Zo een heerlijk paard. Fijn om mee te werken. Lief, ontdeugend, slim, wil graag wat voor je doen, eerlijk. Voor mij het ideale ras.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
musschh schreef:ElCid als je ze nog wil zien voordat ze volwassen zijn dan moet je dit voorjaar komen. Milagro wordt alweer twee jaar in april. En in het echt zijn ze het mooist.Zo een heerlijk paard. Fijn om mee te werken. Lief, ontdeugend, slim, wil graag wat voor je doen, eerlijk. Voor mij het ideale ras.

keona schreef:hoe zit dat dan nu bv met deze merrie,ze heeft geen papieren kun je die nog aanvragen of niet?
en wat vinden jullie van de prijs ik weet niet wat een azteca kost met stamboom?
.

), wat ik wil 'verbeteren' aan m'n merrie (althans, wat ik terug wil zien in een veulen) heb ik ook redelijk op een rijtje, dat rijtje is wel veranderd natuurlijk toen de interesse van een AQHA-veulen fokken naar een Azteca veulen fokken ging.

, wel een papierloze (is dat eventueel nog aan te vragen met DNA onderzoeken? Of is dat lastig?)