Ik heb hier al lang geen nieuwe foto's geplaatst of bijgereageerd
Zag mooie plaatjes voorbij komen van oa een springende Modesta, gaaf! Verder ziet Chim er erg goed uit! Mayke heerlijk in Spanje geweest... Ziet er fantastisch uit! En gave foto's van Campi, zijn vader vind ik echt mooi! En dat terwijl ik normaal niet vd vossen ben Haha die veer in de voorpluk
Wat een leuke fotos komen er toch weer voorbij! Krijg nu toch wel echt de kriebels om ook zo heerlijk met mn merrie aan de gang te gaan
Gelukkig zijn we op de goede weg! Afgelopen week met zadeltje gelongeerd, vrijdag 5 minuutjes al gehangen en 2x op en af en gister heb ik al hangend een heel rondje afgelegd door de bak. Gaan we volgende week nog een paar keer doen en nog beetje met bijzetje oefenen en ondertussen afspraken maken met een vrouw die me gaat helpen met beleren, vind t ontzettend spannend en vooral ook heel erg leuk!
Maandag, eerste keer zadeltje op met longeren:
Donderdag, na het werk ging ze rollen, vond het een ontzettend mooi beeld in de mist!
En vrijdag, toen we voor het eerst gingen hangen, erg charmante foto ook haha
Geeske, had je topic al gezien, supermooie foto's! Joanieke, veel succes. Decorosa kan nog wat hoger Sjolvir, prachtige foto! Supermooie foto's van jou en Bandito! Esther, paardrijden blijft een work in progress he Drunksheep, prachtig hoofd heeft hij! Sportcoupe staat Campi erg goed!
Wat een heerlijke foto's worden er weer geplaatst! Gaat goed met Campillero zo te zien, hij ziet er goed uit!! Woooow, Sjolvir, die foto in het wate!! Vetttt!! Echt heel gaaf! Haha heel gaaf Decorosa aan het springen:D En knappe Figo Nog heerlijke plaatjes uit Spanje en verder ook gewoon heerlijke plaatjes van alle Barokjes!!
rebecc1994
Geplaatst: 23-11-14 18:27
Al een tijdje niets meer geplaatst, uiteraard wel trouwe meelezer gebleven
Ik zie hele mooie plaatjes en ook hele fijne vooruitgangen bij sommigen! Inmiddels zo veel om op te reageren... barokke paarden blijven toch de leukste
Hier nog twee plaatjes van Falcao van vandaag (ik had niet de moeite genomen hem te poetsen en rollen is zijn hobby, dus vandaar dat hij zo geel is)
En omdat ik gisteren jarig was en een heeeeel leuk nieuw dekje van mijn opa en oma heb gekregen, moest ik natuurlijk even kijken hoe het stond...
Ik heb nu al zo'n twee weken niet gereden omdat het zadel op zijn schoft drukt, dinsdag komt de zadelmaker, dus ik hoop heel erg dat we daarna weer lekker en zorgeloos kunnen rijden
Prachtige paarden komen er weer voor bij, ik zie springende foto's, foto's van eerste keer zadel, dressuur foto's, prachtige foto's van Chimanga, Figo en Liesbeth en nog veeeeeel meer moois!
Afgelopen weekend hebben wij ons ook kostelijk vermaakt: