sanne: Actieve vakantie! Maar wel super dat je al die leuke paardjes gereden hebt!
peet: Leuk van die kinderen, Priveles is dan inderdaad beter, anders is het voor de andere van de groep ook zo sneu! Altijd jammer als een iemand alle aandacht opeist! Hoe ging de zitcompetitie
shirley: Mooie fries, sjiek hoofdje!
jasmijn: Super dat billy nu bij jou is!
saida: Chipke het zorgenkindje!
Ik vind het een hele moeilijke situatie, het emotionele aspect gaat helaas niet altijd samen met financien. Een eigen paard is natuurlijk fijn, omdat je dan alles zelf kan regelen geen afhankelijkheid hebt en zelf keuzes kan maken, maar afstand doen van grytske zal heel moeilijk zijn. Is het geen idee om gewoon is wat op internet rond te kijken naar paardjes en gewoon is ergens gaan kijken? Wie weet kom je wel een paard tegen waarmee het klikt, of je komt tot de conclusie dat gryts toch het paard voor jou is.
lees net je andere bericht: Succes met je zoektocht!!! Het is in ieder geval heeel leuk! Hoop dat je snel iets vind (we hebben nog wel een hele leuke 2,5 jarige friese merrie staan
)
malin: Die strandrit klinkt echt heerlijk! Ik wil binnenkort ook nog is naar het strand! Even mn ouders lief aankijken!
horsieslii: Welkom!
lindy: Gaat de zwangerschap goed? Je buik is al mooi!!! Leuk dat het met daisy ook goed gaat, ben benieuwd naar de veulen!
soeske: wat schattig!!!!!
ilona: jammer dat dat veulentje zo weinig buiten kan, die van ons komen vrijwel elke dag buiten en gaan eerst lekker rennen en spelen!
pipi: Dat was wel schrikken! Hopelijk niks ernstigs aan over gehouden!
spokie: gelukkig bevalt je nieuwe baan, ik zou net zo zenuwachtig zijn hoor voor de eerste dag!
Even posten, en dan ga ik editen met mn verslag van vandaag, anders is alles zeker zo weer weg!
Oke we gingen eerst naar een stal, daar aangekomen, hele aardige man..vroeg wat ik zocht, ik had al gebeld en hij zou paarden in mijn prijsklasse hebben, dus liepen we naar een wei met heeel veel paarden en liet hij er wat zien en vertelde er wat over. Er stond een hele leuke merrie bij, maar die bleek later 1500 boven mn max te zitten, dus dat schoot niet op. Hij had ook een krusing andax engels....die was wel leuk maar met rijden viel hij een beetje tegen, niet helemaal wat ik zocht, en bleek later ook 1000 bove mn budget
niet erg handig dus dat hij alleen duurdere liet zien.
Daarna probeerde ik de woeste hoeve te bellen, wat steeds niet lukte dus zijn mn moeder en ik op goed geluk maar langs gereden. Dr was gelukkig iemand en we mochten ook even kijken...eerst de 3 schitterende dekhengsten gezien!
wat een paarden!!!
Daarna gingen we naar een wei..waar 3 paarden stonden die interessant voor mij waren, 2 waren te klein maar 1 merrie was wel heel leuk!
3 jaar, onbeleerd, onbespierd, daar geboren en getogen, ze stond nu lekker te zonnen en slapen..dus heb dr alleen een beetje sufjes gezien. IK ga zeker nog een keer kijken om dr in beweging te zien! Het is natuurlijk een gok omdat ze nog beleerd moet worden en al, maar iets in me zegt dat ik gewoon de gok moet nemen.
Foto's!

Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 05-05-08 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt