[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:39

Pipi, misschien moet je het gewoon even kopiëren/plakken hier...

Leuk naar het strand!
Wij zitten hier ook dicht bij duin en strand, super hoor!
Al vind ik bos ook wel erg leuk...

Ik heb vanavond even een klein rondje over straat gedaan met Fifi. Was het verdorie de hele dag goed weer, regende het natuurlijk vanavond... Clown

Altijd als ze opgezadeld is draait ze zich met haar hoofd naar de deuropening en gaat ze naar buiten staan kijken tot ik ook klaar ben om te vertrekken.
Dan kijkt ze altijd zo leuk!
Dus ondanks dat het donker was toch geprobeerd met m'n mobiel een paar foto's te maken...
Ze zijn niet scherp, maar even voor het idee...

Afbeelding

Afbeelding

natuurlijk met haar 'ik ga in het donker op pad' outfit aan! Haha!
Afbeelding

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:47

Ze ziet er uberschattig uit Knipoog

Ik ga nog een poging wagen:

profiel: vrij recht:
meestal een ongecompliceerd paard dat makkelijk leert

kaken: medium:
een gemiddelde intelligentie, past bij haar leeftijd, ze staat nog vol in ontwikkeling en haar kaak zal dus nog een stukje groter worden wanneer ze goed ontwikkelt..

snuit: licht schuin aflopend maar wel verfijnd:
een paardje dat de neiging heeft om bij nieuwe mensen wel wat uit te proberen om te kijken wie de baas is. het verfijnde geeft aan dat ze gevoelig is

mond: medium:
duidt niets bijzonders aan

lippen: hartvormig:
wijst op een nieuwsgierig, extravert en expressief dier

neusgaten: mooi verfijnd al en bovenaan in gedraaide punten:
voor haar leeftijd heeft ze al erg mooi gevormde neusgaten, dit wil zeggen dat ze echt in volle ontwikkeling staat, ik zie soms paarden met deze leeftijd die nog vrij ongevormde neusgaten hebben dus dit is een heel goed teken, dat ze bovenaan in randjes zijn gedraaid betekend dat ze gewillig is zolang de mens die wat van haar wil eerlijk is en ze diegene ook vertrouwd

kin: rond en zacht:
meestal ongecompliceerd, wel ziet hij eruit alsof hij bij spanning wat hard kan worden, dit is dan een teken van nervositeit en pas als de kin weer zacht en ontspannen is kan ze goed verder leren

ogen: prachtig zacht, helder en open:
een geinteresseerd en hoopvol paard
haar ogen zijn van voren gezien mooi zichtbaar en dit maakt haar zelfbewust

oren: mooi gevormd en recht omhoog:
de vorm duidt op intelligentie en de aanleg hiervoor
de stand geeft aan dat ze energiek kan zijn en dat dit om zou kunnen slaan in heftigheid

kruinen: 1:
meestal ongecompliceerd

nou dit was de hele analyse, mynke heeft een prachtige persoonlijkheid. ze is een paardje dat in volle ontwikkeling staat en duidelijk aanleg heeft voor een mooie intelligentie. de gevoeligheid heeft ze nu al en die moet je zien te behouden
wat belangrijk is bij paarden die heel intelligent zijn, of in het geval van mynke, die dat gaan worden, is dat je ze de afwisseling geeft waardoor ze gemotiveerd blijven
van die afwisseling worden ze enthousiast en actief,
als je haar weinig zou bieden, ook nu al, dan ontwikkelt ze minder terwijl dat juist zo goed voor haar is
ze heeft een duidelijke, maar erg rustige en zachte leider nodig, iemand die wel consequent is, maar nooit heftig word. mynke kan namelijk al een energiek paard zijn maar wanneer iemand heftig wordt of niet eerlijk is kan ze erg heftig worden en ook veel gecompliceerder.
over het algemeen is ze een ongecompliceerd dier met een mooie gevoeligheid, ze is nieuwsgierig en mooi open. ze is extravert en expressief
ze weet heel goed wat ze wil. ze is gewillig zolang ze iemand vertrouwd, iemand die ze niet mag, of nog niet vertrouwd daar zal ze niet veel voor doen en dan is ze dus minder gewillig
wanneer ze iemand wel echt vertrouwd doet ze heel veel voor diegene, dan is ze een heerlijk paard. ik vind haar uitstraling echt prachtig, mooi vriendelijk en zachtmoedig lijkt ze me over te komen van sommige foto's
haar ogen vertellen me ook dat ze heel geinteresseerd en hoopvol is, ze heeft veel prachtige eigenschappen die samen haar echte persoonlijkheid vormen
ik vind haar veel wijsheid uitstralen, ze lijkt me dan ook een paard waar de mens veel van kan leren.
als dit paard goed begrepen wordt, en er wordt haar geboden wat ze nodig heeft dan groeit dit paardje uit tot een topper, ze heeft een prachtige pure persoonlijkheid waar mensen die haar echt begrijpen ontzettend van kunnen genieten en veel plezier aan kunnen beleven...

