[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:08

Robijntjah schreef:
Ik weet zeker dat Robijn en ik bij elkaar hoorden en ik weet ook zeker dat dit alles een reden had, en die reden weet ik ook zo ongeveer wel, maar dat maakt het voor mij nog niet makkelijker... Dat ze nu geen pijn meer heeft, dat maakt het makkelijker...

Heb je een twijfel? dat het nog moeilijk vind?

je mag me ook pb en hoor

Anoniem

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:09

Nee, ik heb geen twijfel, ik heb alleen een wat als gevoel... En misschien wel deels een schuldgevoel ja...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:10

Robijntjah schreef:
Ik weet zeker dat Robijn en ik bij elkaar hoorden en ik weet ook zeker dat dit alles een reden had, en die reden weet ik ook zo ongeveer wel, maar dat maakt het voor mij nog niet makkelijker... Dat ze nu geen pijn meer heeft, dat maakt het makkelijker...

Juist :j

Robijn had voor jou best nog jaren kunnen stralen maar dan ook jaren met pijn in haar benen geleefd.
Haar dan zonodig willen houden is egoisme.
Iets waar bij jou nu absoluut geen sprake van is geweest :(:)

Mijn merrie glimde je tot op de dag van haar inslapen tegemoet en soms knalde ze nog door de bak.
Dat moest ze alleen altijd bekopen met de rest van de dag liggen om haar benen rust te geven..
Waar doe je het dan voor :?

Karina, heel veel sterkte... vind het echt heel naar voor je..

Aan de rest.. ik lees mee maar druk druk druk.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:19

Moderatoropmerking:
Persoonlijke aanval verwijderd

Karina sorry voor bovenstaand maar ik kan hier echt heel (waarschijnlijk ook plaatsvervangend) pissig over worden! Ik denk nog steeds aan jullie, ik wens jullie veel kracht en wijsheid en probeer zo veel mogelijk positieve energie jullie kant op te sturen! Ook ik zit hier soms met tranen in mn ogen na jouw berichtjes en wilde zo erg dat ik wat voor jullie kon doen!

Kelly mooi gezegd.

Elise wat een rotnieuws, zit er verder nog schot in de zaak inmiddels? Misschien hebben die mensen een verkeerd nummer gedraaid, heb dat ook wel eens gehad en terug gebeld en dan wisten ze daar nergens van.

Regine Cap ziet er toch zo knap uit! Leuk zo'n weekendje centerparks maar ik lig ook altijd het liefts weer in mn eigen bedje hoor! En ik heb minder leuk nieuws, ik ga het niet halen om 3 oktober te komen |(

Ik heb weer allemaal leuke dingentjes in t verschiet: morgen komen Ilona en Michelle minimeeten, zaterdag les van Noor en volgende week komt Yen langs om mij een lesje dubbele longe te geven! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 22-09-09 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke aanval uit het bericht geknipt.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:25

Robijntjah schreef:
Nee, ik heb geen twijfel, ik heb alleen een wat als gevoel... En misschien wel deels een schuldgevoel ja...

herken ik wel.
je kan je eens afvragen, waarom je je schuldig voelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:27

Ik weet al waarom ik mij schuldig voel, omdat ik het niet eerder gemerkt heb... Er viel niets te merken, iedereen verklaarde me al voor gek dat ik met haar met die kleine onregelmatigheid naar de kliniek vertrok maar toen zei mijn gevoel het... Waarom heeft mijn gevoel het niet eerder aangegeven? Dat is wat mij dwars zit... Ik heb mijn paard maanden lang pijn gedaan door er mee te gaan rijden.... Dat is wat mij zo'n pijn doet!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:29

Robijntjah schreef:
Ik weet al waarom ik mij schuldig voel, omdat ik het niet eerder gemerkt heb... Er viel niets te merken, iedereen verklaarde me al voor gek dat ik met haar met die kleine onregelmatigheid naar de kliniek vertrok maar toen zei mijn gevoel het... Waarom heeft mijn gevoel het niet eerder aangegeven? Dat is wat mij dwars zit... Ik heb mijn paard maanden lang pijn gedaan door er mee te gaan rijden.... Dat is wat mij zo'n pijn doet!

