Ach Jolijn, het herstel van je heup ging toch heel voorspoedig? Waarom niet gewoon lekker onbenullig doorgaan? En twee pre's maar is Mo nou zo klein of die ander zo groot?! Zit best veel verschil in Jullie haden wel lol zo te zien! Waar was dat eigenlijk van? T is wel héél druk daar
Ik heb al wat meer foto's gezien nu, wauwie...! Ga ze verzamelen en een topic maken.
Dat was de Eersel Postel rally, super geslaagd. En de dames verschillen inderdaad 10 cm haha! Mo is ongeveer 1.53 en die van OlympicOrrie op bokt dus rond de 1.63.
Normaal maak ik ook nooit knotjes, maar zijn manen waren te kort voor een hengstenvlecht. Dus dit bleef over Zag er helemaal niet uit, allemaal uitstekende plukjes enzo
Amable
Geplaatst: 22-10-14 11:55
Alweer even geleden dat ik mee deed, hoewel ik een trouw volger ben
mooi allemaal! Jolijn een heerlijke vrolijke rit gehad Amable, jouw foto's zijn altijd indrukwekkend Lisa, lekker op de heide! fijn hoor!
lekker smoeltje
Femke_Tweety
Geplaatst: 22-10-14 21:35
Dit topic lees ik altijd bij. Een heerlijk topic vind ik het, hoewel ik weinig reageer.
Recent heb ik een fotoshoot gehad met Tweet op landgoed marienwaerdt. Daar zijn natuurlijk een aantal mooie foto's uitgekomen.
Maar er is er 1 die ik echt helemaal geweldig vind. Tweet is in de afgelopen winter erg ziek geweest. Paar keer opgenomen in de kliniek, en serieus op de grens geweest van het halen of niet. In het voorjaar, en ook door de zomer heen is hij steeds verder opgeknapt. Zover dat ik 4 oktober dus mee heb kunnen doen aan de fotoshoot met een fit paard.
En eigenlijk al die blijdschap zit een beetje in deze foto. Een fit en vrolijk paard, dat er gezond uitziet. Met een ruiter die daar heel erg blij mee is.
Buiten al dat emotionele gezever (Sorry...) is het ook gewoon een heel mooi plaatje.
Sjolvir
Geplaatst: 22-10-14 21:43
Super Tweet! He can fly!!
Amable die eerste hi, die is leuk! Maar de rest is ook prachtig.
Robijntjah, jij hebt ook weer schitterende foto's erbij, zo'n rit lijkt me ook wel gaaf.
My chimanga, wat een shattig hoofdje heeft hij daar. En rit van 2 1/2 uur, wat een mazzel toch dat het nog zo lang zulk lekker weer is gebleven.
Lisaatjuh, blijft bijzonder dat ze dan van die voskleurige manen heeft bij haar witte lijf.
Kitty D, ah, waarom zou hij zich schamen, knotjes staan prima toch?
Buitenzinnig, hi, wie speelt met wie, lekkere dondersteen heb je.
Prins lover, ach zo'n diva is ze ook weer niet, ze kijkt niet hautain, maar gewoon lief!
Tava, jij bent lekker aan het werk zo te zien en lekker afwisselend.
Paar foto's van mijn geschoren zwarte glimwormpje op wedstrijd. Hij blinkt momenteel echt kijken hoe lang het duurt voor hij niet meer zwart is, voor nu heb ik in ieder geval al 4 wkn een zwarte. Moet nog bedenken welke ik ga bijbestellen. Dit was hilarisch genoeg tijdens het inrijden voor de 1e proef, de 1e 10 minuten dus nog niet echt aan de slag. (Was onder het zadel aan komen rijden, dus wel direct gaan draven/galopperen.) Oh en ahum hij was wat vrolijk, de zwanen zaten in de sloot langs deze bakrand te emmeren, dus moet hem wel even vasthouden, anders was het van nul naar 100 in 1 seconde geworden.
Lisadliam
Geplaatst: 23-10-14 16:56
Decorosa heb ik ook weer geschoren zijn die van jullie daar ook zo makkelijk mee? Deco vind het wel spannend maar laat alles toe inclusief hoofd.
Vandaag heeft ze voor het eerst vrij gesprongen en ze vond het zoo leuk! ze ging steeds uit zich zelf nog een keer.. ik wist op een gegeven moment gewoon niet zo goed meer hoe ik haar moest laten stoppen
sjolvir zo die blinkt! prachtige foto's! mooie foto van tweety fijn dat hij zo is opgeknapt zo'n mooi en fijn paard kun je toch helemaal nog niet missen? my chimanga erg lief koppie en wat een mooi hoofdstel! die wil ik oooooook!! (zou leuk staan bij deco dr rooie manen) amable gave foto's! van hele knappe paarden! Robijntjah ookal zo'n mooi hoofdstel.. en zo'n mooi paard plezier straalt er van af
Zie dat je bij Manege Soethout gereden hebt, waar sta je nu dan met je paard?
nombrado
Geplaatst: 27-10-14 11:04
Net terug van een heerlijke reis naar Spanje, omgeving Jerez de la frontera . Fokkers bezocht en als traktatie een les van Rafael Soto op 1 van zijn 5 jarige hengsten. Geweldige mensen ontmoet , en natuurlijk. Super leuke paarden! hier een kleine indruk: Bij een fokker: Prachtige paarden mogen rijden. Bij Rafael: Super veel geleerd, zowel bij de fokkers als bij Rafael vooral het technisch rijden naar pirouettes en changementen.
Mandy_Sabi
Geplaatst: 27-10-14 16:51
Zaterdag naar Bertus wezen kijken en ja hoor als hij woensdag door de keuringen komt is hij van mij Bertus zijn vader is Harmen 424
Even een paar fotos
xhenkexspons
Geplaatst: 28-10-14 10:29
Zooo ik ben een tijdje niet langsgeweest! Wat een gave foto's weer zeg.. @robijntje wat een sprong! @amable had de foto's langs zien komen echt super gaaf! Vind een western outfit op een anda heel gaaf haha. Heb het nu een paar keer langs zien komen , echt gaaf!
Hier wat recente foto's van Campi.. En ook zijn manen zijn eraf! ( ze groeiden heel slecht )
En ik heb na een half jaar zoeken eindelijk zijn vader gevonden ( Lerin). Hij staat in duitsland ( 7 uur rijden ) Maaar wil er graag een keer naartoe!
Drunksheep
Geplaatst: 02-11-14 21:47
Gaaf paard hierboven, en papa mag er ook zeker zijn!
Vriendje heeft eindelijk een volwassen kop gekregen
Mijn ouders vonden het grappig om een veer in zijn vlecht te steken. Dus nu gaat 'ie als indianenpaard door het leven En ja, hij moet hééél nodig door de wasstraat...
Esther_r20
Geplaatst: 02-11-14 21:53
Mooie paarden weer! volwassen kop is met name een knappe kop Kmappe Fries trouwens Springende Spanjaarden en nog veel meer moois gezien. Het blijft leuk om zo alle barokjes te volgen
mijn Spaanse vriendje had even een lastige periode, we begrepen elkaar niet meer. Lekker stapje terug gedaan en we gaan weer de goede kant op