Fabster schreef:Meisje2000, wat een vreselijk nieuws! 700 euro minder per maand is wel heel veel! Werken jij en je partner bij dezelfde werkgever?
Ik wens je succes bij de verkoop en hopelijk vind je een prachtig huis voor hem.
We werken inderdaad allebei bij het zelfde bedrijf. Welliswaar op verschillende afdelingengen maar het is wel 1 bedrijf. Vorig jaar waren we al achteruit gegaan en simds dit.jaar hebben ze de maandelijkse betaling omgezet naar 4 wekelijks waardoor we weer minder krijgen. We krijgen wel een 14de maand erbij maar daar hebben we maandelijks niet veel aan aangezien alle kosten het zelfde blijven. Ik werk maar 2 dagen en 3 kwart van.mijn loon gaat al op aan chameur en dan.moeten mijn vaste lasten er allemaal nog af. Mijn mam betaald voor de rest alles en we houden dus niets over. Bij mij gaat er zelfs meer uit dan dat er binnen komt waardoor.mijn man steeds dingen moet.betalen voor mij waardoor onze spaarrekening al drastisch begint te dalen. Het is gewoon niet meer te doen. En als chameur verkocht is besparen we ons al meer dan 300 euro in de maand. Dat is simpelweg te veel, en hoe.jammer ik het ook vind ik heb geen keus meer.