Zo moet je niet denken hoor :(:)
Robijn heeft jou het laten merken toen zij de tijd daar vond :j

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:32

Robijntjah schreef:

ik denk dat robijn je daarvoor echt wel vergeeft hoor.
en jij mag jezelf daar ook voor vergeven.
Iedereen heeft dit in zijn leven, het zijn hele wijze lessen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:37

Het zullen best wijze lessen zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je op het moment zelf dat in kan zien... Ik zie dat nu ook in ja, maar toen echt niet hoor!
Er is dan verdriet, woede, pijn, van alles, maar echt niet zoiets van: goh, dit is vast gewoon een les die ik moet leren, laat ik het maar nemen zoals het komt...

Nee, daarvoor staan paarden mij te dicht bij!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:39

Oww haha kreeg een briljante tip over een foeilijst!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:45

Dames, ik ga mij in deze discussie niet mengen...

Ik ben er overigens wel achter wie mij gebeld heeft, het was gelukkig iemand die belde voor die merrie van mij die, héél toevallig, een bedrijf heeft in erfrecht (natuurlijk gebeurd mij dat ;) ). Ik het verhaal uitgelegd, want ik schrok mij natuurlijk weer wezenloos, ging ze helemaal haar excuses aanbieden joh...

Whahaha... al met al viel het dus 'gelukkig' mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:46

Elise, wat een verhaal weer :=
Jij maakt het ook altijd mee he :+

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:38

Ow wat jammer joh dat je 3 oktober niet kan komen!! Had het erg leuk gevonden je eens te ontmoeten.

Elise wat balen dat je niet aan het opknappen bent!! :(:) Gelukkig was het telefoontje niks geks!

Kelly_Taco schreef:
Het irriteert me gewoon dat de stemming zo is veranderd in dit topic, echt jammer.

Pfff hier ben ik het dan weer mee eens. Er zijn alleen maar discussies en meningsverschillen en daar doet zo'n beetje de helft van ons op het moment aan mee. Het is erg moeilijk om nog gezelligheid te vinden en er alleen maar aanvallen afgeschoten worden. Ik zal je eerlijk zeggen, in mijn vorige post heb ik zo'n 14 pagina's bijgelezen en gereageerd... net als Anouk vind ik dat er verder maar weinig op iets gereageerd wordt en het positieve en complimenteuze in dit topic ernstig aan het ontbreken is en er alleen maar ja maar jij dit en ja maar jij dat geschreven wordt.

Laten we niet vergeten dat we hier allemaal voor onze lol zitten. Discussies voeren is nou niet echt mijn hobbie en dit is het laatste wat ik er over zeg en ik hoop dat we ons oude gezellig topic weer een beetje terug kunnen krijgen. Kom op dames!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:46

Vind de sfeer hier ook minder leuk geworden. Heb soms geen zin meer om te reageren.
Al vind ik de fotos van Regine en Cap erg mooi! Op dat soort dingen wil ik zeker nog wel reageren, maar met heel veel plezier doe je dat dan ook niet meer. Ondanks dat ik wel erg blij word van zulke fotos ;)
Elise, sterkte!
Morgen ga ik bij een hele stoere auto kijken :D

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:50

Het was inderdaad het gezelligste topic van bokt (vond ik dan). Respect en waardering voor elkaar. Discussies via internet zijn sowieso gevaarlijk, omdat het heel verkeerd over kan komen. Is mijn bescheiden mening. Heb al eerder in een forum gezeten wat heel gezellig begon, maar op een gegeven moment was de gezelligheid ver te zoeken en ben ik er niet meer geweest. Meer wil ik er eigenlijk ook niet over kwijt, maar vind het jammer dat het zo loopt. Het is natuurlijk nooit te laat om het tij nog te keren +:)+

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:51

Wat voor auto Suus?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:56

Een ford puma 1.7....

