Suus jaaa die, gaaf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
andamoon schreef:soeske schreef:Sorry jongens, moet het even kwijt,maar in het echt zijn de paarden van Lakshmi nog mooier (heb de eer gehad, en deze komt weer als het goed is, om ze in het echt te bekijken)
Was t niet spannend, met ze 5'en op de boot?
Dat wil ik graag geloven. Mochten we ooit naar Tunesië gaan met vakantie of zo dan zal ik zeker Lakshmi een mailtje sturen dat we langs willen komen
PinkPrincess schreef:haha Tunesie is een eind weg zeg !,, even paardjes komen kijken wooow dat is flink reizen!!,,
lakshmi schreef:Ja 3 uur in het vliegtuig om even paardjes te aaien is dan wel wat heftig
lakshmi schreef:kaoticjinta ja het ging goed gelukkig, ze hebben hier natuurlijk geen echt paardentransport dus moesten ze op een truck.. Gelukkig dan dat ze zo goed aan elkaar gewend zijn, ze liepen er zo op en stonden de hele weg lekker om zich heen te kijken:
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4558_n.jpg
Suus jaaa die, gaafecht jammer van het weer toen, hopelijk de volgende keer meer succes. Zou leuk zijn als Michiel ook meekomt, haha dan kunnen wij te paard naar het strand en mogen de mannen erachteraan met de jeep
tegen die tijd kunnen we wel op Flaaf en Kalife
kaotictjinta schreef:andamoon veulens vind ik ook echt supergaaf. Daar kan ik me elk jaar weer op verheugen. En elk jaar is de vreugde weer even groot.
Welk(e) veulen (s) krijg je misschien volgend jaar? Van wie moet ik eigenlijk schrijven.
PinkPrincess schreef:een van Sendero zijn veulens is eindelijk op de wereld !! een Hengst veulen en het bijzonderen
het is een valk! moeder is schimmel met schimmel en bruin gen en Sendero's kant geeft wel valk door maar dat het zo dichtbij stond wist ik niet !! Ik ga gouw een keertje kijken want dit is echt bijzonder hihi
kaotictjinta schreef:Andamoon... na ja pech, ik wil het toch heel graag weten...![]()
Dan maar even off topic vind niemand erg toch?
(gebroken ribben is ook bijzonder off topic maar dat heb ik hier ook gemeld... hihi)
Ik woon in het Hannoveraner gebied dus heb belangstelling