Nouvel check die lip hahahaha Sendero heeft een hanglip
Anoniem
Geplaatst: 29-01-12 17:21
Cyrina schreef:
Oh Sjamaan vind ik toch zo'n mooi paard!!!!
Haha, dankjewel! Hij vindt zichzelf ook heel knap
Caeruleus
Geplaatst: 29-01-12 17:43
Mag ik ook eindelijk meedoen, zat er opeens een slotje op! Gelukkig issie nu weer open Sinds woensdag ben ik de trotse eigenaar van een knappe Frederiksborger: Moravita's Andantino!
Als stoere baby, vrolijk een andere merrie pesten
En nu, vol op in de groei
Ik liep al jaren te dromen om zo'n knap barok ding (een Frederiksborger, Lippizaner, PRE, of wat voor moois heb je nog meer) als veulen te kopen en te laten voeden door mijn KWPNer. Die kon dan mooi beginnen aan zijn opleiding als Zen aan pensioen toe was, dat was het 'grote' plan voor de toekomst, over een jaar of 10. Helaas leek het er op dat ik die droom moest laten gaan door omstandigheden, maar toen kwam knappe Andantino op mijn pad en na lang twijfelen toch gedaan!
Ik hoop dat hij net zo knap uit groeit als sommige van jullie paarden, wat een mooie foto's mensen! Meer!
Caeruleus, heel leuk mannetje heb je daar! Heel veel succes en plezier met hem Jij ook foto's blijven plaatsen dan he?
Sjolvir, haha ja, dat elastiekje is altijd een afknapper, maar haar voorpluk krijg ik nooit netjes door het kopstuk van het hoofdstel, dus dan ziet het er al helemaal niet uit!! dan maar zo'n dingetje...
haha Nouvel, die bovenlip is toch juist leuk?! De paardenmond is echt een levend wezentje an sich, ik vind het prachtig om te zien hoe verrekte handig ze daar mee zijn!
Nouvel, vind het juist schattig staan, zo'n lipje, dat overal in onder en tussen past.
Caererlues, jeming wat een ongelukkige lettercombi, maar wel prachtig paard dat je hebt gekocht. (oke, paard in wording, moet nog eindje groeien.) Leuk dat je het aantal Denen in dit topic omhoog komt brengen!
TaeBo
Geplaatst: 29-01-12 19:42
Leuke paardjes weer!
Zoals beloofd vandaag foto's gemaakt. Alleen is de kwaliteit niet zo goed. Voor het eerst een hengstenvlecht gemaakt, en voor een 1e keer is het best goed gelukt. Alleen bovenin verkeerd begonnen
Jeetje, wat loopt ze toch netjes! Haha, als ik zonder zadel erop kruip dan word het of stap, of galop. Als ik ga draven dan zit ik zo ergens boven dr oren (wat gooien die friezen ook lekker hoog op ) Vind het jammer, want ik vind het heeeeerlijk om zonder zadel te rijden
onley
Geplaatst: 30-01-12 00:57
ja ook zonder zadel kan ze leuk lopen al mocht het wat meer over de rug allemaal maar goed ik was maar wat aan het rond tuffen en wat bezig met stellingwerk dus een klein drafje erbij gepakt.. gelukkig gooit ze niet hoog op gaat ze niet knoerhard of gek doen als er geen zadel op ligt.. galop heb ik trouwens niet gedaan danblijf ik juist niet zitten maar eens kijken hoe morgen de bak is dan weer tuffen zonder zadel
hahaha, ja ik pak met de galop een pluk manen erbij, en laat de teugels maar gewoon voor wat het is eigenlijk. De galop zonder zadel is ook gewoon even voor fun Nu mevrouw door dr dracht de singel niet meer zo heel leuk vind en ik haar niet elke dag wil plagen daarmee, zit ik er wel af en toe een half uurtje zonder zadel op. In stap wat stellingwerk doen, is ook goed op z'n tijd
nee hoor het is nu 12 uur geweest dus ik mag volgens mij weer wat plaatsen en vertellen erbij plukje manen pak ik nu al erbij als ik draaf en de bocht om ga anders verlies ik me evenwicht
maar het was ook bar koud vandaag voelde me benen niet meer toen ik eraf kwam
retivi
Geplaatst: 30-01-12 10:46
Wat een gaave paarden komen er weer voorbij! Caeruleus Gefeliciteerd met je mooie frederiksborger veulen! Onley, makkelijk als het ook zonder zadel kan
Hierbij Bonito tijdens Paard 2012. HElaas zijn de foto's niet van hele goede kwaliteit, maar toch wel leuk. Hij was ook zo braaf daar!
Hier wachten we nog met zijn allen om naar binnen te gaan. Bo was ongeduldig en ging met zijn hoofd gooien. Helaas valt daardoor zijn neus van de foto af.
En hier komen we even in draf voorbij
onley
Geplaatst: 30-01-12 11:17
ja me vriend vroeg al waarom ik eigenlijk een zadel nodig had gaat toch prima zonder