[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miichelle90

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 14:22

iloon, ik deed er op de heenweg 1 uur en kwartier over :$ Beetje verkeerd leiden en wassenaar doorgereden.
En terug weg 3 kwartier, toen was ik naar malieveld gereden en daar het bos ingedoken xD en toen wist ik ook wel redelijk de weg in leiden naar me huis te vinden! Wat een verschrikking he, woon hier nou al bijna een jaar en nog weet ik de weg niet :p
Maargoed als ik vanuit wassenaar denhaag in rij is dat gewoon makkelijk, denhaag ken ik op me duim. Toch maar OOIT weer eens terug denhaag in :K
Jaa zeker goed nieuws :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 14:52

Klinkt als een heeeel leuk weekend!

Ik ben ook voor de meeting, misschien ergens op een beurs anders ofzo?
En carpoolen is toch ook altijd nog een optie??

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:02

borderjay schreef:

Hij staat in Katwijk te koop :), dat is wel dichtbij :P. Had wel al een keer gezien dat ze er een verzorgster voor zochten, maar die moest minimaal M-dressuur hebben gereden ofzo...

Frank: Stoer hoor dat je zo op Des zijn rug kan staan ;).
Heikedenise: Jammer dat je geen winst had, maar ja idd goed dat hij er niks aan heeft overgehouden :P.
soeske: Ohhhh leuk die shetten :D
Ilona: Mooi verslag hoor :D. Klinkt als een erg gezellig weekend!! Ik ben helemaal voor de meeting ;). Maar zal wel lastig zijn idd...

Met mij gaat het alweer een stuk beter, moet wel nog steeds uitkijken met wat ik eet... Atlas gaat nog niet helemaal lekker. Zn koorts was weer gestegen, maar hij had wel weer gegeten. Hij wilde ook niet lopen. Dus ja beetje lastige situatie weer...

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:04

ben ik ff ben heel erg druk ben mijn meubels aan het schuren en en nieuwe kleur er op doen pffff veel werk hoor dus ik reageer ff niet hoor SORRYYYY..
en het wekend ook lekker ff naar rotterdam geweest me pa was jarig en even wezen *D shoppen natuurlijk.

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:16

ik ben ook voor een meeting

en fijn dat jullie zo'n geweldig weekend hebben gehad.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:14

:D oh meiden wat hebben jullie het leuk gehad volgende keer ga ik zeker mee
dus leuk idee die meeting volgend weekend dan maar ahaahahahhah

zo tsjil aan de dubbel laten lopen hij liep zo gaaf genoot van alles en deed echt super zijn best
lief paardje he het was ook zo`n heerlijk weer
lekker hoor nog ff en dan is het lente :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:32

malin: Zodra die boom gaat groeien wil ik er wel een stekje van ;) Hoe vaak is die opleiding?

Benthe: Toch nog een wp uit kunnen rijden dan, altijd leuk positief commetaar...volgende keer beter!

Joyce: Hehe nog een gek die uitgebreid de verjaardag van het paard viert ;) Op stal keken ze me maar vreemd aan!

Gabriella: Leuke foto's! Wel grappig dat moreno ohz kleiner toont dan zo op stand/aan de longe!

frank: Ga je het circus in ;)

Karina: Hij toont relaxed voor een eerste uitje! Hoe gaat het rijden op bit?

denise: Gelukkig was er niks aan de hand..en weer stijgende lijn!

Suzanne: Wat een dotje!

Ilona: Shadow is weer helemaal in orde! Weekend was echt top!

Sanne: Hoe gaat het nu?!

Wie is er eyeliner kwijt :P *tot nu toe het enige wat ik nog gevonden heb*

Weekend was erg leuk! Zondag ochtend wel even geschrokken want pierre belde dat shannon niet at en veel lag..dus eerste mee gewandeld maar ze ging niet mesten. Toch maar ingeladen en naar de clinic gereden. Op de trailer heeft ze gelukkig wel gepoept en daar ook. s middags at ze weer en was alles gelukkig weer in orde.

De clinic was erg gaaf! Shannon pakte het goed op en het was echt super! Nou zelf aan de slag. Daarna heeft sanne ook nog super foto's van shannon in het bos gemaakt! Ben erg benieuwd!!

alvast de gelukte vanaf het paard met de zandcamera ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:45

Oooohhh, good timesssss! Ik wil nog een keer :D :D . Het is echt mooi rijden daar! En Shadow is schattig :+: . Leuk die foto's!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:54

Zo dat was een leuk uitje meiden!!

