Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sfieke schreef:
@Starbreeze: Ik denk dat AndaFries wat anders bedoeld. Zij heeft niet beweert dat de Friezen maar van het veld af moeten! En ook niet dat ze GP niet zullen halen. Ze zegt alleen: 'Ik vraag me af of ze het bij de echte top kunnen halen!'. Er lopen inderdaad Friezen mee in de GP, maar zullen die bijvoorbeeld ooit Anky, Coby of Edward echt uit de ring slaan?
Sfieke schreef:KWPN-ers... tjah er zijn ook Oldenburgers en Hannoveranen bij het KWPN goedgekeurdKWPN is geen ras zoals het Friese ras is!
Citaat:En als er 1 in de GP meeloopt, betekent dat dan meteen dat ze het allemaal kunnen? Denk het nietLaat er eerst maar een stuk of tien starten in de GP en dan wordt het duidelijker of ze er wel of niet voor geschikt zijn denk ik
En een stuk of tien moet dan dus makkelijk kunnen als ik kijk naar jullie mening en de grootte van de populatie.
De statistische kans dat er ééntje bij de absolute top komt, dat er nóg eentje in de top komt... is alleen op grond van de populatiegrootte al praktisch nihil. Maar wie weet gebeurt het toch, walst er een Fries, misschien nog wel een, met zijn rijkunst zomaar over die minieme populatiekans heen en loopt 'ie nog op de Olympische Spelen ook, gaat het gesprekje uit mijn vorige post gewoon weer verder van "jaah, maaar, het is er maar ééntje!". Of "jaa, maar, hij heeft niet gewonnen! Hij zit pas bij de absolute top als 'ie minstens op het podium heeft gestaan!" Het is ook gewoon nooit goed.Citaat:Ik ben van mening dat de Friezen nog (lang) niet aan de absolute top zitten, dat zitten ze pas als ze bij de Olympysche Spelen, A kader of B kader of wat dan ook mee mogen doen.