[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:22

Was ook van plan om naar de Equitana te gaan, ben er twee keer geweest en vind het echt heel leuk, maar ik wil een beetje veel de laatste tijd en het kost allemaal klauwen vol met geld, dus toch maar niet dit jaar... kan ik weer twee jaar sparen ;)
Welke zaken ben je geweest? Omdat je bij me in de buurt woont was ik daar nieuwsgierig naar.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:30

cloris schreef:
Chica: Fijn dat je weer zo aan de slag kan met Suevo. V.w.b. die eenvoudige wissels zou ik zeggen; even een stapje terug doen, dit is duidelijk nog niet jullie ding, eerst zorgen dat de galop draf galop heel goed gaat, dan zou ik persoonlijk eerst eens gaan schakelen in de galop en dan met name dat hij heel erg moet wachten op wat jij wil! Dus op een gegeven moment ga je zover terug dat hij net niet in draf gaat en als hij dan in draf wil ga je nog even naar voren enz. Pas als hij echt wacht en dus bijna helemaal verzameld in de galop gaat geef je de hulp voor de galop-stap. Dan zal je zien dat hij veel makkelijker in die gang gaat.
Je paard heeft een behoorlijke mate van verzameling nodig voor deze overgang en zijn achterhand moet er dus goed bijzitten, een wending rijden omdat hij anders niet goed op het achterbeen is, is eigenlijk al een melding dat het nog niet zo ver is plus dat je overgangen van de galop naar de draf al enig geduld vergen omdat hij liever blijft galopperen zegt dat je gewoon eerst moet zorgen dat die gehoorzaamheid er goed in zit ;)

Maar das mijn visie :+ ;)

Je hebt ook helemaal gelijk, mijn instructeur zegt precies hetzelfde :) Mijn instructeur zegt ook dat hij die paar drafpassen die hij nu nog per overgang maakt (ik rijd ze ook wel eens op rechte lijnen hoor trouwens) gewoon nodig heeft en dat ik dat gewoon nu even moet accepteren. Galop-draf gaat doordat we nu met die eenvoudige wissels bezig waren trouwens nu wel heel veel beter, hij komt goed op het achterbeen terug. Ik schakel al wel wat in de galop, ook voltes verkleinen en vergroten, in galop biedt hij trouwens soms ook al het beginnetje van een pirouette aan. Zijn galop is heel erg verbetert, hij zit nu nog meer als een leunstoel. Je merkt dan ook dat hij dus veel makkelijker de overgang naar draf maakt, soms zelfs per ongeluk als ik te diep zit haha :P Maar de oefening die jij noemt is een goede tip, daar zal ik ook zeker mee aan de gang gaan.

Lobke ik weet niet precies wat ik voel. Hij hangt niet echt ofzo, maar het voelt eerder alsof hij het gewoon niet kan (zie boven) en net wat meer ruimte nodig heeft om vaart te minderen.

De opleiding vandaag was weer leuk en zeer leerzaam, echt interessant en het is ook ontzettend leuk gewoon om te doen! Suevvie was alleen wel een beetje baldadig maar dat was wel grappig := Ondanks dat deed hij het dan toch wel weer lekker, nu weer thuis verder met oefenen! Het is wel erg, ik wil voor die opleiding echt nog een paar boeken en een mooie (wat fijnere) kaptoom, en ze hebben daar ook allemaal van die super coole mooi vallende jodphurbroeken (strak op je bovenbeen en dan van onderen beetje wijder, met verdikkingen waar de beugelriemen zitten) 8-) Ik heb gewoon een geldboom nodig :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:56

bianca: ja soms hebben ze van die dwarse dagen he
heidi: dank je voor het compliment.
penny: balen maar brandden ze zo hard in je zakken dat je toch maar bent wezen ruitersportshoppen? :P
karina: veluwe lijkt mij ook erg gaaf om te rijden. maarja ik ga niet zo ver als de drunense duinen dichterbij lonken haha. is die startrekk veel anders qua basis vergeleken met de espaniola? als ik foto's zie op het net dan lijkt het alsof de "onderkant" hetzelfde is. overigens ook een mooi zadel, net wat je zegt een boszadel. wat voor spul komt er in de bak? hier blijft ie nl. ook veel te los. alleen als het echt stevig geregend heeft, is ie lekker te rijden.
malin: als je die boom gevonden hebt, mag ik dan een stekje van je overnemen?? dacht net nog aan je, ik kwam langs H-I-A gereden. balen, moest in spijkenisse zijn, was de a15 bij barendrecht dicht. kon ik via de beijerlanden en de pont. naja, zo kom je nog eens ergens.

