Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:dan moet er wel gemeld worden WAT het gebrek is, toch?...
Citaat:Friese merrie met papieren, drachtig voor april 2008. Hele mooie merrie, maar niet 100 % correct op de voorhand.
Amigo_tje schreef:Ik heb die merrie niet gekocht van die vrouw, maar van een man uit Moorsele (Aalst). Het was die vrouw die de ad geplaatst had, want die vent is gepensioneerd en weet amper hoe een gsm werkt, laat staan een pc + internet.
Het paard was van die vrouw, zij heeft ze verkocht omdat ze niet meer goed kon zorgen voor haar paarden wegens een knie-operatie. Ze heeft haar verkocht aan de man uit Moorsele. Na een maand is die beginnen beseffen dat ie niet genoeg gras/voeding had voor haar deze winter...
Ik heb naam, adres en gegevens van die man uit Moorsele (de verkoper), maar van de vorige eigenares weet ik enkel haar gsm-nr, haar woonplaats (Oostkamp) en haar voornaam. Verder heb ik niets, zelfs geen naam van de DA die er zou naar gekeken hebben (was een vervanger). Ze kon mij geen naam geven van haar vaste DA, want die had ze niet. Haar paarden werden niet ziek![]()
Ze is op 15//09/2007 ingeënt door een Belgische DA, na aandringen van mij (bij de verkoop). Ze moest normaal geënt zijn in april 2007. De laatste inenting volgens de papieren was op 24/04/2006 door DAP Mid-Fryslan, Hopmanshof 1, 8491 BK Akkrum. Dus vanaf dan weet ik niet wat er met haar gebeurd is. Die madam uit Oostkamp wist niet meer wanneer en van wie ze da paard gekocht heeft. De blessure is wel bij haar gebeurd... Van een blind oog wist ze niks (zogezegd), hoewel het ook al een oud trauma is.
Citaat:Als ik dit zo lees dan twijfel ik er zelfs aan of ze het paard aan die oude man heeft verkocht of dat ze alleen zijn land gebruikte tot het paard is verkocht.