Karina schreef:Even snel zwaaien!
.
Druk, druk, en of het al niet druk genoeg was heeft Sol gisteren ook nog een ongeluk gehad waardoor we naar de eerste hulp konden op de kliniek. Jeetje wat een hoop bloed joh, hij stond gewoon in een rode plas. Er is wat paniek geweest en wat hekwerk gesneuveld, maar paard mocht godzijdank met een in prachtig blauw verpakt onderbeen en met de nodige stemmig blauw gespoten schaafwonden weer mee naar huis, nadat we daar ook nog een heleboel splinters uit zijn lijf hebben staan plukken. Niet gedacht dat dit zijn eerste uitje zou worden, maar het goede nieuws is dat we nu wel weten dat hij ondanks zijn zware reiservaring in 1x de trailer opliep. Rest komt allemaal snel en helemaal goed, wat een opluchting.
Het meest opgelucht was mijn dierenarts, die na 3 slecht-nieuws-gesprekken op rij in de afgelopen tijd al pijn in z'n buik krijgt als ie mij binnen ziet komen.... maar nu eindelijk eens kon zeggen dat het helemaal goedkwam en hij eindelijk weer eens gewoon ouderwets iets voor me beter kon maken.
Je meent het.... wat een schrik zeg, hoe heeft hij dat dan voor elkaar gekregen? was dat door die oefening die er was of ben ik dan in de war met de datum? getver maar gelukkig goed pff...
Lobke, wat een heerlijke foto van je kanjer!! enne ik laat het ook niet links liggen hoor

Lekkere Flavio fotos

Elise zoiets dacht ik ook toen ik die foto van Licor zag