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:13

Spokie 79: Bedankt!

Dinkey Girl: Het is inderdaad erg lastig om een deken van 100 gram te vinden. Dat vind ik echt raar want het is zo makkelijk bijvoorbeeld als tussendeken onder je regendeken wat ik nu heb of als extra deken onder je winterdeken als het kei hard vriest.Ik heb er nu een van het eigen merk van Eppeljeck superstore (woon ik heel vlakbij *D hihi) Ik geloof dat Wheaterbeeta er ook eentje heeft van 100 gram. Gaaf zeg zon crosbaan!

Kjoetje: Hoe kan het dat ze zon slechte conditie heef dan heeft ze een tijdje stil gestaan? Revalideren?

Idra: wat is terosso mooi…lief koppie wordt je toch zo verliefd op

Karina:
echte bikkel gewoon naar buiten met het donkere weer. HEEEEEEEL veel succes morgen op je clinic. Laat je het ons weten hoe het was en FOTOSSSS! En natuurlijk veel succes met je nieuwe juf en de rijbak.

Picasso: lekker shoppen he. Bucas is inderdaad prijzig maar wel super sterk. Helaas passen ze niet bij Bandito bij hem zit Wheaterbeeta super! Jammer dat je niet naar Equitana gaat.

Frankie:
mijn buitenrit liep ook in duigen vandaag |(

Vandaag door de regen naar mn knollie. Auto uitgeleend niet zo handig van mezelf grrrr }> r. We zouden een duinrit gaan maken maar dat vonden we het toch niet zo geslaagd weer voor. Dus hebben we de rit verzet naar morgen, hoop dat het dan beter weer wordt. Vandaag was het KEI en KEI druk in de binnenbak en daar heb ik dus nooit zoveel zin in allerlei shetlanders onder *D en naast je....nee en dan een paar van die grote dressuurpaarden. Dus ik heb Dito lekker vrij gegeven. Nou ja vrij toen ik aankwam was meneer aardig aan het steigeren in zn weiland.....echte Bandito he. }:0

Wat jammer dat jullie allemaal niet naar Equitana gaan. Ik ga aankomende zaterdag dat is er een BAROKKE paardendag! Zal genoeg fotos maken voor jullie hoor. *-:)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* PS: MORGEN IS BANDITO JARIG EN WORDT HIJ 7 JAARTJES JONG! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:18

Malin, ik heb pas bij Kramer in Duitsland twee fijne jodphurbroeken besteld niet al te duur, een donkerbruine en een lichte beige-zandachtige. De broeken van HKM zijn ook fijn, daar heb ik een zwarte en blauwe jeansachtige van, die zijn ook netjes in de prijs en ik heb ze al heeeeel lang. Sonnenreiter heeft de mooiste maar dan ben je echt veel geld kwijt.

Frank, we hadden beetje geluk dat de beste optie voor onze bak niet de duurste was, er komen gedroogde naaldboomchips in. Ze hebben daarvoor gewoon een monster van het zand wat er in zit bekeken en je moet even vertellen of je drainage hebt of niet en op wat voor grond je zit etc. Een vracht wordt door de bovenste laag heengewerkt en de andere komt er op, is geloof ik het plan. Ben ook bezig geweest met iemand die er kokoschips (dus niet de vezels want dat zag ik echt niet zitten) in wilde doen, maar dat is toch twee keer zo duur. Op zich wel een optie omdat het ook een natuurlijk materiaal is en dat wilden we eigenlijk sowieso wel. Als de dood dat je over een paar jaar een godsvermogen aan afvoerkosten moet betalen als het ineens chemisch afval is.

