen in de stal bij ons, en de buurman die verzuipt ze anders toch.. Kan ik niet over mijn hart verkrijgen...

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 08:15

He jakkie,dat mensen dat nog steeds doen zeg Boos!
Helaas weet ik niemand en hoewel m'n hart er goed genoeg voor is begin ik er ook niet meer aan.
Ik heb al 2 katten en 2 honden en vind dat meer als genoeg.

Donderdag is de zadelmaker geweest en het zadel lag perfect,alsof het voor Mynke gemaakt was Knipoog
Ik heb natuurlijk gelijk gereden Haha!
Moest wel even wennen aan het zadel,maar dat was eigenlijk met een paar rondjes klaar,het zit prima en ik zit er mooier in als in m'n vorige,toch een prettige bijkomstigheid Clown
Mynke liep als een zonnetje,gelukkig heeft ze dus echt niks aan het vallen overgehouden.
Dus vanavond weer lekker hobbelen.

Nu gaan we eerst naar Leiderdorp.
We hebben tuintegels overgenomen,die moeten we daar eerst eruit halen en naar huis brengen.
Pff,zware klus voor met dit mooie weer.
Maar ik heb wel aan het eind van de week een prachtige tuin Haha!

Iedereen een fijne dag en ik lees vanavond wel wat jullie allemaal gedaan hebben (of niet gedaan hebben Nagelbijten / Gniffelen ).

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 10:00

he soeske wat een rot streek van je buurman hoop dat je de kittens snel ene goed huis kunt geven

pipi fijn van je zadel hoop dat je er heel veel plezier aan gaat beleven
en dat je tuin vanaaf maar mooi zal zijn steek je daarna lekker een bbq`tje aan en genieten van je tuin hihihi

ik moet nu naar voorthuizen even een bezoekje brengen aan me moeder voor moederdag pfffff gelukkig heb ik airco in de auto(neem die van john lekker mee Clown )en morgen weer naar rotterdam voor de andere ouders
en dat te bedenken dat ik toch ook moeder ben Bloos ik moet het maar doen met een dikke knuffel van me lieve kind en haar kadoo`tjes (celine is erg een knutsel kind)
maar daar geniet ik ook het meest van Haha!

nou meiden veel plezier dit weekend en genieten van het mooie weer Vingers aflikken

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 10:01

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 10:09

Madelief: Is inderdaad een leuke tijd. Het gaat met mij nu wel iets beter. Ik merk het ook heel sterk aan de paarden. Halley en Otto lopen weer heerlijk ontspannen.

Prinslover: Ik heb met Miriam Frenk wel contact gehad toen ik nog op zoek was naar een hengst. Ze komt op mij betrouwbaar over. Ze woont inderdaad in Spanje. Uiteindelijk heb ik op de Equitana de fokker van Halley ontmoet. Hij nodigde ons uit om eens langs te komen. Nu zijn we er altijd welkom.

Pipi: Super dat Mynke zo goed op het zadel reageert en dat jij er ook nog lekker inzit. Sterkte vandaag met de tuintegels.

Joto: Gefeliciteerd.

Peet: Super gedaan van Celine. Nu maar hopen dat ze door is. Mijn ouders komen vandaag op veulenbezoek, dus vieren we meteen moederdag hier.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 12:59

hallo was ik weer! lekker weer he! Tong uitsteken maar goed, ik heb gelijk zomerkleding ingeslagen Clown haha!
Veel plezier allemaal met moeder dag ! Tong uitsteken

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 13:00

Ja, met Fuego gaat alles goed Lachen. Eergisteren was dus de eerste keer voor hem, eind van de middag is hij door het schrikdraad gelopen met een ander paard, niets aan over gehouden ofzo hoor, merken ze niet echt wat van, maar toen hadden ze Vuurtje ff binnen gezet. Gisteren weer in het weiland. Voor het eerst dus uit het weiland gepakt, loop ik het weiland uit (stond uiteraard al bij een groter paard, lekker te krabben bij elkaars schoft) zie ik 2 hele grote bijtwonden, en 1 kleintje. Niet gek natuurlijk, maargoed, na een paar keer lang afspuiten ging de zwelling alweer weg. Nu die pees ook goed is, kon ik weer rijden. Dus ik heb gister even een heerlijke buitenrit gemaakt. Gewoon rustig gestapt over de polders. Hij heeft zich heel braaf gedragen! Daarna nog in de binnenbak een rondje gestapt, en toen lekker beloond en weer in stal gezet. Dalijk weer naar hem toe.