Karin; Knappe Veludo!

Lobke; echt mooie foto van Terrosso.

Ik heb gisteren net als Soeskee ook meegedaan aan de DV workshop en Bobby was super!!
Klein verslagje; Oke, verslagje;

In mijn eerste les gewoon basiswerk gedaan. Meneertje liep fijn vooral linksom ging de mosquero keurig tactmatisch heen en weer

Bobby stopt nogal graag op de voorhand, daar moest ik aan werken. Ik moest hem wat meer verzameld vragen om vervolgens actief te stoppen. Ditzelfde gedaan van galop naar stap en stap naar galop. Bobby luisterd prima, maar ook hier zet hij graag zijn voorbeentjes eerst in het zand
Stap naar galop gaat altijd prima. Hij liep lekker aan de hulpen.

Alles eerst op 4 teugels gedaan 2 aan de scharen van de stang, 2 bovenin .(geen seretta meer dus)
Daarna hetzelfde op 1 hand gedaan met de bovenste 2 teugels weg. Ik rij hem wel vaker op 1 hand, maar altijd kort aan het einde van de training, nu was het wel lekker met toezicht er bij, voor de laatste verfijning.

2e les; Hier was hij helemaal scherp aan de hulpen!!!!Super! We zijn bezig geweest met de pirouttes. Eerst in stap (keertwendingen dus volgens de dressuur). Bobby kan ze wel om de achterhand, nog vanuit de dressuur, alleen als hij erg scherp is, gooit hij zich nogal overenthousiast in de oefening en dan is het wat slordig, laat zich een soort van omklappen.

Ik moest van daarom travers op de volte rijden en die volte steeds meer verkleinen, ik hield vanzelf een keurige keerwending over, met de goede stelling. Deze daarna ook even op 1 hand geprobeerd, wat ook lukte

vervolgens de keertwending om de voorhand, heeft hij hetzelfde probleem. Zelfde soort manier opgelost; renvers op de volte en die volte steeds verkleinen waardoor je vanzelf een nette keertwending op de voorhand over houdt. En hiervan gaat meneer zo lekker zijn achterhandje gebruiken

Daarna aangegallopeerd en travers op de volte in galop, als voorbereiding om straks een galopiroutte te kunnen rijden. Nou heb ik een fobie voor de travers omdat het nooit lukte toen ik nog dressuur volgens oude systeem reed, dus ben ik super trots dat hij het nu wel kan in stap en draf....

Maar toen zei ze dus in galop!!! SCHRIK!!! Maar even proberen en hij deed het, dat gekke ventje!!! paar passen maar, het is natuurlijk super zwaar, maar gewoon direct op mijn vraag kreeg ik de goede reactie.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:21

Krijg net weer een berichtje van de eigenaar van Atlas... Het gaat niet goed met m ;(. Hij heeft weer verhoging, is suf en hij is weer gevallen. Hij is beurs en loopt stijf. Begin me nu toch wel best heel erg zorgen te maken... Hij ging de laatste tijd zo goed en nu klinkt het slechter als dat ie ooit is geweest... Hoop echt dat ie gewoon weer snel opknapt! Maar ja het is wel een 21 jarig paard met een verleden...

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:55

evdpanne schreef:
Krijg net weer een berichtje van de eigenaar van Atlas... Het gaat niet goed met m ;(. Hij heeft weer verhoging, is suf en hij is weer gevallen. Hij is beurs en loopt stijf. Begin me nu toch wel best heel erg zorgen te maken... Hij ging de laatste tijd zo goed en nu klinkt het slechter als dat ie ooit is geweest... Hoop echt dat ie gewoon weer snel opknapt! Maar ja het is wel een 21 jarig paard met een verleden...

