Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kashmino schreef:Welkom, wat een knapperd is Yonah zeg!
Voor Lord hebben we (dacht ik, moet het even nakijken) een Barefoot London en een Cheyenne. Door zijn ronde rug en weinig schoft schuiven veel zadels, en deze twee blijven gelukkig aardig liggen.
Knap beertje was een beetje eigenwijs zondagDan kan hij echt lelijke koppen trekken
[ [url=m/uQg8Th.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daks schreef:Wat gaan jullie hard. Heb wel meegelezen.
Hannelover wat een gave foto's en succes op de kampioenschappen.
Kashmino wat een gave ruige fries
AnneJ1995 Anouk is zeker een beetje een oud type fries? Gave merrie
Welkom Martine_R Gave merrie. en wat gaaf dat je in Engeland bent geweest. Super gaaf
Afgelopen maandag ben ik na daks zijn slootdrama weer gaan rijden. Helaas was meneer het daar niet mee eens en ben ik er dus echt smerig afgevallen. Cap stuk rug stuk en mijn vertrouwen helemaal weer stuk. Afgelopen woensdag had ik al een les gepland staan van Elise en moet zeggen dat is mij echt super goed bevallen. We blijven eerst even aan het lijntje huppelen om beide weer meer vertrouwen te krijgen. Al met al hebben we nog een lange weg te gaan. Ondanks dat wel blij met het beeld.
[ [url=m/qCjKqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joanne1987 schreef:Ik heb zo'n ontzettend fijne les gereden gisteren!!! Die draf, niet normaal, verzamelen, sluiten, weer verruimen en ritme, niet normaal
Zat gewoon te glunderen
Nu moeten we alleen binnenkort aan appuyememt beginnen en dat vind ik wel spannend
AnneJ1995 schreef:Ik heb net een nieuw zadel! Een Kent & Masters Exclusive. Ligt als een huis!
Dus wij gaan weer lekker opbouwenen dan hopelijk binnenkort meepraten over wedstrijden!
Nog een foto’tje van mijn knappe merrie Anouk
Een beetje vies, want ze had zichzelf net gepaneerd..
balance schreef:
Anouk1605 schreef:AnneJ1995 schreef:Ik heb net een nieuw zadel! Een Kent & Masters Exclusive. Ligt als een huis!
Dus wij gaan weer lekker opbouwenen dan hopelijk binnenkort meepraten over wedstrijden!
Nog een foto’tje van mijn knappe merrie Anouk
Een beetje vies, want ze had zichzelf net gepaneerd..
*Stille meelezer (vooral plaatjes kijken *schaam* meldt zich*
Jouw merrie heet Anouk? Wat leuk! Mijn merrie ook hihi.
Ik reageer nooit omdat ik niet zo veel op bokt kom. Maar mensen wat hebben jullie allemaal mooie friezen. Erg leuk om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn!
Ik heb zelf een Friese merrie van 9.
[ [url=m/ehTqE6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gLe3KP.jpg]Afbeelding[/url] ]