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:57

Ow Suus spannend, ik ben ook benieuwd wat voor auto! Auto's kijken is leuk!! :D

Lisenka! We gaan het tij keren!! :j

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:57

Ik vind t ook jammer dat t nu zo onrustig is hier..
En t is soms lastig bij te houden maar gisteren baalde ik net als anouk dat er als ik wat schrijf ook geen reactie komt.
Daardoor ga ik dan ook weer selectiever reageren :+ wat ik dan weer jammer vind..
Maar goed zal na dit bericht mijn leven weer beteren O:)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:31

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:35

Stoer bakkie *D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:42

Nou,word niet morgen, wordt een andere dag hoor ik net

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:47

Suus: Gave auto :j

Karina: Ik wil je ook nogmaals heel veel sterkte wensen meid :(:) Alsof het allemaal nog niet genoeg geweest is. Gelukkig heeft Rico een goede periode en ik hoop van harte dat hij dat nog even vol gaat houden.
Biedt die winter ook niet wat meer rust voor Veludo? Bondosa (de merrie hier met zomereczeem) zit in de winter altijd duidelijk beter in haar vel dan zomers. In de zomer wordt zij soms ook echt gek van de jeuk. Maar zo erg als Veludo het heeft, zo heb ik het nog nooit gezien/gelezen :(:)

Citaat:
Moderatoropmerking:
Quote verwijderd.

Hier ben ik het helemaal mee eens, ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen van de vreemde conclusies die er worden getrokken.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:55

Karina, ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen. Je krijgt hem met jouw paarden wel heel hard voor je kiezen!

Verder een ego-berichtje. Ook van mij een beetje minder bericht: niets dramatisch maar afgelopen zaterdag liep Frío ineens niet goed. In eerste instantie 'dwars' wat ik eigenlijk als signaal had moeten oppikken. Toen ik hem wat meer aan het werk zette merkte ik dat wat ik onder het zadel voelde niet lekker aanvoelde. Niet vloeiend, maar 'hobbelig'. Stalgenoot even mee laten kijken en die gaf aan dat hij niet onregelmatig liep, maar wel links achter korter stapte. Dus daarna gestopt met rijden.
Een klap van een ander paard lijkt mij niet logisch, hij staat met 3 merries op het land en het is een rustige groep. Dus waarschijnlijk zich verstapt of verdraaid.
Zondag even in de stapmolen gekeken. Stap was wat stijf, maar leek te verbeteren. Toen we een drafje probeerden hebben we hem maar heel snel uit de stapmolen gehaald.
Dus even een paar dagen rust. Met de staleigenaars afgesproken dat hij wel op het land mag, maar dat hij daar aan de hand heen wordt gebracht i.p.v. met zijn groepje zelf daarheen. Zandpad er heen is n.l. vrij zwaar en er zit een bocht in.
Gisteren dus alleen gepoetst. En hij had geluk: het solarium is eindelijk gemaakt en er was een 'proefkonijn' nodig. Omdat ik al eens had geroepen dat mijn Spanjaard het vast wel lekker zou vinden omdat het warm was mocht Frío dus even proef draaien. Nog nooit er onder gestaan, maar hij liep er meteen in en vond het heerlijk. Trok heel wat bekijks. Frío stond er echt als een ware ster bij: heel relaxt met een blik van "waar al die aandacht voor mij toch nodig voor is????" Hij vond het dus duidelijk heerlijk!
Bijkomstigheid is dat, als hij wel last heeft van een spier, die warmte daar ook goed voor is.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 22-09-09 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke aanval uit het bericht geknipt.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:00

Hopelijk is hij snel weer op de been, beterschap voor Frio!

Soeske dat is balen dat t andere x wordt..