nou dit was de hele analyse, ik hoop dat je er blij mee bent, ik hoor wel wat je ervan vind

Jááá,gelukt Go jij! Go jij!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:55

Leuk zeg!

Door wie heb je dat laten doen?
En moet je dan foto's opsturen?

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:58

Ik heb het laten doen door Roos (Superroos op bokt),kost 5 euro en je moet idd wat foto's sturen.

Vind het supergaaf.
Wist dit eigenlijk zelf inmiddels wel,maar vond het toch leuk te lezen dat het dus idd ook zo is.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:00

Ja, altijd leuk zulke dingen!

Ik heb zelf dat boek ook waar die analyses in staan, dat zit ik ook wel eens te kijken van wat zou het allemaal zijn...
Maar het is wel heel leuk om het te laten doen zeg!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:06

Tja,ik ben al een eeuwigheid op zoek naar dat boek,maar het is nergens meer te koop Boos!
Dus dan maar zo Pling

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:09

ben heeeeuuul erg benieuwd wat de profiel volgens die methode van zowel maike als pablotje is ..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:55

Leonietje: Ja, dat is ook zo. Een heel geregel om alle 2 tijd en zin te hebben een het paard helemaal in te spannen. Gaat toch veel tijd en energie inzitten. Maar misschien over een tijdje dat het er ineens van komt, wie weet Knipoog ?

Soeske: Thnx voor de tip, ik heb er schijnbaar helemaal overheen gelezen.. Dromen

Regine: Wat een leuke plaatjes zeg! Mooie omgeving daar ook! Paardje heeft lekker de oortjes naar voren, een mooi bruin tuigje op en gaan met die banaan Haha! Ik ben zelf ook een keer mee geweest met iemand die ook lekker ging scheuren door plassen water enzo! Was erg leuk, maar wel vies Vork [Erg grappig trouwens dat je ook een keer op Rod van Cojolly hebt gereden]

Lisenka: Dat is wel even een minder moment als je paardje dan ineens weg gaat. Je zal m voorlopig nog wel missen, maar gelukkig heeft ie een goed baasje en staat ie niet zo ver zei je, dus valt het nog wel mee toch Ach gut

Cojolly: Wat een leuke foto's zeg. Rod trekt er een lekker bekkie bij als die jeuk heeft, haha! Knipoog

Clijntje: Jaa hier gaat het super snel ja! Je moet echt regelmatig kijken wil je het een beetje volgen Knipoog Dank je, pitufo is echt een lief paard met een gouden hartje. Mis hem nog iedere dag Verdrietig Ik droom zelfs nog vaak over hem.. Binnenkort ga ik weer eens naar m kijken Lachen

Pipi: Wat leuk zeg zo'n analyse! Ook grappig dat het wel klopt zoals jij je paardje kent! Vind het toch altijd knap van sommige mensen die daar een gave voor hebben. Vind readings ook erg bijzonder!

Nouvel: Ze heeft idd een lekker bekkie zeg als ze zo lief naar buiten kijkt! Sommige paarden hebben echt van die vaste dingen he. Zo deden mijn verzorgpaarden ook zulk soort gelijke dingen Tong uitsteken Trouwens wel handig zo'n mobiel waar je altijd ff een foto mee kan maken én op je pc kan zetten!

