Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_R_G_ schreef:Splinterz schreef:Mirtedl heel veel sterkte! Lijkt me verschrikkelijk
Dames, ik ga morgen weer starten. 17:00 geet ut loss![]()
Vnaamd generale gehad en ze heeft eem op dr donder gehad, wat een tut. Morgen knallen (lees: lekker ontspannen kunnen rijden, punten zijn nu nog niet belangrijk)
Succes!
--
Vraagje over voer, ja de zoveelste al![]()
Zijn er hier mensen die hun fries Subli granenmix + voeren?
Dat is eigenlijk het enige wat ik kan vinden zonder melasse en te veel eiwit. Hoeveel voeren jullie, naast welke brok en wat voor verschil merk je?
Jenny_S schreef:Ik heb het lang gevoerd en was er erg tevreden over.
uiteindelijk overgegaan naar Masters sportbrok (deze brok wordt door stal gegegeven) heeft zelfde effect en inhoud en was voor mij dan uiteindelijk goedkoper omdat ik het niet zelf hoef aan te schaffen
ik gaf dit trouwens zonder brok er bij 3/4 in ochtend 3/4 middag en kwart avond
Jenny_S schreef:fredt hoe heet je?
RG zijn enorme brokken, maar zeg wel eerlijk dat ik niet naar melasse etc heb gekeken echt puur alle waardes vergeleken
_R_G_ schreef:Wauw super gaaf Fredt!!
Dat lijkt me echt geweldig om daar mee te mogen rijden
_R_G_ schreef:Vraagje over voer, ja de zoveelste al![]()
Zijn er hier mensen die hun fries Subli granenmix + voeren?
Dat is eigenlijk het enige wat ik kan vinden zonder melasse en te veel eiwit. Hoeveel voeren jullie, naast welke brok en wat voor verschil merk je?
_R_G_ schreef:Bedankt voor de ervaringen! Heel fijn
Jenny_S, had gekeken en in de die sportbrok zit ook geen melasse dus dat zou ook een goede kunnen zijn!
Fredt, Oh dat is helemaal tof dat je er nu voor de tweede keer heen mag! Geniet er maar van, al zal dat vast goed komen!
Ilsemarie schreef:Gaaf Fredt! Daar zou ik graag ook nog eens met Arjen rijden...Misschien zie ik je nog wel, ben er zaterdag bijna de hele dag om een aantal proeven te filmen
Zijn er hier trouwens toevallig ook mensen die hun fries gekocht hebben bij Pieter Wijbenga?
Splinterz schreef:Ben dr weer!!
Eerste proef ging zoooo slecht! Bordje omver gelopen, stuur kapot, leek absoluut nergens op. Gelukkig wist ik dat het sowieso een strenge jury was dus heb de rest van de proef niet echt meer gereden maar haar meer in het gareel gehouden. Dat pakte goed uit! 2e proef ging netjes wat resulteerde in mn eerste winspunt! 191 punten