Dit was ie toen ie net van de slacht gered was...toen was hij ong. 1.55 cm

Nu is hij dus zo en ong. 10 cm hoger...hij mag nog meer bijtrekken op z'n rug van mij.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Duimen dat ze de kies op tafel er zo uit hebben!
Ik hoorde net van wat stalgenootjes dat ze Elsje wat hengstig dachten te zien. Hoop het niet
abukir schreef:Ik heb even jullie advies nodig. Ik woon op gran canaria en ik vind het hier niet geweldig voor paarden eerlijk gezegd. Ik heb een paardje hier gekocht en die heeft het gewoon zwaar gehad. Het is echt een geweldig beest en ik gun hem gewoon meer. Hier kan hij niet op de wei hebben ze hier niet , paddock is verschrikkelijk in de zon en vliegen dus hij staat heel de dag verder op stal. Ik vind dat verschrikkelijk en iedereen zegt hier ja dat is hoe je hier paarden houd maar ik kan er niet aan wennen. Ik wil hem naar nl doen naar iemand waar hij lekker naar buiten kan overdag.
Ik wil er ook niks voor hebben ze moeten alleen het transport betalen.Maar hoe pak je zoiets aan ik wil niet dat hij de handel in verdwijnt. Hij word volgende maand 9 is 1.63 ong en buiten een paar lelijke littekens mankeert hij niks ook heeft hij papieren. Dus ik vind het moeilijk hoe ik dit moet aanpakken.Ik heb ook zeker geen haast ermee en kijk rustig rond. Hoe zouden jullie dit doen?
abukir schreef:nou mensen die interesse hebben mogen mij altijd pb en hihi
_Zsazsa_ schreef:Jij kunt best een mooi bedrag vragen hoor Roxanne, mooie leeftijd en niveau. Ik weet niet hoe hij eruit ziet verder. De maat is ook heel flink en gewild. Ik zou er een royaal prijskaartje aanhangen.