andamoon schreef:soeske schreef:Sorry jongens, moet het even kwijt,maar in het echt zijn de paarden van Lakshmi nog mooier (heb de eer gehad, en deze komt weer als het goed is, om ze in het echt te bekijken)
Was t niet spannend, met ze 5'en op de boot?
Dat wil ik graag geloven. Mochten we ooit naar Tunesië gaan met vakantie of zo dan zal ik zeker Lakshmi een mailtje sturen dat we langs willen komen

PinkPrincess schreef:haha Tunesie is een eind weg zeg !,, even paardjes komen kijken wooow dat is flink reizen!!,,
Wij zijn heel wat gewend wat reizen betreft en dan is Tunesië niet eens zo heel erg ver weg....
Mochten we er toch een keer heengaan dan neem ik zeker contact op met Lakshmi 
lakshmi schreef:Ja 3 uur in het vliegtuig om even paardjes te aaien is dan wel wat heftig

Alleen voor paardjes aaien zou ik die reis inderdaad niet ondernemen, maar we hebben kennisen in Tunis en als we daar dan toch zijn en het is vanuit Tunis niet zo ver rijden dan maak ik zeker een keer een afspraak om te komen kijken !
Lakshmi ik heb zoiets vaker gezien. De paarden bij jullie zijn het gewend en blijven netjes staan. Ik zie hier bij ons nog niet zo snel gebeuren dat we paarden op een dergelijke manier vervoeren.....
Soeske wat een mooie foto's