Suus vandaag dus weer eens rijden, lekker, en verder bevalt je nieuwe baantje nog? Nog een beetje tijd over voor andere dingen of is het best zwaar? En met vriendlief loopt dus helemaal lekker? Hier gaat alles goed, met de mannen ook, weinig nieuws te melden eigenlijk.. Mouza en Kalife staan soms samen dus, Mouza is de baas en probeert af en toe wel een beetje te bijten, die goedzak Kalife laat helemaal over zich heenlopen door dat kleine opdondertje.. Maar op zich gaat het goed hoor, het was veel makkelijker en relaxter dan de jonkies bij elkaar zetten. Met m'n buik gaat 't goed, begint nu wel op te zwellen, m'n vel staat nu wel strak gespannen heb ik 't idee, oeps en dan moet ik nog zeker 3 maanden verder groeien, help!
Esther lekker gelest, en super een massage voor Shaddy 
Jasmijn leuk ga ff kijken 
Denise hoe gaat het nu met jou, heb je er nog last van of is het nu wel over?
Madelief ja ik snap het, waarom niet dan, toch alleen maar leuk, kan je daarna ook een beetje bepraten of je nu nog verschil voelt e.d. Ik ben ook nooit zo moeilijk, maar hier vind je niet zo makkelijk iemand die aardig kan rijden en er een beetje tijd in wilt stoppen.. Whoeoe goed gedaan, toch al 2 gehaald, zal met je mee duimen voor die laatste! Zou wel super zijn 
Michelle haha ja die arme man van je, dat wordt me wat
hoewel, meisjes zijn vaak wel een stuk makkelijker ook toch.. Ik weet ook wel wat het is, wil het je wel per pb sturen maar liever niet online (heb een meelezer, maakt me op zich niet zoveel uit maar die hoeft nu ook weer niet alles te weten
), oh heb ook buikfoto trouwens, nog niet op de computer gezet maar zal 'm wel even uploaden. Hahaha en ook al zo'n druktemaker dus in je buik! Die van mij lag ook in allerlei rare posities, lag ook te zwaaien trouwens