Hard aan het genieten van het weer naast het werk, is echt zó lekker

Lekker naar het strand, vondelpark, en de paarden natuurlijk!
Dinsdag ook weer lekker naar buiten geweest met Furia, vanavond weer lekker trainen.
Gisteren had ik les met die New Forest pony die ik eens in de week train, zat namelijk helemaal vast. Mijn instructeur heeft me echt weer nieuwe inspiratie gegeven, ze ging fijn lopen! Eindelijk echt los door dat lijf, en door die kleine dingetjes he

En heb nu doorslijtplekken op mn bovenbenen, pijnlijk! Maar kan weer ff vooruit, ben helemaal benieuwd hoe het volgende week gaat!
Morgen komt Cloris langs, die komt me ook even helpen met Furia, ben benieuwd.
Debski: Klinkt inderdaad zwaar.. Dat galop-halthouden ga ik zeker ook nog lange niet mee pakken, maar het is natuurlijk zeker goed om te trainen tussen arbeidsgalop en middengalop

Malouuu: heb je haar niet laten scannen? Is natuurlijk errug leuk een minishet-veulen

Nouvel: Thnx! Ben benieuwd naar die fotoshoot zeg, die ene foto is alvast erg gaaf! Haha, dat ken ik Furia ligt ook erg graag in het zand te rollen, hoe meer je rost hoe zwarte ze worden

Fere16: Welkom en mooie hengst!
Zo dat klintk alleen niet goed, gaat dat nou omdezelfde hengst?
Zusje: nohh, relaxt hoor dattie je meenam om te shoppen

Desty: Geduld, ooit heb je vast een eigen mooie barok! En voorlopig kan je hier gewoon gezellig meekletsen en van de foto's genieten toch

Saida: had je al gepbt

Paola: Fijn dat je een nieuw zadel hebt joh, kan je weer lekker aan de slag

Flamon: Fijn dat je les zo goed ging!
Sanne: klinkt als een gezellig weekend!
Lisenka: hoi! Hoe gaat het met je? Heb ook ff bij het topic van het nieuwe veulentje gekeken, leuke tijd denk ik bij jullie op stal met de veulentjes!
Karina: Oei lastig dat je stem tijdelijk weg is..
Jaa, wordt warm hoor morgen.. Ben benieuwd of Fuur&ik t ook een beetje volhouden.
Malenka welkom denk ik, heb ff gemist wie je bent?
Al wel wat foto's geplaatst, goed op weg haha

Maar haflingers vind ik toch iets anders dan andalusiers, vind 1.45m wel erg klein voor een anda.
Bienotje Welkom terug, gezellig! Gelders type is ook leuk

Missmuts Ziet er goed uit hoor

Esmee: Fijn hoor, alles goed gegaan?
Frisiangirl: brrrr, wat spannend, hoop dat ie snel opknapt!
Mies: veel plezier, zo he 3 maanden das echt lang!
[b]Bianca[b/]: Weinig nieuws te vertellen