Oeh, balen van Frio! Duim voor je dat het snel beter is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:Als je vind, dat de dierenartsten meer weten dan jij, en je afhankelijk bent van hun oordeel, ga je voorbij aan je eigen gaven en kracht als mens.
Jellie schreef:Ik vraag me trouwens af wat men hier prettiger vindt, t gebruik van eigen naam of boktnaam?
In andere topics waar ik post, gebuikt men over t algemeen de boktnaam of die moet veel ingewikkelder zijn dan de eigen naam.
regine schreef:Kelly_Taco schreef:Het irriteert me gewoon dat de stemming zo is veranderd in dit topic, echt jammer.
Pfff hier ben ik het dan weer mee eens. Er zijn alleen maar discussies en meningsverschillen en daar doet zo'n beetje de helft van ons op het moment aan mee. Het is erg moeilijk om nog gezelligheid te vinden en er alleen maar aanvallen afgeschoten worden. Ik zal je eerlijk zeggen, in mijn vorige post heb ik zo'n 14 pagina's bijgelezen en gereageerd... net als Anouk vind ik dat er verder maar weinig op iets gereageerd wordt en het positieve en complimenteuze in dit topic ernstig aan het ontbreken is en er alleen maar ja maar jij dit en ja maar jij dat geschreven wordt.
Laten we niet vergeten dat we hier allemaal voor onze lol zitten. Discussies voeren is nou niet echt mijn hobbie en dit is het laatste wat ik er over zeg en ik hoop dat we ons oude gezellig topic weer een beetje terug kunnen krijgen. Kom op dames!
_Saida_ schreef:nombrado schreef:Als je vind, dat de dierenartsten meer weten dan jij, en je afhankelijk bent van hun oordeel, ga je voorbij aan je eigen gaven en kracht als mens.
Dat je er een VA bij haalt hoeft toch niet meteen te betekenen dat je afhankelijk bent van hun oordeel?
Je kan toch ook gebruik maken van hun kennis en ervaring als VA zijnde?
Ik zie en voel ook wel dingen, maar kan er niet altijd mijn vinger op leggen wat of er nu aan de hand is.
Zoveel kennis en ervaring als zij hebben heb ik zelf niet, en door samen te brainstormen en te luisteren naar wat je gevoel je zegt kan je ook tot een besluit/prognose komen.
!
nombrado schreef:_Saida_ schreef:
Dat je er een VA bij haalt hoeft toch niet meteen te betekenen dat je afhankelijk bent van hun oordeel?
Je kan toch ook gebruik maken van hun kennis en ervaring als VA zijnde?
Ik zie en voel ook wel dingen, maar kan er niet altijd mijn vinger op leggen wat of er nu aan de hand is.
Zoveel kennis en ervaring als zij hebben heb ik zelf niet, en door samen te brainstormen en te luisteren naar wat je gevoel je zegt kan je ook tot een besluit/prognose komen.
Ik ken helaas maar weinig dierenartsten, die werken vanuit hun gevoel, maar meer vanuit ervaring .
als ik ze raadpleeg, is het een twijfel bij mijzelf die ik heb en handel uit angst (gebeurd iedereen nog hoor!) door je angt ben je niet 'meer' in staat te voelen wat er daadwerkelijk aan de hand is.