Zo vandaag was het een latertje, ik was pas om kwart negen bij Jielt. Toch maar even gaan rijden, vrijdag ook gereden en dat ging best goed. Vandaag ging het wéér een beetje beter als vrijdag. Ik kan echt merken dat ik iedere keer weer een stapje vooruit ga! Hij leert echt iedere keer wat meer, dat is wel erg fijn om mee te werken. In het begin vond ie het heel moeilijk om een constant tempo aan te nemen, dus dat ging van hard naar zacht naar hard enz. Nu gaat dat al een stuk beter, hij is wat feller op mn been, en gaat met wat stelling en buiging de bochtjes door. Kortom was weer een lekker ritje door de bak Vork

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:48

Even snel bijgelezen.

Karakter analyse...hahaha leuk dat Roos hier ook langs komt !
Schijnt ze goed te kunnen ! Ze is een keer bij ons op stal geweest, is via bokt nl een goede vriendin van een stalgenootje van mij geworden. Savonds hebben we op stal met zijn allen lekker ge-BBQ.

Ik heb eens een fotoreading gedaan. Die van mijn pony klopte exact die van Jacolien wat minder achteraf. Ik had Jacolien toen nog maar net. Maar ga het eind dit jaar ofzo weer eens opnieuw van jacolien doen. Ik heb ze eergisteren geloof ik in mijn profiel gezet, helemaal onderaan.

Nouvel....hier ook regen vanavond! deze week nog veel meer regen en 13 tot 15 graden ??????
Onze bak was gisteren echt flink nat, mijn zin in rijden was helemaal weg. Dus hebben we maar wat geborsteld en vooral veel gekwekt met stalgenootjes.
Fifi kijkt idd alsof ze dr zin in heeft ! Leuk...Jacolien kijkt niet vaak zo hahahaha...als ik aan kom met mijn zadel gaat ze bijna helemaal verbaasd staan kijken nek helemaal gestrekt en hoofd wat schuin in de lucht.

Soeske..suc6 morgen ! Bah moet er ook niet aandenken naar school .

ik ga naar bed, tot morgen maar weer !

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:52

Huh vaag, ik kreeg helemaal geen mails meer dat er berichten bijgekomen waren (wat op zich al onlogisch is Haha!) dus ik dacht, ik ga maar weer eens kijken, weer 1,5 pagina erbij Tong uitsteken

Nouvel wat een heerlijk koppie zeg!

Pipi ik zou ook wel graag naar het strand willen met mn paardjes, nou we het huisje hebben vind ik dat de volgende stap een trailer moet zijn Tong uitsteken

Leuke foto's weer allemaal, dat bruine tuig is echt super mooi Kwijl

Leuk die karakterschets, ik wil graag nog een keer zo'n reading laten doen voor allebei mn paardjes waar ze ook de aura's enzo meten, en lichamelijke dingen kunnen vertellen.

Met verhuizen is nu alles over, we moeten alleen nog een plantenbak van ons oude balkon halen en daar even schoonmaken. Ik baal echt ontzettend van die woningbouwvereniging, we hebben sinds we daar wonen alleen maar gezeik met ze gehad en nu proberen ze ons gewoon nog een laatste keer te n**ien. Ben ook echt de hele tijd ontzettend moe, ga zo even lekker naar de paardjes.

De uitslag van Suevo's bloedonderzoek was binnen, alles was in orde: lever, nieren, spieren, eiwitgehalte in bloed, dus nu weten we nog niets. Heb nav een tip van iemand uit het melassevrije topic zijn zoutblok er uitgehaald en een hymalaya gekocht, hij likt er bij vlagen veel van dus misschien dat hij allergisch is voor dat bindmiddel en dan ineens weer onder de bulten komt. Ik moet een week even afwachten en dan begin volgende week terugbellen naar de DA om te kijken hoe nu verder.