Ja die comfort is toch wel anders, de kussens zitten ook wel los met hij is toch anders opgebouwd, meer als het dressuurzadel. Die startrekk dressuur had ik dus voor de quarter, maar die heeft Veludo nu, en de quarter krijgt de Comfort. Al zou ik er voor Veludo ook wel een willen om mee buiten te rijden! Weer sparen;)
De espaniola is dus terug. Veludo zal over een poosje wel een boommaat groter nodig hebben weer, maarja dat is het ideale van die startrekk's natuurlijk.... even los boompje bestellen, kost voor de dresuur 20 euro.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:32

Banditto schreef:
Kjoetje: Hoe kan het dat ze zon slechte conditie heef dan heeft ze een tijdje stil gestaan? Revalideren?

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* PS: MORGEN IS BANDITO JARIG EN WORDT HIJ 7 JAARTJES JONG! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

gefeliciteerd :D

Yippie is nog erg jong he banditto, we zijn net pas bezig met inrijden en ze heeft idd over de winter weinig gedaan. Maar het lag er meer aan dat ze gewoon zichzelf erg aan het opfokken was. Ik rij overigens nooit veel langer dan een half uur, zo'n jong dier moet je imo niet overvragen, zeker het bakwerk is toch wel pittig voor ze.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:22

Zo. Even geen zin om bij te reageren, ik zit op de latop, die draait op IE8, en logt me steeds uit. Met als gevolg dat ik iedere keer hele lappen text kwijt ben. En ik vergeet standaart te kopieeren.

Ach, vooruit, enkel de laatste pagina.

Karina Die endurance zadels klinken echt heel fijn. Ik heb een erg fijne Hulsebos, maar voor lange afstanden lijkt de Startrek me een ontzettend leuk zadel. Maar goed, eerst de tijd maar eens vinden om Endurance te starten.

Wat betreft Equitana, voor mij dit jaar helaas ook niet :n. Ik heb genoten 2 jaar terug, maar kan het geld momenteel even wat beter spenderen.

Banditto Altijd fijn, je auto uitlenen met dit soort weer.

Dinkeygirl Lekker als iets zo leerzaam is! En als je die geldboom vind, mag ik hem dan afentoe eens komen snoeien voor je? Ik vraag er niet veel voor, enkel wat vruchten en takjes :j.

Meiden in Roosendaal Nog lol daar? Ik hoop dat Il en Sanne niet al te wilde verhalen over Matz vertellen, hij is lief, het komt allemaal door zijn jeugd!

Gelukkig keek mijn moeder vandaag nog op startlijsten.nl. Hebben ze de B 3 uur naar voren verplaats, grappenmakers. Dat ebtekend dus dat ik opeens om 7 uur op stal moet zijn om te vlechten, een stalgenoot heeft 's ochtends wedstrijden, en daar wil ik graag even kijken. Maar Matz moet wel schoon en gevlochten zijn.

Hihi, vanmiddag naar de Toppers geweest, ze moesten zingen in een winkelcentrum in de buurt hier. Was aan het werk, en onder het mom van "vinden de clienten leuk", een paar clienten ingeladen en ernaartoe gereden. Een dikke kip in de bips van de organisatie, de verstandelijk gehandicapten en begeleiders mochten voor het podium, en aan het eind mochten we als eerste naar de signeersessie. De Toppers waren erg leuk tegen de clienten, en Jeroen van de Boom gaf een stevige schouderklop aan een van de gasten. Die jas mag dus niet meer gewassen worden :lol:

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 01:18

Zoo massel dat je heb benthe ! dat je ma nog even keek! Maar 7 uur is wel erg vroeg :p hihi.

Vinden de clienten leuk, vind benthe leuk haha.
Leuk voor de clienten dat de toppers erg leuk tegen ze deden!
Waar ga je morgen starten dan?

Pfff ben op zoek naar een witte kitten. valt ook niet mee zeg! Als iemand er 1 weet :) ben dol op informatie haha

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 01:51

Bergschenhoek.

