hij heet enamorado (betekent verliefdheid) en is 10 jaar oud. we hebben vandaag lopen zoeken maar zowel zijn vader als moeder zijn goedgekeurde andalusiers. Alleen hij niet omdat hij vos is en dit was TOEN nog niet toegestaan in het stamboek.
Hij komt zaterdag en ik ga allemaal leuke dingen met hem doen. Geen zware dressuurwedstrijden of zo. Gewoon als het kan af en toe een barokke wedstrijd in de toekomst en lekker veel lol hebben samen. Hij schijnt super braaf te zijn met buitenrijden dus dat ga ik zeker veel doen! Hij komt uit spanje en is nu 7 jaar in nederland.
Excuses Eveline, heb t al even veranderd Al die namen ook Leuke foto's toch nog hoor, zo`n eerste ritje is altijd even wennen natuurlijk. Komt allemaal goed
hee lusitana. Hoe gaat het met branca? Ik heb het hele verhaal gelezen. Wat fijn dat ze bij jou terecht kon zeg! Denk dat ze de hele droomt van gras of niet?
Wat leuk dat je Enno hebt gekocht. Ik had afgelopen weekend nog gemaild met de eigenaresse om een keertje langs te komen. maar dat hoeft nu niet meer (ik had hem zowiezo niet gekocht hoor). Je had hier ook wel even langs kunnen komen, ik woon bijna om de hoek. Was wel gezellig geweest
Ik weet zeker dat Enno een superplekje krijgt bij jou en ik wens je er heel veel geluk mee!!!
Bedankt Patricia. ik hoorde al van haar dat je met haar gemailt had (stond op het andalusier forum hihi) je kan nog langs gaan hoor! hij staat er nog 2 dagen!
DinkeyGirl, de Amgo's zijn inderdaad hele fijne dekens! Ik heb een ongevoerde en een 200 grams, beide zijn glas gevoerd. Dat is heel fijn inderdaad. Succes ermee!
Ik kan verder helaas niet aan andere dekens komen dan de 300 grams waterdichte... Ze zijn glad gevoerd op de schouders en verder katoen, dus niet ideaal voor jou...
soeske, fijn dat het zo goed gaat met Goya en dat hij weer zo vrolijk is!
wednesday, wat een toestand zeg, getsie!
Jee, wat een weer vandaag weer zeg! Was ik vanmiddag lekker op tijd thuis om ze beide te kunnen rijden, giet het van de regen... En het ging alleen maar harder toen ik op stal was, een ware wolkbreuk... Toen ik op punt stond om weer naar huis te gaan brak het ineens open en kwam de zon zwaar even door! Dus toch maar gauw Fifi even opgezadeld en een rondje om geweest, in ieder geval eentje nog even uit geweest! In de tussentijd Tulp heeft Tulp lekker buiten gelopen met een maatje, dus ook nog even wat extra frisse lucht vandaag...
Ow Eef gave foto's hor, echt leuk! Ja vos is idd om van te kwijlen! Jij zal wel blij zijn, vossen zijn echt bijzonder
Nouvel ik heb al een amigo 370 gram, maar die moet ook gewassen en die is nu ook nog te warm Verder heb ik een 200 grams rhino die heeft hij nu steeds om, maar ja als ik die laat wassen moet hij natuurlijk wel even een andere deken om. Ik wacht even het antwoord af van epona en dan beslis ik wat ik ga doen. Maar in ieder geval erg bedankt voor je hulp!
Ik heb alles weer gevolgd hoor. En oehh ik ben jaloeerss op regine Wat een heeeeeeeeeerlijk paard zeg! Hij ziet er iig super stoer, lief en leuk uit dus volgens mij gaat het helemaal goed komen met m. Ik hoop ook dat ik ook me eigen Andalusier krijg! Dus ik droom nog even verder haha Heel veel foto's hier plaatsen en hou ons op de hoogte, ook heel erg belangrijk
Wednesday: Wat een raar gedoe zeg. Misschien wel een goed idee van Soeske over die waakhond? Maarja, eigenlijk is het toch van de zotte dat je niet eens je paardje lekker neer kan zetten zonder dat iemand dingen gaat uithalen Ik hoop dat dit gedoe snel over is!
Elmiran: Heb je ook rij foto's van Miran? Of een leuk filmpje, ik wil dat rodeo paard nu wel is goed bekijken, hihi
DinkeyGirl, ja vervelend dat het nu zo warm is, maar goed, als dietoch ook gewassen moet worden schiet het niet op... Ik heb nu wel de 380 grams erop liggen, maar Fifi is geschoren en die van Tulp is al een aantal keren gewassen, dus minder dik...
redina, we zijn nog even aan het kijken wat er mogelijk is, maar we willen wel graag naar Equitana gaan dit jaar!