Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xantha schreef:Malin, gelukkig dat het weer goed gaat met Suev.
Als Callista komt wil ik ook wel komen, gezelli.
(als ik niet moet werken)
Met Xantha ging het vandaag weer goed!
Toen ik op stal kwam stond ze net binnen.
Ik heb even met haar in de grote buitenbak gewandeld en mevr was lekker wakker.
Ik heb haar nog even aan de hand gewerkt en ze was super werkwillig en enthousiast.
Morgen hebben we weer les.
Waarschijnlijk ga ik weer op Thijs (het paard van mijn instructrice) en Es op Xantha
Is kijken of ik daar wat foto's van kan laten maken!!
Over een weekje gaat hij verhuizen
Ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar de verwijderde quote
nombrado schreef:Suelza schreef:Zooo ik ben er ook weer (even). Ben even druk geweest. De avond van Gert van den Hof was interessant, laat ik het zo zeggen, ik was volgens mij de enige criticus in het afgeladen Ermelo...
Ik zal het netjes houden en er open en bloot op internet maar niet teveel over gaan roepen, maar de vraag die ik had: "Of ze tegen kritiek kunnen", is wel beantwoord. En het antwoord is: "NEE!" hahaha...
vertel vertel vertel
(mag ook via pb)
soeske schreef:he, er is een quote verwijdert.. Van wie? Nieuwschierig aagje dat ik ben
Limonade schreef:Oh het was geen bijzondere quote hoor. Was een meisje die ook bij die Gertnogwattus was, en die vond het blijkbaar erg leerzaam en vond dat ze dit maar even moest zeggen.
Niets boeiends dus.
Suelza schreef:Mja, en volgens mij was ik vrij netjes in mijn reactie en heb ik mijn mening over het geheel niet eens openlijk gegeven.
En laten we wel wezen, als je ervoor kiest om vanuit commercieel oogpunt publiekelijk op te treden, geef je men ook het recht om daar publiekelijk op te reageren...
Het is goed om te horen dat anderen een 'top'avond hebben gehad, ik stel ook nergens dat ik geen interessante avond heb gehad. Wel vind ik dat ik deze methode best ter discussie mag stellen en hier mijn eigen mening over mag hebben. Daarnaast neem ik nog de moeite om naar Ermelo te rijden om te zien en te horen wat hij te zeggen heeft ipv ongenuanceerd te roepen dat het wel of niets is...