barock pinto eigenaren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fabster

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 19:08

Volgens mij wel een partner van iemand die bij het stamboek zit. Ben even vergeten wie, maar zou je kunnen terug zoeken.

Ik wou Sjaak vandaag rijden. Maar zoveel dazen dat hij de wei niet eens op wou. En mijn bak is bij de wei. Dus heb t maar geschrapt. Wel nog wat lis gedaan, maar hij werd echt gek van het ongedierte.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 22:38

Ik heb bij het stamboem gezeten tot eind van het jaar.
Misschien kan ik je helpen?

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 06:07

Nou helpen niet maar het valt mij op dat de service er erg slecht is. Ben nu al dik 3 weken bezig om contact te krijgen met iemand van het stamboek en het lukt maar niet. Heb gemaild, gebeld, gesmst en zelfs met een tussen persoon die ook werkt bij hun lukt het nog steeds niet. Moet een duplicaat hebben van het stamboek papier en het lukt gewoon maar niet. Mailtjes die niet aan komen. Telefoontjes die niet beantwoord worden en ook word ik niet terug gebeld. Sms'jes die niet beantwoord worden. Email en telefoonnummer doorgegeven aan die tussen persoon want daar vroegen ze om zodat ze me konden bellen of mailen en ook dat is nog niet gedaan. Heb dat papier dringend nodig voor de verkoop van chameur maar ze geven gewoon niet thuis. Ook via de facebookpagina geven ze niet thuis.vind het een beetje vreemd. Betaal keurig voor het lidmaatschap en heb in de vier jaar tijd dat ik lid ben nog nooit ergens om gevraagd en nu dit. Vind het maar een slechte service. Geen slecht word over de tussenpersoon overigens want zij doet er juist alles aan om het geregeld te krijgen. Hebben ze dit vaker of is dit uitzondering?

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 06:58

Hen net nog maar een app verstuurd met het dringende verzoek om te antwoorden. Ben al 3 weken bezig en aangezien chameur deze week gaat verhuizen naar mijn instructrice voor de verkoop en ze misschien ook al een koper heeft. Zou een beetje banketstaaf zijn als de koop door het papier word afgeblazen. En dat omdat het stamboek zo laks is. Dat zou beteken dat ik meer onkosten heb. En die onkosten zijn juist de redenen dat ik chameur moet verkopen. Hoop dus echt dat ik nu reactie ga krijgen. Ben nu toch lang genoeg vriendelijk geweest lijkt mij.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:47

Bekend verhaal :)

Ik heb je een pb gestuurd

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 00:07

Idd bekend verhaal, heb er meer over gehoord. Beslist geen goede reclame

Ik heb vanavond voor het eerst een lesje met mijn merrie gereden, wauwie wat voelde dat fijn op de goede stukjes <3 De planning is dat ze 1 x in de week door mij wordt gereden met les, 1 x door de instructrise en 1x wordt gelongeerd.

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 05:55

Ik heb eindelijk na 3 weken contact met een van hun kunnen krijgen. Het duplicaat is dus aan gevraagd. Het zou nog 1.5 week duren zei hij. Ben erg benieuwd. Als het goed is gaat chameur vanavond naar mijn instructrice voor de.verkoop. dus het word nou realistisch

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 18:06

Nog even en dan ga ik naar stal. Hoofdstel pakken en chameur naar mijn instructrice brengen. We hebben om 7 uur afgesproken. Dan gaat zij met hem aan de slag en zet ze hem.in de verkoop. Het komt nu wel heel erg dicht bij. Maar voor hem en mij veel beter. Het is nog steeds de juiste keuze maar oh zo moeilijk om te maken. Waarschijnlijk is vanavond ook een van de laatste keren dat ik hem zie. Kan hem wel opzoeken maar dan maak ik het mezelf zoveel moeilijker dan het nu al is. En ik vertrouw mijn instructrice voor de volle 100% dus dat zit wel goed....

