stal_kuiper schreef:voor de goede orde zal ik uiteraard snel weer een foto maken , miscchien wel morgen met kindje erop!
Jaaa, doennnn!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stal_kuiper schreef:ja hij is echt heel appart! , hij is voor iedereen even lief en braaf maar als ik in zijn buurt kom krijgt hij gewoon pretoogjes en loopt te showen!!! behalve als ik me met andere paarden bezig hou , daar word hij duivels vanook is ie xtra voorzichtig met mijn dochtertje van net 7 die hem gewoon rijd! vandaag wegens drukte in de bak maar even ik liep voor de zekerheid binnen grijplengte want er waren ook behoorlijk wat merries in de bak , maar gewoon showen en keurig in de krul met die kleine erop
ik apetrots natuurlijk haha
![]()
inmiddels is hij niet meer te herkennen van de staat dat ik hem ophaalde en ruim 200 kilo aangekomen , heeft weer hals en begint nu ook langzaam weer wat achterhand terug te krijgen , voor de goede orde zal ik uiteraard snel weer een foto maken , miscchien wel morgen met kindje erop!
Sientje schreef:stal_kuiper schreef:voor de goede orde zal ik uiteraard snel weer een foto maken , miscchien wel morgen met kindje erop!
Jaaa, doennnn!
(bijna 2 jaar geleden)
ehh , fotos komen er wel weer snel , ik heb het enorm druk op het moment we zijn hard aan het zoeken naar een nieuwe locatie voor onze stal en helaas ben ik vrijwel altijd alleen aangezien mijn hulpje haar dochtertje het niet zo goed maakt op het moment... tja en fotos moet je over het algemeen met zn tweetjes maken... ik zal zeker mijn best doen ze gauw weer eens op de foto te zetten dwz reclamo en vraag mijn vriendin wat fotos te sturen van monty
, er is eigenlijk nog weinig te zien van de horror die ze hebben meegemaakt alleen moet ie nog een ronder kontje krijgen mager is hij gelukkig niet meer , ook hoeven ed gaat prima , hij is enorm aangekomen maar wel nog redenlijk slap in de bespiering maar ja tis nou eenmaal een oud ventje en zulke dingen kosten tijd , hij word wel met de dag meer mans, @ alette en ton , komen jullie snel eens bij ons langs
Neem ik mn spiegelreflexje mee, en kan ik lekker oefenen.