Is het al september?! Heb trouwens al geboekt (3 weken geleden al) bij dat NH hotel waar we ook een mailtje van hebben ontvangen. Lekker met zwembad! En sauna. Ik vond het niet duur! In welk hotel zitten jullie?
Cyrina
Geplaatst: 13-07-12 14:59
Daar zit ik ook zussie en Finca Linda ook. Nog ff wachten met september hoor. Ben er nog niet helemaal klaar voor.. Maar heb er wel zo'n zin in!
Laatst bijgewerkt door Cyrina op 13-07-12 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ah kijk, gezellig! Ik heb alleen die late uitcheck op zaterdag niet. Zal het hotel even mailen om dat nog even te regelen. Ik moet ook nog even oefenen!
PhiaBink
Geplaatst: 13-07-12 16:26
Ik ben er ook, weet niet of Jytte kan, maar als die kan zijn we met zn 2, TE VOET! We gaan ons ergens neer zettelen en kijken hoe jullie en jullie paarden het afbrengen . Eens kijken wie er hard kan lopen (paard of mens ) Het is voor ons een uurtje rijden. Biola is nog niet APTO en heeft ook geen veulen aan de voet, dus mogen we niet mee doen. Niet erg! Ben eigenlijk een zonder paard keuring kijker! Als Jyphi er als jaarling goed uitziet, dan komen we volgend jaar met hem. Ziet hij er niet uit, dan komen we te voet. Het ligt er ook aan waar het volgend jaar is.
gitje65
Geplaatst: 16-07-12 15:51
Ik zal me ook even melden. Ik kom met onze eerste zelfgefokte PRE Estrella's Don Diëgo (1e nakomeling van Manchego II van Finca Linda) sectie 3, 2 jarige hengsten. Ik vind het doodeng; heb bijna spijt dat ik me opgegeven heb. Held op sokken hè?
Sikrit Komt vast goed als die het karakter van Manchego heeft zal het een mak lammetje zijn in de ring !
Cyrina
Geplaatst: 16-07-12 18:54
ik zei het al tegen je he..je zit in een drukke rubriek is toch hardstikke leuk joh!!!!
Ik zet je even in het rijtje;
Sandra - Altanero - sectie 3: 2 jarige hengsten De Rijthof - Intellecto - sectie 3: 2 jarige hengsten De Rijthof - Suizo - sectie 3: 2 jarige hengsten Cyrina - Cantaor WH -sectie 12: 7 jaar en oudere hengsten Cyrina - Galina -sectie 7: 4 jarige merries Jolet - Vivo. - sectie 3: 2 jarige hengsten (voorbrengen door Elske) Guessje - Marinero XCI. - sectie 6: 3 jarige hengsten Jennifer8 - Mistico - Sectie 6: 3 jarige hengsten Retivi - Luna Llena II - sectie 11: 7 jaar en oudere merries Charadja - Oriundo VGIII - sectie 9: 5 jarige hengsten Finca Linda - Incauto Jcortes - sectie 6: 3 jarige hengsten Finca Linda - Incauta Jcortes - sectie 5: 3 jarige merries Finca Linda - Heredera Jcortes -sectie 7: 4 jarige merries Finca Linda - Camelia del Parral - sectie 7: 4 jarige merries Finca Linda - Festera del Parral + Bailadora(veulen) - sectie 11: 7 jaar en oudere merries Finca Linda - Virinia - sectie 11: 7 jaar en oudere merries Finca Linda - Romero XLII - sectie 12: 7 jaar en oudere hengsten Gitje65 - Estrella's Don Diëgo - sectie 3: 2 jarige hengsten
gitje65
Geplaatst: 16-07-12 19:36
I hope so Ivonka! Je bent gewaarschuwd, dus alleen foto's maken van mijn manneke!
Nou SasJumper hij heeft ook wat pit mee van mams! Ik ben gewoon altijd zenuwachtig voor zoiets, vind ik zo stom van mezelf, ik heb toneelgespeeld, maar nooit af kunnen leren om zenuwachtig te zijn. Terwijl niemand dat van mij verwacht.
J0anieke
Geplaatst: 16-07-12 19:44
Aaaah ben benieuwd hoe hij eruit ziet! (heb hem nog niet gezien dacht ik?) Manchego is echt een schat haha, doet geen vlieg kwaad
gitje65
Geplaatst: 16-07-12 20:10
Nee Joanieke jij kunt hem niet gezien hebben, want hij is hier geboren; hij is bruin met een meelsnuitje en hardstikke lief!