Beetje verkeerd leiden en wassenaar doorgereden. En terug weg 3 kwartier, toen was ik naar malieveld gereden en daar het bos ingedoken xD en toen wist ik ook wel redelijk de weg in leiden naar me huis te vinden! Wat een verschrikking he, woon hier nou al bijna een jaar en nog weet ik de weg niet :p
Maargoed als ik vanuit wassenaar denhaag in rij is dat gewoon makkelijk, denhaag ken ik op me duim. Toch maar OOIT weer eens terug denhaag in :K
Jaa zeker goed nieuws
, dat is wel dichtbij
. Had wel al een keer gezien dat ze er een verzorgster voor zochten, maar die moest minimaal M-dressuur hebben gereden ofzo...
.
shoppen natuurlijk. 

. Leuk die foto's!
. Hij heeft weer verhoging, is suf en hij is weer gevallen. Hij is beurs en loopt stijf. Begin me nu toch wel best heel erg zorgen te maken... Hij ging de laatste tijd zo goed en nu klinkt het slechter als dat ie ooit is geweest... Hoop echt dat ie gewoon weer snel opknapt! Maar ja het is wel een 21 jarig paard met een verleden...

. Je hebt een kaartje, en een groot bord met allemaal jongens erop, en een mega grote roze telefoon. Die roze telefoon staan allemaal standaart zinnen in. Bij elke jongen hoord een 'telefoonnummer', die bel je dan, en dan krijg je een hint
. Aan de hand van de hints moet je dus raden welke jongen het is. Wie het eerste het geraden heeft, heeft gewonnen
. Leuk, jij mee stappen in een roze outfit hahahaha!
ik heb echt pijn gehad gisteren, ik heb geworsteld met de kaasschaaf
Wou een lekkere boterham met kaas, en moest de zijkanten van de kaas een beetje bijschaven. Die kaasschaaf schoot dus weg, toen hadden we meteen een plakje salami
Heb wel vaker kaasschaafongevallen gehad maar dit was toch wel de ernstigste tot nu toe met een jaap van 3cm lang (over de lengte van mijn duim dus van boven naar beneden) waar het bloed lekker uitgutste
Toen het eenmaal gestopt was met bloeden even een gaasje erom heen getaped zodat het goed ingepakt was als ik naar stal ging. Maar tis best lastig bijvoorbeeld schoenveters strikken zonder duim