Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar nadat ik hem eventjes aan de hand wat had laten werken kon ik er zo op en gaf hij eigenlijk geen problemen meer. Af en toe een brul als er weer een paardenwissel in of rond de baan was, maar daar bleef het bij. Hij heeft z'n longen uit z'n lijf gewerkt voor me en ben hardstikke trots op hoe hij het gedaan heeft. De methode was errug duits en vooral het tempo lag veel hoger dan ik gewend ben te rijden. Maar op zich zitten daar voor zo nu en dan ook wel weer voordelen aan dus pak er toch wel weer wat van mee.

Hopelijk voel je je nu weer beter! Hoest met Atlas nu?
Hmm zitten er ook singels en/of bilkoorden aan die dekens van 100 gram? Anders schuiven ze zo snel. Anders had ik zelf al zitten denken aan een gevoerde zomerdeken.
Ze zal nooit bijten ofzo maar het klinkt heel eng en als je nog niet zo veel van honden weet zoals de eigenaren van het puppy waar ze vandaag bovenop dook dan lijkt dat ook allemaal heel erg eng. Zeker omdat die pup moord en brand gilde maar in feite was er nix aan de hand. Ik heb madam dus aan haar nekvel van die pup afgetrokken en heb even uitgelegd aan die mensen hoe het zat, maar ja ik was natuurlijk toch de slechterik met de valse hond... Daar baalde ik dus best van zeker omdat ik gewoon die mensen goed kan begrijpen. Ik probeer dit ook altijd te voorkomen maar die mensen kwamen in de eerste instantie met zo'n rotgang aangereden (en reden daarbij bijna Luna aan
) dat ik dacht dat het mensen zonder hond waren, anders dan rijd je toch stapvoets een parkeerplaats van een hondenlosloopgebied op?

. Jullie zijn allemaal zó lief
! Ik wou dat er eens een meeting kwam met álle mensen uit het topic!!
Wie weet ook nog een keer dames en heer
? *Ik ben voor!
*
Dat is altijd goed voor foto's en een strandrit! Sanne heb ik om 11.25 u opgehaald van het station en rond 12.00 u waren we op stal. Ik had Chico donderdag avond uitgebreid gepoetst, en zn staart gewassen ect. Dus nog even de puntjes op de i en naar het strand gewandeld. Hij was heel braaf, maar na ong. 1,5 uur was meneer het wel zat met al het poseren
. Toen werd ie een beetje drammerig, maar hield zich verder heel braaf. Sanne heeft echt héle gave foto's gemaakt
Kan echt niet wachten ze te zien!
.
. Dus zijn Sanne en ik verder gegaan. Ik vond het echt heel leuk met San en de paarden, heb echt genoten
. Helaas kreeg ik zaterdag alleen het bericht dat Juwel (reed Sanne op) niet meer kon lopen en spierbevangen stond
. Voel me echt heel rot erover........ Ik leen 1 x twee paarden, ben voorzichtig met ze om gegaan -heb wel veel gedraafd en een galopje gedaan - en dan dit..
. Hoop echt dat Juwel snel weer goed is..
en spoot er vandoor in galop. Gelukkig ving Sanne het goed op en was het daarna over. Met de galop tijdens het aansprongen gaf die wel 2 keer een bokje hihi, maf paard!
Maar daarna was die braaf! Sanne vond hem net als ik heeeeeeeeeerlijk zitten in de galop
. Kortom heel geslaagd dagje. Snel naar huis, eten en richting Roosendaal. Waar we veel later aankwamen dan gepland haha...
Vooral Jasmijn had wel uit te leggen over haar nieuwe vlam!
Echt heel gezellig dus. Daarna droomtelefoon spelletje gespeeld, wat ook onwijs lachen was
. Het was zo gezellig dat we laat gingen slapen, Mies en ik maakte het helemaal bont met 4.00 uur...
Echt een heerlijk dier. We hadden alleen wel bagger weer, maar dat had ze ook het voordeel dat het kwa wandelaars rustig was in het bos en op de hei. Het is daar ook echt práchtig om te rijden
. Na het rijden hebben we lekker wat gedronken in de kantine en wat gegeten! Daarna snel naar huis om lekker een warme douche te nemen. Mies had heerlijke pannekoeken gemaakt
En piccolinies en stokbrood, lekkerrr! Daarna ook nog gesnoept van een chocolade fontein
. Lekker hoor!
Ook de drank kwam tevoor schijn en kwam de befraamde meidenpraat over jongens
. Kortom, flink lachen, gieren en brullen geblazen
. Mies, ik, en Jas en Valerie (vriendinnetje van mies) gingen gezellie stappen in een kroeg in de stad. Madelief en Sanne waren echt afgepeigerd en hadden geen zin om mee te gaan, dus die gingen lekker optijd slapen.
En wou ook niet laden.. Dus wat laat aangekomen, maar toch ging het heel goed -vond ik dan
- . Zag er heel leuk uit, en wat is Piet toch een ontzettend positieve man, vol energie! Shannon pakte het het heel goed op, je zag haar echt na denken zo vanaf de kant. Leuk stel die 2
. Rond 13.00 uur ging ik richting huis, en zette ik Jasmijn en Madelief af bij het station.. Sanne en mies gingen shannon terug brengen en Sanne ging vandaag rond 11 uur met de trein naar huis.
)-weekend. Heb echt genoten. Thanks ladys!
.

.
. Gekke Despi! Hij past wel bij zn baas
.
Meeting voor allemaal uit 't topic? Kunnen we best organiseren overigens.
Zullen we een besloten meet-topic maken?

is wel eindje rijden, maar als je eenmaal op die scooter zit valt het wel mee
Redelijk de weg kunnen vinden, wassenaar en denhaag is niet zo moeilijk. Maar ach om hier dat leiden uit te komen. Moet toch maar eens vaker leiden doorrijden op de scooter :p
. En fijn nieuws dus over Pat!