En kijk gewoon eens even in het asiel, dat zit bomvol leuke katten/kittens.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 10:48

benthe veel succes

banditto en karina lekker gereden dus

malin jij ook weer super gereden lekker hoor

penney lekker geshopt :j

mellissa lekker gewandelt zo te lezen

lobke wat een mooie foto van terosso

zaterdag ging me lekker veel op zijn gelet en hij komt dan echt mooi op het achter been

nu me eigen klaarmaken voor de wedstrijd

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:10

Banditto: Leuke deken! En gefeliciteerd met Bandito!!
Dinkeygirl: Fijn dat je les zo lekker ging! En crossterrein klinkt leuk!
Idra: Geweldige foto van jou en Terosso! Echt een heel knap paard!
Picassox: Heeerlijk he dat shoppen :). Ik moet echt altijd uitkijken als er geld op mijn bankrekening staat, het is zo weg.
Karina: Hopelijk heb je de juiste 'klik' met de instructrice, toch altijd fijn als er iemand voor de vast begeleiding komt. Die ziet dan ook hoe jullie vooruit gaan... En veel plezier bij de clinic vandaag!
Utixo: Wat een geluk dat je moeder nog even keek ;). En leuk gezellig naar de Toppers! Helemaal top dat je vooraan mocht staan!

Ik had echt wel weer een topdag gister *ahum*. Had belooft om foto's te nemen bij mijn broertje zijn voetbalwedstrijd en toen we daar aankwamen begon het heerlijk te regenen. Dus ja foto's is ook niks geworden en ik was zeiknat. Voelde me toen ook al even niet zo lekker meer... Thuis ben ik nog even mijn bed in gedoken, we hadden een logeerhond en die had mij 's ochtends om 7 uur al wakker gemaakt :P. En ik lag er al niet zo vroeg in. Om 7 uur kwam me moeder me weer roepen want we gingen uit eten met de hele familie. Gezellig de auto in en naar het brugrestaurant boven de A4 gereden. Het eten zag er lekker uit, maar ik was al weg voordat we begonnen met eten... Ik voelde me in de auto al niet zo lekker, maar daar aangekomen werd het alleen maar erger. De etenslucht erbij zorgde er dus voor dat ik steeds misselijker werd. Ben praktisch het restaurant uitgerent. Mijn moeder kwam me achterna en die zei dat het wel goed kwam met de auto's en dat ik wel naar huis kon. Toen was ik gelukkig het ergste alweer kwijt... Thuis lekker me bed in gedoken. En toen las ik het berichtje van de eigenaar van Atlas, die stond met koliek en koorts op stal. Als ie nu nog niet opgeknapt is zou de dierenarts komen... Dus ja dat was ook niet zo fijn.... Heb nu nog niks gehoord, maar hopelijk gaat het wel weer beter. Met mij gaat het nu weer redelijk, ik hou het nog wel even bij droge crackers :P.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:45

Karina, het is inderdaad een heel gedoe om een fatsoenlijke bodem te hebben in je bak... Ik had een goedkope oplossing (met "houtstof"), maar dat verkopen ze niet meer, dus heb ik er vorig jaar scheldezand op laten kappen. Helaas is dat dus echt veel te zwaar en schuift Licor er gewoon in weg. Ik train in de winter dus altijd op verplaatsing en in de zomer op gras en soms in mijn bak... :\

Thanks voor de leuke reacties op Terroso :D
Masaro, ik verwacht je nu echt wel, haha!

Nou meiden, hoe is het daar in Roosendaal?

Als iemand nog een leuke fokmerrie zoekt (nogmaals te koop aangeboden, de paardenmarkt ligt op zijn gat :roll: )
[EA-CO] PRE-merries, geschikt voor fok en dressuur
Vooral Jumilla is denk ik een superaanwinst voor iemand die ook dressuur wil rijden (check dat achterbeen). Ze is trouwens een halfzus van Terroso :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:59

Karina schreef:
Was ook van plan om naar de Equitana te gaan, ben er twee keer geweest en vind het echt heel leuk, maar ik wil een beetje veel de laatste tijd en het kost allemaal klauwen vol met geld, dus toch maar niet dit jaar... kan ik weer twee jaar sparen ;)
Welke zaken ben je geweest? Omdat je bij me in de buurt woont was ik daar nieuwsgierig naar.

