Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij hebben sindsdien ook maar een wandel GPS aangeschaft, ideaal! Wat een ellende een botvliesontsteking, ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal en natuurlijk foto's van je knapperd!
Hoe ging het met Xantha vandaag?
Doe mij maar een heleboel van die kwijlplaatjes van jou! Wat voor nieuwe aanwist heb je?
Ook een beetje geschakeld, de snelheid van dat achterbeen viel me nog niet tegen!
)
. Ik ga mijn best doen om het nu weer netjes te volgen! Moet toch wel weer lukken
.
. Af en toe wil die nog wel eens zelf zijn temp bepalen maar ben nu heel consequent bezig met elke keer als hij wil vluchten hem stil zetten en vervolgens weer op nieuw aan te draven. En na een paar keer geeft ie dan toe
. De galop konden we vandaag ook voor het eerst aanspringen zonder eerst te versnellen
. Gaf de hulp en we gingen, was er helemaal trots op! Ook met het buigen ging het een stuk beter als de vorige keer en middendraf ging zo fantastisch dat mijn instructrice die een paar keer vroeg omdat ze helemaal kon genieten van hoe die het deed
. Maar ach hij deed het ook echt super! Hij had echt zn knuffel verdient (die komt ie altijd even bij mijn instructrice halen aan het eind van de les, zo van heb ik het goed gedaan mevrouw
). Xantha schreef:Malin, gelukkig dat het weer goed gaat met Suev.
Als Callista komt wil ik ook wel komen, gezelli.
(als ik niet moet werken)
Met Xantha ging het vandaag weer goed!
Toen ik op stal kwam stond ze net binnen.
Ik heb even met haar in de grote buitenbak gewandeld en mevr was lekker wakker.
Ik heb haar nog even aan de hand gewerkt en ze was super werkwillig en enthousiast.
Morgen hebben we weer les.
Waarschijnlijk ga ik weer op Thijs (het paard van mijn instructrice) en Es op Xantha
Is kijken of ik daar wat foto's van kan laten maken!!
Over een weekje gaat hij verhuizen
Ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar de verwijderde quote
) maar vandaag werkte die zo goed mee! Was helemaal blij ermee
.
mazzel eigenlijk dat je vriend de weg kwijtraakte
oooh en wauw, Tweet in z'n zomervachtje is nog knapper! Echt een lekker kleurtje zo! Broek glimt ook zo lekker in de zomer, is wel iets donkerder weer. Oh en mn vos en die palomino hebben ook al zo'n metallicglans, heel apart, houd er altijd erg van.
maar wel hopen dat het nu niet weer ongezellig wordt hier
hoe ging Goya vandaag, weer wat beter?
oei en wat naar dat Suevo koliek heeft gehad! Maar het gaat gelukkig dus weer een beter, zijn jullie weer lekker bezig? Haha wilde net om foto's vragen maar heb even je profiel zitten kijken, mooie foto's in overvloed
ik blijf hem een erg mooi paard vinden
en ach als je nog meer foto's hebt post ze toch maar he
maar vorige week was het dus weer raak, ineens weer helemaal dik geworden onderhuids en hij liep weer kreupel. Nu penicilline elke dag en nog een antibioticum, als het niet snel beter wordt moet hij toch echt naar Tunis voor een foto
(liever niet dus, want dik 500km in een trailer over gedeeltelijk erg slechte weg en een nog wat onzekere situatie hier in het land is nu ook niet erg aantrekkelijk). 
krijg daar altijd een beetje een groupie gevoel bij dan. Nou ja. Heee maar je schreef nog trouwens dat je naar de merrie was gegaan (he heb ik er geloof ik net overheen gelezen met reageren maar herinner het me nog van eerder vandaag), het zat voor jou dus gelijk helemaal goed? Zal voor je meeduimen dat het allemaal goed komt
weer helemaal beter trouwens? 
nombrado schreef:Suelza schreef:Zooo ik ben er ook weer (even). Ben even druk geweest. De avond van Gert van den Hof was interessant, laat ik het zo zeggen, ik was volgens mij de enige criticus in het afgeladen Ermelo...
Ik zal het netjes houden en er open en bloot op internet maar niet teveel over gaan roepen, maar de vraag die ik had: "Of ze tegen kritiek kunnen", is wel beantwoord. En het antwoord is: "NEE!" hahaha...
vertel vertel vertel
(mag ook via pb)
soeske schreef:he, er is een quote verwijdert.. Van wie? Nieuwschierig aagje dat ik ben
Jammer ....
Limonade schreef:Oh het was geen bijzondere quote hoor. Was een meisje die ook bij die Gertnogwattus was, en die vond het blijkbaar erg leerzaam en vond dat ze dit maar even moest zeggen.
Niets boeiends dus.
Ik vond hem mooi,dus ;hoppa dr op en rijden maar
gelukkig is het boven nul dus smelt het weer, maar hopelijk is het morgen ook weg als ik wakker wordt, duimen maarSuelza schreef:Mja, en volgens mij was ik vrij netjes in mijn reactie en heb ik mijn mening over het geheel niet eens openlijk gegeven.
En laten we wel wezen, als je ervoor kiest om vanuit commercieel oogpunt publiekelijk op te treden, geef je men ook het recht om daar publiekelijk op te reageren...
Het is goed om te horen dat anderen een 'top'avond hebben gehad, ik stel ook nergens dat ik geen interessante avond heb gehad. Wel vind ik dat ik deze methode best ter discussie mag stellen en hier mijn eigen mening over mag hebben. Daarnaast neem ik nog de moeite om naar Ermelo te rijden om te zien en te horen wat hij te zeggen heeft ipv ongenuanceerd te roepen dat het wel of niets is...