Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celine_Famke schreef:Gister is Famke op wedstrijd geweest. Een stalgenootje van mij die wel lid is van de knhs (ik niet) reed op haar. Zij had nog maar 2x eerder op haar gereden. Dus het was verre van perfect. Er was veel spanning, Famke vond alles ook erg spannend want voor haar was het ook de eerste keer. Maar ik ben alsnog hartstikke trots! 165 & 184 punten!
[ [url=m/wvBaIf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D5ijRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XwVBWm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AfNyY7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tPpBup.jpg]Afbeelding[/url] ]
Engggg!
[ [url=m/EtPDyu.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlyNyno schreef:Zooo daar ben ik ook weer een keer haha...
Wat komen er weer leuke foto's voorbij! Vandaag ook lekker gereden met de Jopster...
[ [url=m/dpgB6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jMEmFi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celine_Famke schreef:Vandaag met Famke gesprongen trouwensOp de foto's zit mijn beste vriendin erop. Heb zelf ook gesprongen!
Ging echt top!
[ [url=m/bbt7kD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/167tUs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hbAxQS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GQdtrC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celine_Famke schreef:Gister is Famke op wedstrijd geweest. Een stalgenootje van mij die wel lid is van de knhs (ik niet) reed op haar. Zij had nog maar 2x eerder op haar gereden. Dus het was verre van perfect. Er was veel spanning, Famke vond alles ook erg spannend want voor haar was het ook de eerste keer. Maar ik ben alsnog hartstikke trots! 165 & 184 punten!
[ [url=m/wvBaIf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D5ijRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XwVBWm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AfNyY7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tPpBup.jpg]Afbeelding[/url] ]
Engggg!
[ [url=m/EtPDyu.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlyNyno schreef:Zooo daar ben ik ook weer een keer haha...
Wat komen er weer leuke foto's voorbij! Vandaag ook lekker gereden met de Jopster...
[ [url=m/dpgB6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jMEmFi.jpg]Afbeelding[/url] ]