Oja, jij woont in Nieuw Milligen ofzo toch? Da's echt een paar kilometer! :j
Ben eerst naar Garderen naar de Heja geweest, toen naar Vrielink in Apeldoorn... Waar ga jij meestal heen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:37

Goedemidddag :D

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:53

idra: ik wil zooo graaaag maar ja die bruiloft he :D :D daarna kom ik zeker.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:39

zo net weer thuis van alle dingen die we moesten doen vandaag

nog beetje moe van gistr waren bij een hengstenshow en hebben veel mooie hengsten en natuurlijk ook de veulens gezien
eentje was een paar daagjes jong zo`n schatje en lieffffffffffff hebben ehm natuurlijk een dikke knuffel gegeven
de foto`s zijn in de maak die komen mss nog wel
en vandaag me eigen zwarte kanjer eer goed verwend hij staat zo lekker in zijn stalletje :D en geniet van alles ;)
lekker gek gedaan in de bak vandaag
ga zo ff wat lichtjes aan doen het wordt al weer donker
ben wel toe aan het mooie weer vandaag wel genoten trouwens

jullie nog leuk gehad meiden :+ :D flink bij gekletst en gelachu zekers he kan ook niet anders

en de rest hebben jullie nog leuke dingen gedaan ???????

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:45

Zo, kom net onder de douche vandaan. Hoe ging je wedstrijd Denise? Bij mij zwaar tegenvallend, Matz zijn verlatingsangst nam ongekende grenzen aan. Hij kwam al gillend uit de trailer, ik wilde hem eerst nog poetsen, maar heb uit pure noodzaak gelijk maar opgezadelt, hij was niet te houden. We maakten een mooie entree in de losrijbak, omdat Matz al stuiterend en springend de bak doorging. Na een kwartier werd hij wat rustiger, maar na een half uur begon hij te hinniken. En hij stopte niet meer. Ik ben maar gaan stappen, zodra ik ging draven ging het mis, en ik had geen zin om de confrontatie op te zoeken tussen de witte hekjes op het losrijterrein. Enfin, eerste proef. Verschrikkelijk, ik heb alle hoeken van de bak gezien, hij ging als een idioot tekeer. Toch nog goed voor 178, stond ik eigenlijk verbaasd van. En een krabbel van de jury dat ik het goed opgelost had, altijd leuk. 2 Proef ging redelijk naar mijn gevoel, maar wel veel spanning en gillen van hem, 190 en een gedeelde 2e plaats.
Volgende keer beter, hoop ik. Ik start hem het liefst nog 1 keer indoor voor de punten, en dan pak ik hem outdoor nog een keer B mee, want dit is huilen met de pet op.

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:41

Utixo: Jeetje wat vervelend voor jullie. Heeft hij zon lief vriendje op je thuisstal??? Meestal als paarden andere paarden zien gaat het wel snel weer over als ze maar soortgenootjes zien.

Tjillert: ik kan ook zo genieten van dit weer en van mijn kanjer uiteraard!

Idra: fokmerries zien er goed uit hoor! En de prijs vindt ik ook erg acceptabel vooral voor die kleuren! Succes met de verkoop!

Evdpanne: wat een gedoe allemaal....sterkte en beterschap.

Heikedenise: en hoe ging je wedstrijd?

Vandaag was mijn kanjer jarig *\o/* ! We hebben een heerlijke buitenrit gemaakt, jeetje wat liep hij soepel en nageefelijk. In het bos hoeft hij van mij niet zo te lopen (gewoon lekker los teugeltje) maar dan gaat hij er gewoon om vragen, na ja dan loop je toch lekker te dresuren in het bos hahaha! Daarna heb ik zn stalletje lekker vol gegooid met hooi (tot aan zn knieen) en heerlijke zoete spaanse sinaasappel gegeven je hoorde hem gewoon smakken hihi. Daarna lekker prakkie slobber,banaan, mandarijn, appel en wortels gemaakt. Heerlijk heerlijk.
Morgen weer back to normal en lessen.....

