Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splinterz schreef:Ben dr weer!!
Eerste proef ging zoooo slecht! Bordje omver gelopen, stuur kapot, leek absoluut nergens op. Gelukkig wist ik dat het sowieso een strenge jury was dus heb de rest van de proef niet echt meer gereden maar haar meer in het gareel gehouden. Dat pakte goed uit! 2e proef ging netjes wat resulteerde in mn eerste winspunt! 191 punten
Kaula schreef:Ik heb vanavond mijn eerste carrouselles gereden, super leuk!
Sta helemaal alleen op stal, dus voor mij is een beetje paarden-gezelligheid ook niet mis.
Splinterz schreef:Ben dr weer!!
Eerste proef ging zoooo slecht! Bordje omver gelopen, stuur kapot, leek absoluut nergens op. Gelukkig wist ik dat het sowieso een strenge jury was dus heb de rest van de proef niet echt meer gereden maar haar meer in het gareel gehouden. Dat pakte goed uit! 2e proef ging netjes wat resulteerde in mn eerste winspunt! 191 punten
Ilsemarie schreef:Gaaf Fredt! Daar zou ik graag ook nog eens met Arjen rijden...Misschien zie ik je nog wel, ben er zaterdag bijna de hele dag om een aantal proeven te filmen
Caro_MarjaH schreef:oh dat lijkt me heerlijk Fredt! Ik heb vorig jaar meegereden met de megastrandrit, voor het eerst te paard op het strand, heerlijk was dat!
Het is gewoon te ver weg hier vanuit drenthe anders zou ik ook wel af en toe op het strand te vinden zijn te paard.
Trouwens veel succes in Kootwijk zaterdag!
berdien85 schreef:Wat lekker zeg Fredt!Caro_MarjaH schreef:oh dat lijkt me heerlijk Fredt! Ik heb vorig jaar meegereden met de megastrandrit, voor het eerst te paard op het strand, heerlijk was dat!
Het is gewoon te ver weg hier vanuit drenthe anders zou ik ook wel af en toe op het strand te vinden zijn te paard.
Trouwens veel succes in Kootwijk zaterdag!
Leuk voor een weekendje!
Splinterz schreef:Kaula, is dat niet lastig? Heb me dr wel es over zitten verbazen.. rekening met mekaar houden, juiste tempo en figuren.. word dr al koekoek van as ik dr aan denk! Dus mijn respect heb je iig haha