we leven met je mee en wensen je snel een goed herstel toe liefs peet :(:)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:29

karina: die 1e foto is errug mooi
malin: t zal met honden ook wel zo zijn als met paarden: je hebt mensen met honden en hondenmensen....
denise: goed gedaan. ik vind het ook het belangrijkste dat je zelf tevreden bent over het rijden.
sanne (dekke): lekker relaxed buiten zo. wat voor kaptoom heb je daar en kan er ook een bit aan?
susan: weer een hoop wijzer. zo hebben we allemaal onze eigen "vaste fouten"
ilona: tjongejonge jullie hebben de bloemetjes wel goed buiten gezet in het brabantse land. had t eigelijk weleens mee willen maken. daarom stem ik ook voor de allemaal-meeting. alleen ben ik benieuwd wat de reacties zullen zijn als frankie met een hele ploeg (wilde) meiden een kroeg binnen komt wandelen. of moet ik me dan rose aankleden en gedragen?? twwe vraagjes: wat is droomtelefoon en wat zijn piccolinies? en tja wie is er gekker: desp of de baas? ik denk het baasje
benthe: indien nodig sleuren we je gewoon mee.
michelle: is er nog geen scooternavigatie? dan kom je ook nog eens ergens. zoals ik afgelopen zaterdagavond. moest naar spijkenisse, was de a15 dicht. navigatie gevolgd, nou ik dacht echt aan het einde van de wereld terecht te komen, lag er gelukkig nog een pont en uiteindelijk toch nog op bestemming gekomen.
esther: at koorts, volgens mij heb ik wat gemist
mies: haha ja bij het groot russisch staatscircus. ik heb nu wel erg veel respect voor de voltigeurs onder ons, evenwicht was nog ver te zoeken bij me. waar ergens hebben jullie gereden? ook ik ben benieuwd naar de (waarschijnlijk vele) pics

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:35

jaaaaaaaaaaa fran je moet dan wel in het roze hahaahhaha en in een jurkje he meiden

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:41

Afbeelding
kijk die witte eens strekken hAHAHAHHA

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:42

haha peet, paard traint trainer. enne denk dak toch maar afhaak dan...
waar hangt lisenka overigens uit? al lang niet meer gezien hier

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:52

NOU OK FRANK OMDAT JIJ HET BENT MAG JE OOK MEE IN JE EIGEN OUTFIT

EN LACHU HE DIE JONGEN IS ECHT BEKAF SPRAK HEM NADERHAND NOG EN HIJ WAS GEBROKEN HAD DE HELE AVOND GELOPEN MET DIE GEKKENZWARTE

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:36

Frank ; haha zou niet weten of er navigaties voor zijn :p
Zal wel handig zijn, aangezien ik nergens de weg weet tevinden. nouja denhaag dan wel.

Moeten we miss ff een topic openen voor een meeting?

Esther ; Hmm hopen dat die snel opknapt. Maar als je zegt paard van 21 met verleden. Komt de DA eraan?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:37

Zal trouwens wel leuk zijn, allemaal meides en dan frank mee in een roze jurkje hahha

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:40

Miichelle90 schreef:
Zal trouwens wel leuk zijn, allemaal meides en dan frank mee in een roze jurkje hahha

haha tegenwordig mag en kan alles
probeer morgen ff alles bij te lezen .
druk druk
shuur schuur (meubels)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:18

19 april(toch?) is er barokke dag...misschien is dat wat voor een meeting?

Mies:Moreno is echt my little pony :D 1.54cm.....en ik ben 1.74cm 8-)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:34

Marielle - lekker aan het klussen in het huis

Peet - altijd lekker he als je zo van je zwarte parel kan genieten
en ik geloof best dat die man de volgende dag spierpijn had :P

Mies - gelukkig ging het smiddags met shannon beter en is je clinic geslaagd :D kan je lekker thuis verder oefenen
hele leuke foto's van het ploegje ziet er heel gezellig uit
en ja eindelijk weer een stijgende lijn hoop dat ik deze stijgende lijn vast kan houden

Cyrina -je verslag klinkt super lekker gereden en veel oefeningen gedaan super hoor
heb je ook foto's ervan

Esther - veel sterkte voor atlas :(:) hopelijk knapt die snel op ook al is die ''op leeftijd''

Frank - bedankt ik vindt het zelf ook belangrijker dat we samen een goed gevoel hebben ik rij nu toch nog niet voor me winstpunten ik wil eerst veel ervaring opdoen die punten komen vanzelf wel hoop ik
en je hoef van mij niet in het roze hoor :P maar wil je wel bij de meeting haha
en nee we hebben idd al lang niks meer van lisenka gehoord

