[JITP] laatste B wedstrijd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gett schreef:
_Lonneke schreef:Merci is op het moment weer super henstig. Met rijden echt niet vooruit te branden en als we aan het rijden zijn en ze ziet alleen al een ander paard lopen ook al os die best ver weg meteen stoppen om te plassen en te kauwen als een veulen. Echt heeeeeel irritant.
Nog wat fotos van mijn knappie met dr nieuwe dekje
[ [url=m/UKwpPY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FZ4KAl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kris_P schreef:Ik ben weer terug van de buitenritPhoe dat was me wel een ritje
![]()
Ik had Lieuwkje wel van te voren gelongeerd en dat scheelde wel veel, maar ze zijn nu op veel plekken hooi aan het ophalen en daar was Lieuwkje het niet helemaal mee eens![]()
Ik was er 2x bijna afgevallenMaar ik ben nog heel huids thuisgekomen
![]()
Het was heel raar ook al deed ze zo irritant op sommige momenten, heb ik uiteindelijk toch nog best fijn gereden
![]()
Ik heb denk ik 6 km geredenvoor sommige valt dat misschien mee, maar dat is het verste wat ik ooit alleen heb gereden. Dus ik ben best trots
LiindseyV schreef:Vandaag was Siebert weer eens in zijn nopjes , hij hoorde kinderen roepen en dacht precies dat er indringers waren![]()
Even stoer lopen showen dan maar![]()
[ Afbeelding ]
Kris_P schreef:Gister nog even lekker geknuffeld en gekriebeld met Lieuwkje![]()
Vandaag weer rijden maar ik heb al een week niet meer geredendus dat word spannend
![]()
![]()
Het zal wel mee vallen denk ik, eerst even longeren zodat ze even heeft kunnen rennen, dan denk ik een buitenrit (bijna alleen maar stappen en kleine stukjes draven) en als ze lief is dan ga ik weer proberen zonder zadel uit te stappen in de wei.![]()
Ik heb trouwens gister ook een neckrope gemaakt van een halstertouw wat ik niet gebruik, dus misschien kan ik die vandaag dan al gebruiken![]()
Wat vinden jullie eigenlijk het leukst? (met je fries natuurlijk)
Dressuur, of misschien wel springen, buiten rijden, zonderzadel, en misschien zelfs western?
Ik vind springen heel leuk, maar Lieuwkje kan dus echt niet springen, maar wel heel mooi balkjes draven
. Maar eigenlijk kan ik niet kiezen wat ik het leukst vind, dat verschilt per dag en eigenlijk vind ik het allemaal wel leuk
![]()