Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ellebel schreef:Met de juiste merrie zou ik daar wel een veulentje van willen
graciaxxx schreef:ik heb een oud type gelderse merrie.... het zou heel goed kunnen dat bazuin de vader van mijn super veulen word... maar ik ga haar pas volgend jaar laten dekken dus ik kan nog even denken....
ik krijg ook een of andere pief over de vloer van het hengstenstation die een fokadvies gaat geven omdat graas een echte gelderse is... en ja die zijner natuurlijk niet meer zo superveel... en ze is ook nog eens een stermerrie... (wat ben ik toch trots op mijn paardenbeest)
Ellebel schreef:ik zou juist ook een merrie met een Gelders papier bij Bazuin willen, maar dan een beetje een "moderne" rijtypische merrie. Zag bij Dag vh gelders paard een keer een merrie, heette volgens mij Pamtilde oid, dat vond ik een geschikte dame
MoniqueT schreef:WIj hebben ook twee veulens allebei met renovo erachter en een met lorton als vader
Karakter van goud: stoer, maar wel altijd beetje leunend op het vertrouwen in zijn baassies, hij schrikt nog weleens. Maar wel oersterk, niet kapot te krijgen en altijd haantje de voorste.
Op dat karakter zijn broertje uitgekozen: Whisper: Renovo x Lorton, zelfde soort bloed volgens mij. Laat ik verder aan de kenners over.