Ik moet hem nog steeds wassen met imaverol, maar heb geen andere deken voor hem dus ik weet even niet hoe ik dat aan moet pakken. Had al een nieuwe onderdeken besteld maar die was niet meer te leveren. Mijn idee was dus om een 0 grams te wassen in eigen wasmachine en dan met die nieuwe onderdeken eronder op te leggen. Maar nu blijken op 30C wassen de schimmels niet dood te gaan en die onderdeken is er ook niet meer. Weet het ff niet meer, dus als iemand tips heeft hoe ik dit aan ga pakken, heel graag!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:49

welke maat heb je nodig ..heb hier betaalbare onderdekens ..

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:30

nouvel, wat heeft jouw paard toch een heerlijk koppie, mooie uitrijdeken trouwens.
Pipi leuk zo'n karakterschets, wat is daarmee nou het verschil in met een reading?

DinkeyGirl rod zit ook nog steeds onder de plekken en de jeuk, ga morgen ook maar weer eens de DA bellen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 23:41

Bedankt allemaal! Pling

Cojolly, een karakterschets wodt volgens mij gemaakt n.a.v. het profiel van een paard (model van alles, hoofd, mond, kruinen, etc) en een reading wordt gedaan n.a.v. een 'gesprek' met het paard...

DinkeyGirl, fijn dat met Suevo's bloed alles goed is!
Minder is dat je nu nog niks weet...
En lastig met dat wassen in de winter...
Mocht je omhoog zitten met een deken... Ik kan mijn zwager wel even vragen of die nog dekens heeft liggen, dan heb je voor 47,50 een 300 grams waterdichte deken...

leonietje, ja vies weer steeds he...
Vandaag wel droog, maar wat een wind hier zeg!
Op stal waaide je zo wat weg!
Ik wilde Tulp rijden, maar zag het toch niet zo zitten in het donker en in die wind...
Morgen maar even kijken of het iets beter is...
Onze bak is gelukkig nog wel aardig droog!

Prinslover, we hebben vorige week een blue tooht stick gekocht om de foto's over te zetten van mobiel naar computer.
Mijn vriend heeft alles het weekend erop gezet, en het werkt dus! Knipoog

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 02:13

hier hebben de paarden nogsteeds last van mugjes ..word tijd voor 1 week flinke vorst en daarna mag het van mij weer snel lente worden (einde lente heb ik het dan over , lente stormen zitten we niet op te wachten ..)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:13

Nouvel: ontzettend bedankt voor het aanbod! Hij staat nu onder 200 gram (een rhino). Heb je ook andere aantallen qua grams? En wat voor voering is het?

Ik ga zo epona even bellen (dekenwasservice) kijken wat die zeggen. Als ik alles in 1x mee kan geven scheelt het mij een hele hoop geklier maar ik vrees dat het echt een flinke bom duiten gaat kosten Verdrietig

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:17

gisteren haalde ik pedro uit de stal en er zat een mug op zen nek! Eerst dacht ik dat ik aan het dromen was want het is immers winter... Maar dan is het toch niet zo abnormaal?

Gisteren moest ik de paarden gaan eten geven. Kwam ik daar aan en ik verschoot me dood. De staldeur van het eerste paard stond met de scharnieren in de lucht maar wel nog op de juiste plaats ( niet vast natuurlijk). Nu aangezien in de zomer de paarden een aantal keren zijn uitgelaten uit de wei ( zeer raar wei compleet dicht, niets kapot en het paard staat erlangs) hebben we zo onze verdenkingen. Daarom hebben we gisteren dan ook de politie gebeld. De politieman zelf zei ook dat hij niet dacht dat het het paard zlef had gedaan. Want dan zou astro de deur moeten hebben op zen zij gezet en dan nog eens met de binnenkant naar buiten... Dat lijkt ons toch wreed raar. Dus nu hebben we een aangifte gedaan maar op zich zijn we daar nog niets mee... Als ze willen doen ze het opnieuw.
Iemand nog ideëen hoe we zoiets kunnen voorkomen?
we hebben nu een nagel geklopt boven de scharnieren zodat men de deur er niet zomaar meer kan uithalen. Voor de rest waren we aan het denken om een hangslot op de deur te hangen. Maar ik heb dan schrik, moest het ooit brand zijn ofzo... Dat ze men paard niet op tijd vrij hebben...
Dus ik weet het zo even niet meer Boos!

