Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben 2,5 paard rijker + een dekking rijker
Eigenlijk zou zij door mijn eigen hengst gedekt worden dit jaar, maar dit was wel een heel mooie opportuniteit en zo krijgt mijn hengst nog even extra tijd om op zijn plooi te komen.
Het is een 5-jaars, bruin kanon geworden. Een hele grote merrie met ruime bewegingen, een sociaal karakter en een prachtig merrieveulentje aan de voet

Gefeliciteerd met je nieuwe merrie, klinkt super! Heb je al foto's?
. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's hihi!
ik kan haast niet wachten tot ik haar naar hier kan halen.

_Zsazsa_ schreef:Echt gaaf Crines!! Ziet eruit als een goede combi! Je merrie heeft wel wat van de mijne weg. Zit je volgend jaar toch nog goed qua fokkerij! Fijn dat het zo mag zijn naar het verlies van siërra.
Heb je een foto van je eigen hengst?
Ik rij ook met een smal dubbel gebroken bustrensje. Vooral dat ze smal zijn is belangrijk. Mijn ruin deed zijn mond niet eens dicht met een normale trens.
Een smalle joekel van 1m70.
Het jaar daarop is het dan hopelijk eindelijk eens aan mijn eigen Quiero
Imperiosa komt ook bij hem vandaan (maar ik heb haar via een andere persoon gekocht).
Die is helaas even uit de running wegens ziekte van lyme.
Het was wel genoeg geweest vond ik

lijkt mij zalig om zo buiten te rijden met je paard ! Eerst maar goed leren en evt de piste gelijk trekken daar kunnen we mee beginnen :p