Mag ik vragen waarom je die longeerhulp zo strak hebt, Absolem? Zo kan hij toch nooit op of voor de loodlijn lopen? Of vertekent het op de foto?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bamii schreef:Ach wat een snoetje! Ga je met meer paarden naar buiten? Komt vast helemaal goed!![]()
Dyke vind alles prima als een ander paard met haar mee is, maar als ze alleen is stopt ze constant voor overstekende boskaboutersWeet niet nog niet zeker of ze mee kan naar het theater dit jaar, maar aan de outfit zal het niet liggen. Ze is er zo trots op
![]()
[ [url=m/7w8s4L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7L8s27.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/coQ3dZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mariett schreef:Hey! Ik spring even inIk volg het topic natuurlijk voor de prachtige Friezen die voorbij komen
Mag ik vragen waarom je die longeerhulp zo strak hebt, Absolem? Zo kan hij toch nooit op of voor de loodlijn lopen? Of vertekent het op de foto?
Kabayo schreef:AmoorM schreef:Dan zou ik er voor kiezen om hem niet zo te longeren, maar een andere manier te vinden voor een herstel training. Lekkere lange staprit naar buiten, gewoon ontspannen.
Mee eens
Weet niet waar die van moet herstellen maar dit lijkt mij niet echt bevordelijk.
Absolem schreef:AmoorM schreef:Dan zou ik er voor kiezen om hem niet zo te longeren, maar een andere manier te vinden voor een herstel training. Lekkere lange staprit naar buiten, gewoon ontspannen.
Ik ga hier niet eens op in.
Joanne1987 schreef:Vind je bedoeling namelijk wel erg goed! Ik denk alleen dat je paars momenteel voornamelijk zn buik en rugspieren nog moet gaan leren gebruiken en aansterken. Dus pak hem met rijde. En longeren lang en laag, maar wel gedragen en actief vanuit achter, dan komt dat dragen aan de voorkant vanzelf
Vooral bij een fries dat niet overhaasten, hij is nog zo groen eigenlijk, die moet je volgens jaar pas meer opgericht willen hebben lopen
Heeft bij lette 2.5 jaar geduurd voordat we onder het zadel zover waren, en die is nu 15...