. Het is ook heel moeilijk.Ik wil jullie even iets vragen.
Denken jullie dat een ander paard ook net zoals Shaddy misbruik van mij gaat maken omdat ik hem/haar niet zo goed kan aanpakken?
We hebben contact gehad met iemand en hij is bang dat elk paard zo reageert op mij.
Let er gewoon op dat het een door en door braaf paard is, dan moet het goedkomen.
Lekker warm bij jullie dus al!

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest zoon voor te bereiden en heb zojuist het telefoontje gepleegd. Morgen is de DA er die Kazi al die tijd onder behandeling heeft en dat geeft wel een prettig gevoel om het dan bij haar te doen. Morgenmiddag zal Kazi zijn laatste spuitje krijgen
Stefan wil erbij zijn en hem zelf vasthouden. We gaan Kazi daarna mee naar huis nemen zodat ook dochter, manlief en de andere kat en onze hond afscheid kunnen nemen. Vanmiddag gaan we een mandje oid kopen om hem in mee naar huis te nemen en te begraven en iets van een flesje om haren in te bewaren.

Vanmiddag zou het droog worden als het goed is, ach het is wel goed voor de duinen en het land hier! Nou veel plezier met sightseeing jullie eigen eiland, zeker leuk ben je even lekker bezig!