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:20

Idra Terosso ziet er schitterend uit!Hij wordt al veel voller vind ik...
Wat die merries betreft zou ik voor Textura gaan :9 ...of Jumilla,dat is ook een plaatje!

Utixo 190 punten???Daar zou ik voor tekenen 8-) Is toch prima?

Nou,vandaag dus dressuur clinic gehad.Ik was dóód zenuwachtig,maar het ging echt prima! Moreno heeft zich weer eens voorbeeldig gedragen :+: Hij was wel wat vlotter dan anders,maar dat was juist wel prettig om te zetten in werken :7
Ik ben echt súper tevreden,weer veel opgestoken en weer genoeg om een poosje mee vooruit te kunnen.
Ik ben echt zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó blij met mijn kanjer :+:
Zal zo even kijken of er nog wat foto's gelukt zijn,het was vrij donker in de bak voor mijn camera(mijn camera vindt het al snel te donker ;( )
Mijn dochter heeft ook filmpjes gemaakt.........de langste duurt geloof ik 6 seconden :roll: ,beetje jammer...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:47

En dan de foto's...

Hi hi,even met mn rechterhand mn broek nog even optrekken :P

Afbeelding

uitleg van de meester:

Afbeelding

en zo werd ie hoe langer hoe ontspannender en ruimer in zijn beweging:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik vind hem echt erg vooruit gaan,en eerlijk gezegd vind ik mijn eigen houding ook vooruit gaan :o

en nog een foto van mijn super groom(mijn dochter Felicia) die op mn kanjer aan het letten was :+:

Afbeelding

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:56

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:09

Leuk beesje maar ik ben toch een voorstander van om het steigeren echt als laatste oefening
eerst de basis goed en de andere oefeningen en als hij alles beheerst dan het steigeren aan leren
hij is nu nog jong en ik ken 1 probleem met paarden die al kunnen steigeren terwijl de nog andere dingen moet leren
ze maken er snel misbruik van.
als ze iets temoelijk gaat vinden dan hoppa op zijn achterbenen.

mijn Macho ken het ook goed als ie iets niet wil hoppa op zijn achterbenen en hij is notabende nog wel klein.
maar mijn macho is verder en die kan veeeeel meer
Zie foto,s in mij profiel wat ie allemaal al kan :o

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:23

gab: goeie vooruitgang zichtbaar. ook mooie foto die met je dochter.
benthe: die jury zal van voorwaartse paarden gehouden hebben haha. maar je hebt de punten toch weer mooi te pakken
banditto: zoo die is verwend vandaag haha
lobke: zitten een paar prachtige paarden tussen. tis dat bruintje momenteel flink onder druk staat maar anders wist ik het wel, Jumilla zou een mooie combi worden met Desperado.
denise: en??
esther: he balen is dat. denk je van een lekker etentje te kunnen gaan genieten en dan zoiets.
peet: fijne dag dus. ja t weer wordt steeds beter. vind t ook lekker dat de avonden weer langer worden. wij zijn vanmorgen met de kids in het golfbad in oss wezen zwemmen. hele mooie accomodatie. vanmiddag een begin gemaakt met de herindeling van de kinderkamers. volgende week krijgt Michelle (middelste) een nieuw bed en kast (uit de buurt van Jasmijn, ze komt dan ook gelijk met me mee), haar huidige spul (mijn eigen tienerkamer nog hihi) gaat naar Bas. vanavond weer ff lekker van een relaxte PRE genoten haha. jullie vragen al een poosje naar foto's, vanavond (donker dus) was er eentje welke enigzins lukte met me nokiaatje:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:24

Jullie gaan goed Gab :j
Ziet er netjes uit!

Robijn was vandaag zoooo lief en fijn te rijden :oo
Zelfs een pasje schouderbinnen en wijken mee kunnen nemen!

En gewoon zoooo fijn en ontspannen!
Heerlijk!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:37

Wauw Frank! Stoerrrr 8-)