Nou helpen niet maar het valt mij op dat de service er erg slecht is. Ben nu al dik 3 weken bezig om contact te krijgen met iemand van het stamboek en het lukt maar niet. Heb gemaild, gebeld, gesmst en zelfs met een tussen persoon die ook werkt bij hun lukt het nog steeds niet. Moet een duplicaat hebben van het stamboek papier en het lukt gewoon maar niet. Mailtjes die niet aan komen. Telefoontjes die niet beantwoord worden en ook word ik niet terug gebeld. Sms'jes die niet beantwoord worden. Email en telefoonnummer doorgegeven aan die tussen persoon want daar vroegen ze om zodat ze me konden bellen of mailen en ook dat is nog niet gedaan. Heb dat papier dringend nodig voor de verkoop van chameur maar ze geven gewoon niet thuis. Ook via de facebookpagina geven ze niet thuis.vind het een beetje vreemd. Betaal keurig voor het lidmaatschap en heb in de vier jaar tijd dat ik lid ben nog nooit ergens om gevraagd en nu dit. Vind het maar een slechte service. Geen slecht word over de tussenpersoon overigens want zij doet er juist alles aan om het geregeld te krijgen. Hebben ze dit vaker of is dit uitzondering?