. Maak vooral veel foto's
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maak vooral veel foto's
. borderjay schreef:Pfffff,ik zit heel internet af te zoeken naar feiten en fabels over de enting tegen baarmoederhalskanker....mijn dochter moet morgen voor de prik,maar ik ben er nog niet helemaal over uit...
Iemand hier die zich er ook in verdiept heeft?
_Saida_ schreef:
Lijkt mij geweldig een witte fries!
Alhoewel......... dan zit je weer met die pis en poepvlekken enzo.......
Heb ook al zitten kwijlen bij die foto
Picassox schreef:Helleeu! Zo da's tijd geleden. Ik heb het ook zo druk.
Ik zag trouwens dat er clinic van David de Wispelaere was in België, zit er stevig over na te denken of ik daar met Picas aan mee gaan doen.
Ik heb geen zin, tijd en puf om de vorige 20 pagina's bij te lezen maar ik ga nu weer actief meedoen.![]()
Ik ga nu eerst naar Picasso!

. Heb nu mn paars geruite regendeken
opgedaan met daaronder een 100 grams onderdeken 'let the spring begin'
Picassox schreef:Ja? Ik wil namelijk wel heel graag naar die clinic van 'm!
Ik heb trouwens bruin KN zadel gekocht. Hij komt pas in juni, maar ik heb 'm wel! Echt super mooi op Picas.
Banditto schreef:Ik heb vandaag winterdeken afgedaan van 200 grams hij voelde bloedheed aan. Heb nu mn paars geruite regendeken opgedaan met daaronder een 100 grams onderdeken 'let the spring begin'
Morgen ga ik weer lekker een buitenritje maken.

Ben echt geen schimmelfan *uitzonderingen daargelaten* maar deze is echt heel heel HEEEEEL GAAF!
) zijn oude zelf weer. Nou ja we waren samen ons oude zelf weer dus ging het helemaal super. Ben echt zo blij met mijn manneke
Verder ben ik nog even langs de mosten gereden, kent iemand dat terrein? Is een crosterrein in Meer (Belgie), net over de grens bij Zundert, met allemaal lagere hindernissen. www.aandemosten.be Ik wil daar binnenkort een keer met Suevo heen nu we toch een trailer hebben
Clinic David staat zeker nog op mijn wensenlijstje maar 22 maart is wel erg snel, heb nu nog even geen centjes

Ze was niet zo lekker voorwaarts als ik haar wil hebben, en ze was wat dwars. Ben op een gegeven moment maar gewoon aan een lang teugeltje gaan stappen en na 5 minuten nog even opgepakt en een rondje tempowisselingen in draf gereden, en toen pakte ze het wel heel fijn op en konden we opeens wel netjes op het been reageren
Ben daarna maar gestopt, maar pak haar wel morgen nog even ertussen. 
Ik heb een nieuwe Bucas Smartex Rain gekocht als overgangsdeken (met fleecegevoerd en dus nog wel warm genoeg), en een nieuwe Kingsland trui, nieuwe PK bodywarmer, nieuwe wollen zweetdeken, nieuw Ariat t-shirtje en een Likit.
. echt supermooie foto!
. Bij veel ruiters hadden we de indruk dat als je de teugels door zou knippen ze er achterover af zouden vallen, zo hard hangen ze er aan
. Lichtheid, ongedwongenheid, takt... blijkbaar allemaal niet zo heel belangrijk op dit niveau
.