Hahahaha klinkt wel heel goed . Misschien moet ik maar wat harder gaan doorsparen .
borderjay
Geplaatst: 18-03-09 00:15
Cyrina Wauw,dat ziet er goed uit! Wat een knap paard toch... Lobke Wat veranderd Terosso al snel! Echt een stoer paard
Soeske ik kan je foto's niet zien
En ja...Moreno is een ukkie...met een grootse uitstraling
masaro
Geplaatst: 18-03-09 09:10
lobke geweldige foto's van een geweldige vent nog een paar dagen en dan heb ik eindelijk tijd om te komen kijken en mijn auto is gelukkig er ook weer dus ik ben weer mobiel hahahah.
heikedenise
Geplaatst: 18-03-09 09:18
Esther - hij heeft idd een lief koppie zeg
Lobke - hij gaat echt steeds meer voorruit echt goed zeg en hij blijft mooi
Cyrina - hele leuke foto's ziet er goed uit hoor
Saida - lekker he op die roze wolk jullie gaan ook erug lekker
Frank - ja ben blij dat het weer langer licht wordt kan ik wat vaker buiten gaan stappen is wel zo lekker voor hem oh en ik ben jaloers jij kan dan savonds naar de duinen fijn dat het rijden zo goed gaat bij jullie
Suus - ik kan jou foto's niet zien
Jolijn - he bah HW veel succes je bedoelt toch huiswerk he
Hostante - kan ook leuk zijn passage of piaffe :p nee geintje ze moet het natuurlijk pas doen als jij de hulp geef
Goed, internet ging thuis weer niet dus ik kan nog steeds geen foto´s zien....
Gisteren heerlijk gespeeld met Sam. Na het longeren en werken aan de hand wat hij super ijverig deed! Daarna tikkertje en oefenen met steigeren. Hij vind zichzelf dan zo grappig...
Hosante, passage/piaffe? Heb jij een schoolpaard onder je bips?! Of ben je zelf al zo ver in de africhting?
Jolynn, goed om te horen dat het bevallen is! Hoe heb jij de maten voor het zadel opgenomen?? Hoe gaat het verder met jou??
Ondanks dat het een super weekend was met de meiden heeft het voor mij een staartje gekregen. Sinds zondagavond heb ik buikgriep. Gisteren aan het eind van de dag dacht ik dat ik er wel vanaf was, maar vanochtend begon het feest weer
Weet iemand een site waar je spaanse jurken kan bestellen? Ik zoek me een ongeluk maar kan niks vinden.
Machonito
Geplaatst: 18-03-09 17:13
Kelly_Taco Ik heb mijn jurk laten maken door iemand die ook voor Toneel ontwerpt en ook spaanse kleding voor shows maar mischien met google vind je wat
zasread wat naar zeg buikgriep
straks naar een fietskar kijken Dan kan ik weer fietsen en Jesse ligt met zijn maxicosi in de fietskar
Nu loop ik bijna iedere dag op en neer naar de manege het is een half uur heen en half uur terug wandelen gisteren heb ik maar onder tussen Baron in de molen gedaan en Macho op het land en uitgemest. en dan weer naar huis wandelen en s,avonds haalde marcel macho van het land en ging nog eens Baron rijden
heidi - leuke foto's weer van jesse en leuk joh naar zo'n fietskar kijken zeker nu het mooie weer er weer aan komt. want lopen is wel gezond maar om nou iedere dag een uur te lopen daar zou ik geen zin in hebben