Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
berdien85 schreef:Slechte generale is een winstpunt, toch? Gaat jullie wel lukken!
Suc6!
Mirtedl: vreselijk!! Sterkte! Hoe kon dat zo ineens?
Fijn Marjolein! Dat rijmt
mirtedl schreef:berdien85 schreef:Slechte generale is een winstpunt, toch? Gaat jullie wel lukken!
Suc6!
Mirtedl: vreselijk!! Sterkte! Hoe kon dat zo ineens?
Fijn Marjolein! Dat rijmt
Hij heeft gisteren avond een hele zware koliek aanval gehad, hij heeft medicijnen gekregen om de nacht door te komen maar vanmorgen was ie nog slechter en zat er alleen maar vocht in zn buik en is er dus een darm geknapt en was alles al aan het afsterven.. Onbegrijpelijk.. hij heeft in die ruim 6 jaar nooit wat gehad en nu dan 4,5 stil door een blessure en dan zo'n einde
DaraBariton schreef:Ah jeetje wat erg mirtedl!! Heel veel sterkte met dit pijnlijke verlies!
Ik post momenteel niet zo vaak maar lees wel mee.
Veel succes met je wedstrijd Splinterz! Komt vast goed!
Ik wil ook super graag starten! Zou dit weekend ons Z1 debuut hebben maar dat is nu zo'n beetje 50/50 omdat ik daarvoor iets belangrijks heb. Gelukkig konden ze me een uur later zetten(17.15) dus mijn uitdaging is om alles zo te plannen dat het toch gaat lukken! De wedstrijd zelf is 5 minuten rijden van stal dus ik moet sochtends gewoon mn paard helemaal klaar hebben. Hoop dat het gaat lukken! Hebben jullie wel is zoiets gehad en toch kunnen starten door een strakke planning?:)
Splinterz schreef:Mirtedl heel veel sterkte! Lijkt me verschrikkelijk
Dames, ik ga morgen weer starten. 17:00 geet ut loss![]()
Vnaamd generale gehad en ze heeft eem op dr donder gehad, wat een tut. Morgen knallen (lees: lekker ontspannen kunnen rijden, punten zijn nu nog niet belangrijk)