zonder papieren te nemen. Het is echt een mooierd hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Als ie maar lief is!! Maar ja ik zou dan ook geen paard kopen om mee te fokken
.
. Het is echt een dropje als ik zo de foto's zie
. zasread schreef:evdpanne schreef:Het zou mij niks uitmaken of ie papieren heeft. Als ie maar lief is!! Maar ja ik zou dan ook geen paard kopen om mee te fokken
.
Dat ben ik je helemaal met je eensWat dat betreft heb ik het enorm getroffen met mijn Iggie
ik kan niet rijden want de bak is de hele dag bezet,maar heb er eigenlijk ook geen zin in...ben een beetje lusteloos de laatste week en heb geen idee hoe dat komt.Kan iemand mij even een schop onder mn reet komen geven?

Bij mij is het iets minder lang geleden, hoopte op dit weekend maar kwam er net achter dat alles overhoop ligt dus denk dat het meer bouwvakken dan rijden wordt dit weekend! Hoe gaat het met buehne?
. Ik zit al arresten door te lezen, maar dat komt allemaal niet echt overeen met wat er in mijn casus is gebeurd.
maar ik kreeg wel een rekening binnen van 1000 euro.
sterkte want het is een hoop geld
Daar kan ik ook echt heel flink beroerd van zijn. Wat een k.lote zooi zeg... en helemaal gelijk over die belasting en die stomme küt regels, zó krom! Maar wie zijn wij? Iig hele dikke knuf
evdpanne schreef:Hahahaha de casus op zich klinkt niet zo moeilijk maar het blijft lastig te bepalen of ze 'schuld heeft'. Even de casus (weten jullie waar ik mee te maken heb).
Dirkje van 8 jaar gaat met zijn nieuwe fietsje naar boer Jansen aan het eind van de straat. De vrouw van boer Jansen heeft net allerlei zaadjes in de tuin geplant. Zij heeft deze zaadjes uit Griekenland gekregen en zij weet niet dat een van de opgekomen plantjes een uiterst giftige bloem is. Nadat Dirkje een lekker snoepje van Anja heeft gekregen wandelt hij de tuin van Anja in en besluit de bloem van de nieuwe plant als cadeautje voor zijn moeder mee te nemen. Anja heeft er toch genoeg van,
er staat er nog 20. Bij het plukken van de bloem komt er veel stuifmeel op zijn handen en Dirkje likt dit maar even af. Gevolg: Dirkje wordt ernstig ziek en omdat men niet direct weet dat dit van het giftige stuifmeel komt overlijdt Dirkje.
Kan Anja aansprakelijk worden gesteld?
. Maar ja het recht is soms een beetje moeilijk... Soms denk je echt van die is toch niet schuldig, maar is het volgens de wet wel zo.... Ik ben me nu even aan het verdiepen in alle aspecten van de onrechtmatige daad. Zoals dat zo mooi heet
.
, dat lipje!! Geweldig!