Vrijdag internet, dus dan ben ik weer bij Lachen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 16:55

Prinslover; Ik heb Piropo idd bij Miriam gekocht, heel betrouwbaar adres en ik heb nog steeds contact met haar.
Ze is Nederlandse van oorsprong maar woont al dik 30+ jaar in Spanje, heeft een hele goede naam maar geen goedkope paarden Cool
Als je intresse hebt in een paard kan je gewoon contact opnemen, wil je kijken moet je zelf alles regelen, Miriam heeft geen rijbewijs dus wil je dingen zien moet je ook een auto huren. Ze kan je de goed betaalbare slaapplaatsen wel aanwijzen.
Transport heb ik ook allemaal door haar laten regelen en het was tot in de puntjes verzorgd, Piropo staat overigens nog steeds op haar site bij verkochte paarden, met fotos van een aantal jaren geleden die ik haar toegestuurd heb.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:00

Malenka -> Bedankt voor je tip!
Ga straks even op de site kijken wat ze te bieden hebben!

Jasmijn -> Knappe Dizo in the picture!
Tommie vindt het water ook zo lekker met dit weer.
Zodra ik de buitenkraan opendraai staat ie al te wachten op de straal, hahaha!

Madelief -> Hoe gaat het met je pijnlijke slijtplekken?
En hoe ging het vandaag met Cloris haar hulp?
1.45 vind ik echt veel te klein, dus hij wordt het helaas niet voor mij.
Het was wel een hele leuke pony moet ik zeggen!

Ilona -> Ja hoor, ik ga gewoon vrolijk verder zoeken. Clown
Op een dag vind ik mijn droompaard, daar ben ik zeker van!

Petra -> Feliciteer je Celine met haar 1e prijs van mij?
Goed hoor, van haar! Anky in de dop???? Knipoog

Suzanne -> Ach gut, hoe kan die man dat nou doen?
Hij kan ze toch ook weggeven?

Paola -> Toppie dat je nieuwe zadel goed ligt en dat ze niets heeft overgehouden van de val!
Nu kunnen jij en Mynke weer lekker aan de slag!

Joto -> Ik begrijp geen sikkepit van je verhaal, behalve dat het veulen erg grijs is ipv zwart. Nagelbijten / Gniffelen
Gefeliciteerd met het veulen!

Gisteren heb ik de boer ingelicht over mijn voornemen om een eigen paard te kopen en dus te stoppen met Grytsje.
Hij begreep mij zei hij en gaf me gelijk.
Ik heb nog een keer gezegd dat als ze het willen ik echt Grytsje wil kopen, maar helaas......
Ik blijf nog wel Cipke verzorgen met zijn wonden, en een beetje met Grytsje tuttelen en poetsen.
Meer ga ik niet meer doen zodat ik haar beetje bij beetje los kan laten.

Dinsdag ga ik bij een friese merrie kijken in Koudekerk aan den Rijn.
Ze is 4 jaar en nog maar net onder het zadel.
Ze is zelf gefokt door mensen en over de telefoon heb ik een heel leuk gesprek gehad.
Ben benieuwd!!!

Vandaag ook in de achtertuin aan het werk gegaan.
Oude troep opruimen en naar de stort brengen, veel nieuwe plantjes gekocht, onkruid gewied en daarna zoutoplossing over de bestrating, en nieuwe split voor tussen de bestrating gestrooid.
Een deel van de tuin is af, morgen de rest en daarna een verdiende bbq!
De rosé staat iig alvast koud! Vingers aflikken

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:05

Mocht je interesse in een veulen hebben Saida, wij hebben nu al 3 veulen en er zijn er nog 3 op komst, papierloos en dus betaalbaar Knipoog Maar ik begrijp uit de paarden die je hier bespreekt dat je op zoek bent naar een rijpaardje. Maar voor het geval dat... Lachen

Enneh, (alweer ja...) foto's van Jauke! [ITP] VD fotoshoot van Jauke door shilent shiver!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:20

Nee sorry Danielle, heel erg bedankt, maar ik ben niet op zoek naar een veulen, hoe leuk ze ook zijn.......
Ik wil toch wel meteen aan de slag kunnen, dus ik zoek er eentje vanaf ongeveer 2,5-3 jaar.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:23

Een foto van ons kleine mannetje Baldomero. De spaanse pas zit er al een beetje in. Hij is in elk geval druk aan het oefenen.

Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:31

Hoi!

Felix is weer naar huis, hij ging vandaag naar duitsland, bleef daar bij een vriend slapen en morgen gingen ze samen vanuit Muchen naar Amerika! Hopelijk werkt zijn telefoon daar gewoon, kunnen we in ieder geval smsen, en hopelijk heeft hij snel internet!
Sorry, maar ik begin vanaf pagina 84!

madelief: Klinkt heerlijk zo lekker naar het strand. Ik ken het, af en toe vastzitten, goed dat je nu weer vooruit kan. Ik moet binnenkort ook weer nodig met sita gaan lessen.

ilona: Waar is die stal? Heb je een link! We kunnen ook eerder gaan kijken natuurlijk Knipoog

peet: gefeliciteerd, mooie prestatie!

joto: gefeliciteerd!

esmee: gelukkig gaat alles goed met fuego. zodra je internet hebt wel foto's plaatsen!

saida: spannend! wel laten weten hoe het ging!

Heb mn droompaard nog steeds niet gevonden, moet nog een keer afspreken om die ene merrie in beweging te zien, maar ik wil graag dat er iemand meegaat die dr ook kijk op heeft, en daar moet ik eerst nog mee afspreken. En op school moet natuurlijk ook nog gewerkt worden, moet een beetje inhalen nu felix geweest is. En dan is die zon er nog, veel te lekker weer om binnen te zitten!
Gister zijn we nog lekker naar het strand geweest, en dapper dat ik ben 2x in het ijskoude water Cool !

Heb trouwens de schrik van mn leven gehad! Joris (schotse collie) gaat altijd met me mee als ik ga buiten rijden, hij loopt dan gewoon los naast me en rent vrolijk mee, gaat al een jaar goed. *hij is nu 1,5* Nou ging ik woensdag avond met een vriendin buiten rijden, en felix ging mee joggen en ik ging op sita, nou had ik joris nog nooit meegenomen omdat sita soms schrikt omdat dr wat achter dr loopt, maar felix ging ook mee en joris kon natuurlijk niet achter blijven. Heel de tijd ging het goed...joris mocht ook naast sita lopen en hij liep super met me mee. Dus felix en joris een beetje spelen, gingen we rustig een stukje galopperen, Joris wordt dan altijd helemaal blij en rent een beetje heen en weer..komt hij terug gerent, dan hoef ik alleen maar joris lopen te roepen en dan rent hij weer voor mij en het paard uit, deze keer kwam hij niet snel genoeg gedraaid en sita kon niet naar links of rechts springen dus over joris heen Huilen ik raakte totaal in paniek, weet nog dat ik sita ontzettend snel stil kreeg...eraf sprong naar felix riep sita losliet en naar joris rende...hij lag op de grond te piepen...was ze gelukkig alleen op zn pootje gaan staan, en gelukkig omdat felix aan het joggen was hadden we een flesje water bij zodat ik zn wond kon schoonspoelen...het was een hele diepe snee, en ik zag iets wits dus was al bang bot te zien, wat later pees bleek te zijn, vervolgens trek ik midden in het bos mn t shirt uit heb joris zn pootje verbonden....gelukkig kreeg ik felix zn shirt en zijn we naar huis gestapt. De volgende dag is joris nog naar de dierenarts geweest, foto;s gemaakt, niks gebroken alleen gekneusd...antibiotica, een zalfje en een nietje in zn pootje..
voor degene die er tegen kunnen: een foto van zn wond: http://i32.tinypic.com/24myrzm.jpg

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 22:40

@ Lisenka: wat een geweldige foto van Baldomero, écht super!

@Mies-Apollo: Oeh, schrikken zeg. Gelukkig viel het nog redelijk mee met Joris....

M'n stem is weer zo goed als terug! Nog beetje krakerig en sla nog wel eens over en komisch lachje, maar ik hoef er geen moeite meer voor te doen.

Vanmiddag in de hitte les, was eigenlijk best te doen. Eerst aan de hand gewerkt, toen pauze voor zadelcheck en toen nog even er op. Veludo deed het super, ik word echt zo onmetelijk blij van dat paard... zucht.