Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eloya schreef:Awh lieve foto met dat veulen!
Zadelmakers, heb ik geen verstand van. Eigenaresse regelt zulke dingen.
Hannelover, ziet er goed uit zeg!
Twikke heeft sinds zondag nieuwe ijzers en gisteren gelongeerd. Ze had er zin involle galop met bokkesprongen. Maar ze hing niet in de lijn en reageerde nog op stemcommando dus even laten gaan.
Heb dinsdag balkjes met der gelopen
]Afbeelding[/url
En ze is zo braaf dat mijn moeder nu aan het leren is haar te longeren! Ze vertrouwd Twikke wel
]Afbeelding[/url
Op stal wel beetje raar... 2 stal genoten kwamen opeens de bak in terwijl ik aan het uitstappen was aan de longe. Ze wouden haar gangen zien. Nouja telaat ben aan het uitstappen. Toen gingen ze met z'n tweeën terwijl ik er naast stond Twikke bekritiseren. Ze leek geen Fries, rare oren en spitse kont, forse voorkant en te smal etc etc dat dat een volle Fries was.
Stond beetje met m'n mond vol tanden. Dus heb niets gezegd. Kijk je kan haar niet mooi vinden helemaal geen probleem. Maar dat op zo'n manier uitten
_Nynke schreef:Wat tof dat je dat zo kunt achterhalen
Ik ben al lang blij dat ik Wikje al ken vanaf het moment dat ze ter wereld kwam
hannelover schreef:Ahw wat leuk yke_lover!
xIndyraah schreef:Yke_lover; oh super tof dat je die foto's hebt gekregen! Je hebt toch echt wel een mooie fries... Jij mss plannen in de toekomst voor mss ook een veulentje met haar? Ziet er een ferm veulen uit!