hoop voor je dat het idd droog wordt, anders is het ook zo vervelend rommelen bij de paarden
Enneeee gefeliciteerd! 2 van de 3 dat is al goed Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoop voor je dat het idd droog wordt, anders is het ook zo vervelend rommelen bij de paarden
Enneeee gefeliciteerd! 2 van de 3 dat is al goed
.
.
. 
. Maar goed, uit is ook wel leuk en weer spannend hoe die t doet!
Vanavond even leren, maar dat kan ik morgen overdag doen. Dus dan ik 's avonds even weg. Heeba gaat goed, staat lekker te genieten met Vince & Sidney. Binnenkort komen Faith & Lotte er nog bij. En dan nog wachten op Tommy en is clubje compleet
Ze is echt een gemene pismerrie, toen die boer sid erbij gooide lelijk doen naar hem, springen met dr reet omhoog.. Vince elke keer opstoken om naar sid toe te gaan, maar daarna stonden ze lekker met zijn 3e.
Ben helemaal alleen, Samantha is weer een midweekje weg met me moeder, broertje & een vriend van me broertje, me zusje & zwager en me neefje. Ze zitten in Drenthe en Samantha wil niet eens bellen met me, zo druk heeft ze het met alles.

Werk woensdag, vrijdag & maandag en dan heb ik 2 weken vakantie. Dus kon deze week geen vrij krijgen.. Ze gaan ook 4 juli een midweekje weg, kan ik ook geen vrij krijgen want dan heb ik kwartaalmaand op werk en kan ik echt geen vrij krijgen.
! Zo mooi daar bij jullie.. Gezellig hoor die vrienden op bezoek. Chico is weer helemaal de oude gelukkig.
! Fijn voor Sam hoor, al die uitstapjes, die wordt lekker verwend met al die tripjes.