Gab - ik heb echt het tegenovergestelde als jou ik ben 1.53 en heike is 1.74 :D 8-)

Gisteren ben ik samen met een stalgenootje een stukje door het park bij ons gestapt ik wou heike niet echt aan het ''werk'' zetten omdat die zondag zo goed ze best had gedaan.
en aangezien het nog licht was zijn we lekker een half uurtje gaan stappen lekker relaxt

vandaag hoef ik niet naar hem toe dus kan ik me huisje even onder handen nemen }>
woensdag zet ik hem wel weer aan het werk

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:37

Gab: Morrie, zo klein :P ?! Jeetje, hij toont dan wel veel groter, ik dacht zeker wel 1.60m :D .

Frank: Piccolinies zijn van die mini pizza'tjes. En droomtelefoon is gewoon een onwijs leuk spel :D . Volgens mij eigenlijk voor de echte kids zeg maar := :') . Je hebt een kaartje, en een groot bord met allemaal jongens erop, en een mega grote roze telefoon. Die roze telefoon staan allemaal standaart zinnen in. Bij elke jongen hoord een 'telefoonnummer', die bel je dan, en dan krijg je een hint :+ . Aan de hand van de hints moet je dus raden welke jongen het is. Wie het eerste het geraden heeft, heeft gewonnen :D . Hihi, mies had hem uiteraard geraden :') . Die kent het spel veel te goed _O- . Leuk, jij mee stappen in een roze outfit hahahaha!

Peet: Zo dan! Doet me denken aan dronten toen, weet je nog ;)

Cyrina: Zo, knappe Bobby! Weer een zinvolle clinic dus! Zijn er nog plaatjes?

Esther: Arme Atlas :(:) . Heel veel succes... en knuffels voor atlas, ik hoop dat ie snel beter wordt!

Denise: Nou, heike boft met zo'n baas! ;) Fijn dat je lekker hebt buiten gereden!

Ik zal even een meetings topic gaan maken, dan is het duidelijker wie er komen, en dan kunnen we elkaar allemaal meeten :D .

Gister weer lekker op Chico gereden, hij ging lekker! :+: Hij doet echt goed zn best. Ook voor het eerst erop buiten over het terrein uitgestapt, deed ie ook braaf *D . Mn vriendin die ook heeft paardgereden en die regelmatig mee gaat wou er ook op. Ik heb er wel naast gelopen, maar hij was heel braaf bij dr. Echt een droppie! :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:48

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:45

Ladies het klinkt alsof jullie het leuk gehad hebben! Ook mooie foto's, jeetje wel mooi rijden daar, waar is dat, Rucphense heide? En kan je daar ook een trailer neerzetten? :P :D

Ik heb mijn naam er ook bij gezet voor de 19e, leuk jongens!!

Is er nog nieuws over Atlas?

De staleigenaar belde net dat Suevo na zijn tandenbeurt van gisteren al niet meer wil eten, we denken dat hij toch gevoelig is in zijn mond of misschien op zijn wang heeft gebeten nu de randen weg zijn geveild. Ik hoop niet dat dit te lang gaat duren want dit is niet goed voor zijn maag en darmen, met dat luchtzuigen en die koliek die hij heeft gehad vind ik het maar een eng idee. Zijn slobber heeft hij wel opgegeten gisterenavond.

En auwie #) ik heb echt pijn gehad gisteren, ik heb geworsteld met de kaasschaaf :( Wou een lekkere boterham met kaas, en moest de zijkanten van de kaas een beetje bijschaven. Die kaasschaaf schoot dus weg, toen hadden we meteen een plakje salami :Y) Heb wel vaker kaasschaafongevallen gehad maar dit was toch wel de ernstigste tot nu toe met een jaap van 3cm lang (over de lengte van mijn duim dus van boven naar beneden) waar het bloed lekker uitgutste :+ De boel dus maar snel dichtgedrukt en even op de bank gaan zitten want het deed toch wel pijn en zag een beetje zwarte vlekken voor mijn ogen %) Toen het eenmaal gestopt was met bloeden even een gaasje erom heen getaped zodat het goed ingepakt was als ik naar stal ging. Maar tis best lastig bijvoorbeeld schoenveters strikken zonder duim :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:50

Ik ga straks in mijn pauze even helemaal bijlezen...
Van het weekend zo druk gehad :D