Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Essssss schreef:Fuego staat voor 't eerst met andere paarden in het weiland!!!!
)
Ik weet nog dat je met die fries moest stoppen volgens mij (wegens verhuizing van het paard toch?). Wel fijn dat je nu weer een paardje hebt om bij te rijden.
je zal er nooit aan ontkomen.
. Hebben uiteindelijk niet echt iets gedaan, maar zijn naar een vriendin gegaan, die van de JR puppies, eerst lekker Dizo weer als springkussen laten dienst doen, daarna Dizo daar gelaten en naar mijn lieve knapperd gegaan, daar tijdje geweest, daarna Dizo & zijn JR vriendin & Wels Corgi vriedin opgehaald om lekker naar t Maalwater (loos- en zwemgebied voor honden), en daarna lekker in t tuintje gezeten en weer vd pups genoten. Dizo is ook echt dol op ze. Ik vind het wel heel spijtig want ik zou er zo graag één willen, hun mama ken ik namelijk al van pups af aan en die is helemaal gek van mij, maarja Dizo is nog zo jong en ik heb er liever pas over 2 jaar een hond bij.

)
Succes met je huis, ik hoop dat t wat word. heb je al een ander huis echt op oog?
En toen stond het al op zn dekje geborduurd en vonden we Suevo toch stoerder klinken
Ik bedoelde natuurlijk BAROKKE merrie
ik was vandaag bij sjoukje ook even laten lopen + filmpje..ben ze nu aan het uploaden Malenka schreef:Karina,
Dank je!
Van Nilay dachten we dat hij tussen de 1.50 en de 1.55 zou eindigen... hij is nu 5 en al zo'n 1.60! Ik hoop dat het overbouwde nog wat bij trekt, maar grote kans van niet natuurlijk met een quarter als papa. Het wordt wel lastig om hem te gaan verzamelen als we verder in training zijn. Dat zie ik met Milka (haf) ook. Die is ook wat overbouwd (en ook nog eens een lage zware halsaanzet) en daardoor kom ik niet makkelijk verder met hem.
Ik heb dat ook met grote paarden dat ik het idee heb dat ik ze niet lekker bij elkaar kan rijden. Daar kan ik niet fijn op zitten en al helemaal niet fijn af komen. Doe mij maar kleintjes, dat ligt me veel beter.

jaja, ik kan wel goed galoperen! 

.

Met dit weer in de binnenbak trouwesn shirley?
, deze vond ik echt heel gaaf, je ziet heel erg dat hij aan t kauwen is. Zodra die andere eraan komen, begint t weer, halsje beetje omlaag en kauwen kauwen kauwen. Erg onderdanig dus.
ook gister gemaakt.