Ultramar, wat een prachtbeest zeg! Ben heel benieuwd naar nog twee Azteca veulens van hem ook volgend jaar!
Llevado wat een heerlijk ding blijft dat toch... Vind hem in zijn koppie wel wat op onze Mabrouk weg lijken, verder zal Llevado wel een stuk groter worden
ElCid
Geplaatst: 01-05-11 09:44
Ultramar heeft ook al een jaarling Lusitano dochter ( van 2010); de zwart geboren Fabula, deze wordt dus schimmel:
en een Lusitano zoon ( van 2011), Grado, deze is en blijft ( zo te zien) zwart:
Volgende maand volgen er nog 2 Lusitano veulens in Belgie. Volgende jaar komen er weer 4 veulens van hem, waaronder de 2 Azteca's van Jos!
We zijn heel blij om te zien dat Ultramar zo veel type doorgeeft, mooie hoofden, lange benen en hele lieve, aanhankelijke paardjes die ook nog kunnen lopen .
Nou dan gooi ik er ook nog maar weer 2 op, sorry ben wel aan het spammen he
Jos
Geplaatst: 01-05-11 10:07
lakshmi watg een mooie paarden heb jij marouk pancho vind ik ook heel mooi.
leuk om nog wat kinderen van ultramar te zien. de lange benen geeft hij zeker door. Belle is sterk in het doorgeven van haar hoofd, dat zie ik ook bij Miraglo, ik denk iets breder tussen de ogen en een klein deukje.
ElCid
Geplaatst: 01-05-11 10:37
De Lusitano veulens hebben wat meer het convexe ( bolle) hoofd; gelukkig geen ramshoofden maar wel net dat "bolletje". Echte ramshoofden vind ik niet mooi, een klein beetje convex moet zelfs voor de rasstandaard, een deukje wordt binnen de Lusitano's niet op prijs gesteld, maar te bol ook niet. Voor een Azteca mag er wel een iets "edeler' koppie op
Anouk_1996
Geplaatst: 01-05-11 11:04
lieve Star aan het werk:
haar hoofdje :
danaderese
Geplaatst: 01-05-11 11:23
hoi wat zijn er mooie barokjes bij gekomen amable llevado blijft mooi worden ben even weg geweest en mijn paardjes moeten missen gisteren mijn PRE op de weide gaan zetten voor het weide seizoen laatste dag op de paddock/stal eerste minuten in de weide met buurvrouwen
danadarese, die laatste foto, het achterste paard, was zeker bang dat ie anders niet meer mocht eten. Mond vol met gras voor onderweg
ja hij is nog jong (1jaar) heeft 3 maanden bij mijn PRE (tist) op de stal gestaan en" hangt " een beetje aan mijn tist en ja tist maar showen voor de buurvrouwen en jaarling erachteraan
kaotictjinta, dankje! Omheining kostte wat werk, maar is inderdaad erg mooi geworden. Verder ook weer leuke plaatjes, wat zijn er toch een hoop knappe paarden
Hoe groot is Ultramar eigenlijk? En wat leuk al die mooie kleurtjes hier, en weer heel mooie paarden!
onley
Geplaatst: 01-05-11 16:23
wat een knapperds weer allemaal
Sorry mensen heb het druk met onze slangenkweek
hier even een Adana spam heb haar eindelijk eens in de wei betrapt tijdens haar dutje dus gauw naar huis gespurt om de Cam te halen **1 deur verderop ** check die lip