PinkPrincess schreef:ik geloof 1.60 is normaal voor PRE toch ?
Ik geloof het wel, maar dan wel een de lage kant. . . ik geloof dat het gem. nu 1.64/5 is.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Spirit schreef:Ik zou ook wel een PRE willen later, maar dan moet het wel een beetje een grotere zijn. Ben zelf namelijk al 1.80.
Spirit schreef:Op het moment ben ik niet op zoek. Wel echt jammer, want ik zou juist graag een vos willen, haha. Komt nu alleen echt niet uit ivm studie (en geld).
Ik heb nogal lange benen, dus paarden lijken vrij snel klein als ik er op zit.
Spirit schreef:Op het moment ben ik niet op zoek. Wel echt jammer, want ik zou juist graag een vos willen, haha. Komt nu alleen echt niet uit ivm studie (en geld).
Ik heb nogal lange benen, dus paarden lijken vrij snel klein als ik er op zit.
PinkPrincess schreef:Spirit ik denk dat jij vast en een pre treft die bij je past
Ailill schreef:De dame in kwestie is ook aan de stevige kant, maar een geweldig karakter en bestaat uit enkel elastiek. . . hier toch de link: http://covecaspanishhorses.com/index.php?id=12&singleid=110&L=0&backPID=3&begin_at=30&searchtype=
Limonade schreef:Zelfde probleem! Ik ga over een week of 5 naar Spanje om naar een paar ruinen te kijken.
Allemaal minimaal 160 cm, en dat past goed hoor! Ik heb alleen de voorkeur dat ze iets barok zijn. Ik ben trouwens ook 180 cm.