Zoo, net ff afgemat bij Zumbaaaa

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lisenka schreef:Wanda: zo doe ik het ook met Keljan hoor. Heeft vrij snel een dikke vacht en dan laat ik hem ook altijd rollen (behalve als het heel koud is, want dan ben ik toch bang dat het warmteverschil te groot is). Ik gebruik wel fleecedekens maar nooit tijdens het uitstappen. Wel om op te drogen op stal of in de trailer.
Karina schreef:Met Girasol gaat het heel goed... heeft vanochtend zelfs al eventjes aan de longe gelopen. Het was niet van het schieten nee, dat is a.s. vrijdag en zaterdag pas. Dan zet ik hem voor de zekerheid op stal, maar ik heb geoefend en hij lijkt okee te zijn hoor met geluid en knallen. Maar hij reageert gewoon enorm sterk op drukte bij andere paarden. Hij stond vast omdat ik hem aan het wassen was, en toen schrok hij van een actie van Veludo die met dikke scheten en geknetter wegspoot in de paddock. Ging hangen, en vanaf daar ging het mis. Maargoed, hij is echt okee.... Godzijdank.
Ik heb vandaag staan janken bij Veludo, hij heeft zichzelf dwars door de eczeemdeken (rambo sweet itch, dus de sterkste die er is) heen tot bloedens toe kapot weten te schuren, het gaat bijna de hele dag door, ben echt radeloos. Alles is dik, kapot, bloedheet... WAAR heeft dit paardje dit allemaal aan verdiend...![]()
![]()
Maargoed, daar is hij dus ook onrustig van.
Rico zit al een poosje aan de duivelsklauw nu en heeft een kleine opleving. Ook de warmte doet hem goed. Maar met deze mooie dagen, als ik zo ontzettend veel paarden voorbij zie komen die lekker het bos in gaan.... oh wat mis ik dat om samen met hem te doen... mijn beessie waar ik mee kon lezen en schrijven...
Het moet maar even ego, verder echt even nergens zin in....
Suelza schreef:Utixo schreef:Karina, veel sterkteHelpt het niet als je hem even bij zee zet? Mocht ik je ergens mee kunnen helpen (mijn stal zit tegenover zee), laat het dan weten.
Was het nog gelukt met je balen hooiik was zo thuis dit keer... haha!