Welke zaken ben je geweest? Omdat je bij me in de buurt woont was ik daar nieuwsgierig naar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Chica: Fijn dat je weer zo aan de slag kan met Suevo. V.w.b. die eenvoudige wissels zou ik zeggen; even een stapje terug doen, dit is duidelijk nog niet jullie ding, eerst zorgen dat de galop draf galop heel goed gaat, dan zou ik persoonlijk eerst eens gaan schakelen in de galop en dan met name dat hij heel erg moet wachten op wat jij wil! Dus op een gegeven moment ga je zover terug dat hij net niet in draf gaat en als hij dan in draf wil ga je nog even naar voren enz. Pas als hij echt wacht en dus bijna helemaal verzameld in de galop gaat geef je de hulp voor de galop-stap. Dan zal je zien dat hij veel makkelijker in die gang gaat.
Je paard heeft een behoorlijke mate van verzameling nodig voor deze overgang en zijn achterhand moet er dus goed bijzitten, een wending rijden omdat hij anders niet goed op het achterbeen is, is eigenlijk al een melding dat het nog niet zo ver is plus dat je overgangen van de galop naar de draf al enig geduld vergen omdat hij liever blijft galopperen zegt dat je gewoon eerst moet zorgen dat die gehoorzaamheid er goed in zit![]()
Maar das mijn visie![]()
Banditto schreef:Kjoetje: Hoe kan het dat ze zon slechte conditie heef dan heeft ze een tijdje stil gestaan? Revalideren?![]()
![]()
![]()
PS: MORGEN IS BANDITO JARIG EN WORDT HIJ 7 JAARTJES JONG!
![]()
![]()
![]()
Karina schreef:Was ook van plan om naar de Equitana te gaan, ben er twee keer geweest en vind het echt heel leuk, maar ik wil een beetje veel de laatste tijd en het kost allemaal klauwen vol met geld, dus toch maar niet dit jaar... kan ik weer twee jaar sparen
Welke zaken ben je geweest? Omdat je bij me in de buurt woont was ik daar nieuwsgierig naar.