Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitana schreef:billy, ik krijg erge zin om in jou te snijden, want je bent lastig
Billy schreef:Lusitana schreef:Er zijn maar weinig bereden merries en nog minder ruinen.
Uit je eigen eerste post
Billy schreef:Daar kan nog best in gesneden worden. bovendien was het een grapje, zie emoticom erachter.Lusitana schreef:billy, ik krijg erge zin om in jou te snijden, want je bent lastig
Ten eerste offtopic, ten tweede tamelijk grof en ten derde onmogelijk, Billy is vrouwelijk.
Lusitana schreef:Ann schreef:
Waarom begin je niet meteen een (verkoop)forum voor jezelf, lusitana?
Dat mag dus niet ann, zo´n opmerking. Je speelt dan op de man en bepreekt niet meer het onderwerp.
[***] schreef:Hier is het gewoon een stuk makkelijker om een ruin te hebben, omdat je ze niet altijd zelf kan verzorgen, maar ook af en toe een ander moet helpen (die inderdaad misschien bang is van een hengt), je een hengst alleen verkocht krijgt als hij goedgekeurd is en alle andere argumenten die al eerder in dit topic zijn genoemd. De argumenten die wij gebruiken zijn op jou niet van toepassing omdat je in een ander land woont en visa versa. dan blijft er weinig te discussieren over volgens mij.
Citaat:Trouwens, in de openingspost staat niet dat het alleen om Iberische hengsten gaat, maar MET NAME, dat is een heel groot verschil en betekend dat er dus ook over kwpn-ers en arabieren mag worden gesproken!
Lusitana schreef:Cer: Nee, HIER hebben ze hengsten voor de kick.... *zucht* [/i]
Dat kick is jouw woord niet het mijne. ik zeg dat ze hier niet voor de kick gehouden worden, dat is niet meteen "daar wel". Soms worden er verkeerde conclusies getrokken, zeker als je een komma achter het gezegde gaat denken en dan zelf wat invult in gedachten.
Cer schreef:Nog nooit het woord kick in de mond gehad of iets gesuggeerd in die richting. Misschien een ander?Lusitana schreef:Cer: Nee, HIER hebben ze hengsten voor de kick.... *zucht* [/i]
Dat kick is jouw woord niet het mijne. ik zeg dat ze hier niet voor de kick gehouden worden, dat is niet meteen "daar wel". Soms worden er verkeerde conclusies getrokken, zeker als je een komma achter het gezegde gaat denken en dan zelf wat invult in gedachten.
Nou, ik ben de draad nu helemaal kwijt...
Ik zeg toch echt een paar keer duidelijk dat HIER in NL er mensen zijn die hengsten houden voor de kick.
odetteke schreef:Je mag pas wedstrijden emt een hengst starten als je L2+1 bent geweest, dat is echt niet zonder reden ingevoerd!
Cer schreef:
Waarom zou je em hengst houden eigenlijk? We kunnen ook de vraag omdraaien...
Cer schreef:Overigens, er zijn wel meer rassen met braven hengsten, behalve de iberische.
Cer schreef:Maar zet er een hengstige merrie voor, en ze gaan vast wel dekken![]()
Cer schreef:Wat een rare opvattingen over iberische hengsten.... Zit je in de promotie van het stamboek ofzo?
Cer schreef:Hoeveel van die hengsten lopen er eigenlijk in Nederland, is daar een cijfer van bekend?
Yootha schreef:Trouwens nog een opmerking met betrekking tot de Iberische paarden. Ik kan me indenken dat die paarden grover en sterker zijn. Veel mensen zullen toch niet met die kracht kunnen omgaan. Ook als is zo'n paard dan nog zo goedaardig.