Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoewel, meisjes zijn vaak wel een stuk makkelijker ook toch.. Ik weet ook wel wat het is, wil het je wel per pb sturen maar liever niet online (heb een meelezer, maakt me op zich niet zoveel uit maar die hoeft nu ook weer niet alles te weten
), oh heb ook buikfoto trouwens, nog niet op de computer gezet maar zal 'm wel even uploaden. Hahaha en ook al zo'n druktemaker dus in je buik! Die van mij lag ook in allerlei rare posities, lag ook te zwaaien trouwens
Met vriendlief loopt het ook nog steeds lekker 

Bram staat nog even apart, Spirit besprong hem steeds. Bram zit nu aardig vast, dus osteopaat komt dinsdag langs. Spirit zijn ballen zijn er inmiddels af, dus die mag als ruin door het leven..
haha ja en meelezers, op zich maakt het niet zoveel uit, je schrijft immers op internet.. Maar sommige dingen hoeven niet met iedereen gedeeld te worden
gelukkig dat je je al veel beter voelt, je schreef ook dat je van het weekend weer wedstrijd hebt toch? Rijden gaat alweer goed dus?

nog een beetje met les geven bezig ook? Ja hier gaat alles lekker, we hebben vandaag ook Darius bij Mouza en Kalife gezet, dat ging ook best goed! Eerst even rustig kennis gemaakt, beetje hierarchie bepaald, alleen gingen die twee kleintjes op een gegeven moment heen en weer scheuren, toen vond Kalife het wel weer mooi geweest en ging hij in een hoekje staan
maar zou wel ideaal zijn als ze steeds met z'n drieen kunnen staan natuurlijk

Op naar je 'P' 

Voor je het weet heb je alle paarden bij elkaar staan 

Helemaal blij
Leuke fotos van Iggie!
hij krijgt idd een volwassen hoofd