Voor de rest heb ik hier nog altijd meegelezen! Mooie foto's zien passeren. en die analyse van hierboven lijkt me ook zeer interessant! Dat wil ik ook eens voor pedro laten doen... Maar alles op zijn tijd.
Momenteel zijn zijn manen ergens bij een of andere fysio ofzoiets (ik weet het niet precies) voor onderzoek. En dan krijg ik een schema wat volgens die man mijn paard tekort of teveel heeft en die maakt dan ook een voedingsschema. Dus ben benieuwd!

Iedereen in voor de lente? Dan vragen we het even aan die van hierboven Haha! zien of hij wil meewerken Knipoog

allemaal nog veel plezier

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:54

ik kom ff snel langs, ben net terug en moet zo ff de andere paarden buiten zetten dus dan lees ik zo wel bij.

Net Miran gereden. Bijrijder van Misty reed ook. Even samen in de bak gereden. Kon wel wat rodeo verwachten dacht ik maar t boeide me niet dacht gewoon een keer proberen en we zien wel. Ze was niet vooruit te branden. Heb dus oefeningen gedaan om d'r aan t been te krijgen. Ging niet helemaal zonder protest af en toe wat rare sprongen tussen door en geprobeerd over de buitenschouder richting Misty te lopen maar dat had ik snel door. Op t laatst had ik d'r wel redelijk. Gaf been en ze was gelijk weg in draf dus als degene die haar gaat rijden dat ook een beetje zo doet dan heb je echt over een paar weken een super pony Haha!. In stap had ik d'r nagevelijk, deed haast niks ging vanzelf. Ze liep goed over d'r rug, daarna weer even gedraafd gelijk reactie ging eigenlijk wel goed, en af en toe kleine stukjes in draf nagevelijk. Hoefde van mij niet maar zodra ze een goed tempo heeft gaat het zowat vanzelf. Vind het echt een fijne pony, hele fijne gangen als ik t vergelijk met de 2 andere.

wednesday: haha is idd apart. Heel soms denk ik snachts wel eens dat ik er eentje hoor....wij wonen zowat in t bos en af en toe hoor ik toch ook wel eens bzzzzz.... Clown maar dat zou wel aan t weer liggen. De vogels zijn ook niet weg Vork

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 12:38

dat soort rare dingen had ik ook steeds op de wei in belgie , gek werden we der van
mooie de leider van de kudde liet zich nooit meenemen en nam alles mee opsleeptouw

boeren uren bezig om de boel op een plekkie te krijgen bellen ze ons op dat alles weer los liep (hekken waren erg duidelijk open gemaakt door mensen , geen paard die dat kon ..)
kwamen we der aan en dan riep ik ze kwam het hele stel direct aangedraaft Haha! boertjes ziek ..die zeiden al volgende keer bellen we direct jou en dat hebben ze ook gedaan

maar leuk is het niet

1 x zelfs de gemeente of wat ever medewerkers
waren bezig met de weg naast de wei
hadden ze het hek eruit gereden met een graaf machine
niks gezgd niks afgesloten

men ik was boos Boos!

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:27

ik snap echt niet dat iemand zoiets doet. Ok we hebben wel een paar 'vijanden' en daarom ook vermoedens... Maar die mensen hebben zelf paarden en ik heb daar drie jaar paarden voor gereden gehad. Dus ik snap niet dat mensen met paarden zoiets doen. Ze weten toch hoe het is als een paard losloopt ev op straat loopt, onder ne auto,...
Als kwajongensstreek kan ik het ook nie begrijpen trouwens.
waar mensen zich al niet mee bezig houden!
ik kan begrijpen dat je boos was! dat ben ik ook! Hoewel ik ondertussen meer schrik heb dat ze ergere dingen gaan doen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:09

