Malin: Jasses! Krijg koude rillingen van jouw kaasschaaf-actie! Heb je er nu nog veel last van? Kan me trouwens goed voorstellen dat je bij Suev extra nerveus wordt als ie niet wil eten na alles wat jullie hebben meegemaakt... hoop dat ie zich snel weer okee voelt.
Cyrina: heb de clinicfoto's van Bobby gespot op het balingehofforum, echt RETE-gaaf!! Wat moet je trots op hem zijn zeg.
Ilona: Nou, dat is dan zo'n beetje je eerste buitenritje al was het nog op het terrein, goed joh! En ook goed dat je meeting-topic hebt gemaakt, mijn naam er al bijgezet
Jullie weekend klonk gezellig trouwens!
Mies-apollo: Ik nep de boel nog een beetje met Veludo hoor, ik rij hem nog voor minstens 80% op de neusriem en nog maar heeeel klein beetje het bitje erbij, maar hij leert het zo wel steeds beter accepteren. Merk ook dat hij nog heel erg ermee aan het klooien is als ik het indoe, maar dat hij op het moment dat ie echt lekker aan het werk is en zijn kaak ontspant hij het niet eens meer zo in de gaten heeft. Als we buiten gaan rijden doen we dat wel alleen nog op het bitloze hoofdstel. Klinkt voor veel van jullie misschien gek, maar dat is bij hem toch echt nog veiliger. En het graast ook wel zo makkelijk onderweg
Leuk dat clinic met Shannon ook zo goed ging!