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:08

Sterkte meisje2000

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 18:10

Dank je. Valt me best zwaar om mijn maatje na bijna vier jaar weg te moeten doen. Maar het is voor ons beiden beter. Ik weet dat dit het beste is en dat mijn instructrise een goede baas voor hem gaat vinden. Dat geeft me toch wel meer rust.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:15

Meisje2000 sterkte met de verkoop. Weet je zeker dat je niet voor dat hij weggaat nog afscheid gaat nemen? Even kennis maken met de nieuwe eigenaar? Dan weet je wel bij wie hij terecht komt. Toen Amaretto op de trailer stond werd ik ook wel flink emotioneel, kreeg toen een dikke knuffel van de nieuwe eigenaresse haha. Maar ik ben blij dat ik dat zo gedaan heb.
Eigenaresse heb ik op instagram, en zie regelmatig foto's van Amaretto voorbij komen, vind ik wel fijn :)

Natuurlijk is de reden van verkoop bij mij anders geweest dan bij jou.
Wel super fijn dat jouw instructrice de verkoop verder regelt :)

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:26

Ik heb alles meegelezen, maar reageer niet meer overal op...

Maar Meisje2000, ik weet precies hoe je je voelt, onwijs veel sterkte!
En fijn dat je de verkoop uit handen kan geven...

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 20:31

Dat zou ik op zich nog wel willen. Dat ik op zijn vertrek dag nog even afscheid kan nemen van hem. De vrouw uit Italië waar ik het eerder over had blijkt wel erg geïnteresseerd te zijn in chameur. Ze vroeg of ze vandaag langs kon komen om hem te zien maar toen stond hij er nog niet. Dus waarschijnlijk is de kans groot dat hij binnen nu en een week al weg is. Mijn rijinstructrise heeft goede hoop dat hij in ieder geval snel weg zal zijn. Aan de ene kant hoop ik het voor hem omdat hij het verdient maar aan de andere kant, dan is het ook definitief. Het gaat nu ineens erg snel en moet even de tijd hebben om het te verwerken allemaal.....

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:39

Oef, sterkte meisje2000. Lijkt mr vreselijk.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:29

Even voor de spam. Vanwege de warmte gebeurt hier weinig. Hopelijk volgende week weer wat meer. Maar wat foto's is altijd leuk. (Vind ik dan :+ )

Afbeelding

Afbeelding

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:52

Je ziet dat rechter paard echt lukken van: " %) ".

Maffe Sjaak

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:00

Dat rechter paard is mijn Belg Beau. En die twee zijn wel aan elkaar gewaagd. Alhoewel Beau het wel voor het zeggen heeft. Hij heeft ook een hoop gewicht om in de strijd te gooien. Is toch bijna 2 x zo zwaar, denk ik :D

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:09

Ik blij dat ik "die rechter pony" veranderd heb naar "dat rechter paard" _O-

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:54

Haha! Ja als pony gaat hij niet echt door het leven met 900 kilo :=

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:46

In mijn verdediging, ik keek op een klein telefoonschermpje ;)

Maar dan is Sjaak ook geen heel kleintje dus.

Meisje2000, is de italiaanse dame alweer geweest?

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 12:00

Ik heb nog niets gehoord. Zodra ze een koper heeft of er nieuws is laat ze me het weten. Zolang ik dus niets hoor staat hij er nog en is er nog niets besproken of rond

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:58

Sjaak is 1.67m. Beau is 1.77m

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 16:16

Mijn rijinstructrise heeft chameur vanochtend gereden. In de buiten bak en een blokje buiten om. Hij was super braaf. Vanavond geeft ze hem een uitgebreide douche zodat hij weer lekker schoon is. Morgen zal ze kijken of er iemand is die haar kan filmen tijdens het rijden. Zo blij om te horen dat hij zo braaf is

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 16:41

Fijn dat het goed gaat met Chameur :) Is altijd wel spannend als een paard bij iemand anders is.

Afbeelding

Afbeelding

Doressa begint nu steeds meer body te krijgen.
Kwaliteit is beetje bagger, telefoon foto's.

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 16:54

Mooi paard om te zien. Gelukkig ken ik de mensen waar hij nu staat voor de verkoop erg goed. Dat scheelt een hoop