Jeetje Wednesday, dat is schrikken! Maar even t zekere voor t onzekere nemen..Heb je geen goede waakhond?
Leuk om weer alle verhalen te lezen.
Leuk dat het rijden goed ging Prinslover!
En Nouvel; leuke foto's! Moeilijk he, ze een beetje op de foto te krijgen, ze zijn zo fotogeniek Knipoog
Hier is het ook lente, de mugjes waren t weekend ook al bij de buitenlamp 's nachts. Ook Goya heeft de lente in zn hoofd, hij ging er vandoor met mn vader gister. Hij zette hem buiten omdat ik al rond 6u 's ochtends in de auto zat ivm. praktijk op school. Goya stijgerde aan de lijn. Mn pa is al geen held met paarden, laat staan als ie stijgert. Dus mn moeder er met Claudia later bij, liepen voorop, en Goya weer stijgeren.. Heb hem maar even kleine curses "Hoe ben ik andalusiers voor " gegeven.. Hopen dat Goya het niet weer doet..
Vrijdag mag ik weer op Goya, heb alleen nog geen zadel, maar even zonder zadel rond hobbelen, ben erg benieuwd hoe hij nu rijd..

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:38

sorry dat ik zomaar even binnen kom zonder op andere te reageren.
ik ga zo alles bij lezen echt waar.

dames, na jaren dromen is het eindelijk zo ver!!!!!
Voor het mooie net iets te klein voor mij maar voor de rest een fantastische hengst.
Maar hij houdt mij makelijk en de dierenarts zag absoluut geen problemen.

Ik stel aan u met trots voor: Mijn eerste eigen andalusier: Enamorado.
Vandaag goed gekeurd. Zaterdag wordt hij gebracht!

Afbeelding

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:42

Proficiat Redina, en wij willen wel meer foto's zien!!!!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:44

Hee, Enno! Wat super dat je hem gekocht hebt Eveline! Zo`n stoer paard om te zien! We zien natuurlijk snel foto's van hem en een uitgebreid verslag!
Gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door Buitenzinnig op 10-01-07 20:59, in het totaal 2 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:45

Redina gefeliciteerd, een heerlijk dier!!!

Vertel vertel, waar komt hij vandaan en hoe kom je aan hem? OOOOOOW GAAF! Ben helemaal blij voor je Hyper!

nickyu schreef:
welke maat heb je nodig ..heb hier betaalbare onderdekens ..

Hoi, ik zie je berichtje nu pas Bloos

Ik was op zoek naar een IR fohn, maat 195. Ik heb een BR maar die is denk ik veel te dik/wam, waardoor de bulten alleen maar meer gaan jeuken. Welke merken heb jij en hoeveel grams? Ik ga anders maar gewoon een amigo insulator halen, die zijn maar 150 grams en hebben een gladde voering van binnen. Dekens met een katoenen voering trekken de haren tegen de richting in als hij zijn hoofd laat zakken, wat ook weer jeuk veroorzaakt, en die gladde dekens met nylon voering hebben dit niet. Van de amigo weet ik ook dat de pasvorm goed is.

Pfff wat een gedoe haha Haha!

Die mensen van epona zijn bezig met een wasmiddel wat op 30 graden al schimmels dood, maar dat horen zij zelf nog van de fabrikant. Als zij meer weten emailen ze mij, dus ik hoop dat dat wat wordt. Anders zal ik toch aan de grootverpakkingen imaverol gaan moeten, en een oude badkuip Haha! Echt erg dit, zelfs mijn DA zegt dat het dit waarschijnlijk niet eens is, maar dat we dit gewoon voor de zekerheid doen. Maar wat een gedoe!!

Wednesday klote joh, hopelijk heb je snel een oplossing!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:48

soeske schreef:
Hee, Enno! Wat super dat je hem gekocht hebt Evaline! We zien natuurlijk snel foto's van hem en een uitgebreid verslag!
Gefeliciteerd!

hoi soeske.
Foto's heb ik niet zoveel. wel rijfoto's maar die zijn dramatisch. ik ben gespannen en hij kruipt door mijn gespannenheid snel achter de teugel met weggedrukte rug. daar ga ik met hem aan werken.
Want zelf als je je teugels echt lang hebt (op het einde) loopt hij nog achter de teugel.

overigens heet ik eveline hihi. Evaline is iemand anders. Die handelt af en toe in andalusiers. Ik ben iemand anders haha