Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yenneke schreef:Thanks voor alle leuke reacties op de foto's. Wordt er wel een beetje verlegen van.![]()
Ik werk zo ongeveer altijd alleen dus het is toch wel fijn om (voor zover het vanaf de foto's kan) toch wel een soort van bevestiging te krijgen dat ik het niet helemaal verkeerd doe.
En kan je nagaan dat hij eigenlijk nog niet in galop aan kan springen op mijn beenhulp. Ik doe het op mijn stem: 'Ok, let op, gaaaaaaaalop!'
Citaat:Beda Naast m'n laarzen lopen was ook bijna het geval hoor. Een jaar geleden kreeg ik ze amper meer aan..Ben heel benieuwd hoe de Zaldi jou gaat bevallen! Is het een testzadel van trekkingsaddles? Ik wilde voor X-tremo dit najaar ook een Zaldi aan gaan schaffen van mijn bonus, maar ja die bonus krijg ik nu natuurlijk niet meer dus het zadeltje moet ook helaas even gaan wachten.
Nouvel schreef:dit mondstuk, maar dan gewoon in trensuitvoering:
Suelza schreef:Jolynn schreef:Bustrens zodat haar lippen er niet tussen kunnen komen.
Xantha's vader was een grote neger
_Saida_ schreef:Wanda -> Knabbelen is idd een goed teken.
Nee ik rij juist liever met een (dubbelgebroken) watertrens dan met een bustrens bij Rintske, omdat ze hier beter op reageert.
Maar dat zegt niets over Jippe, misschien vindt die een bustrens juist wel fijner, dat kan per paard verschillen.
Voor Rints heb ik nog niet zo lang geleden een dubbelgebroken KK trens kunnen overnemen, daar vind ik haar nog het fijnst op lopen.
jus schreef:Zijn inderdaad veel paarden die het notenkrakers effect niet fijn vinden , ik heb van veel ruiters gehoord dat de nieuwe zaldi san jorge een fijn zadel is , maar kwa prijs wel duurder dan andere zaldi zadels. Ik had nog een zaldi classic paar dagen terug verkocht.
Yen je hebt echt een fantastisch paardje om te zien.
Idra schreef:Ai nee Karina, wat zal dat weer schrikken geweest zijn! Gelukkig deze keer niets ernstigs, jeetje, je hebt je portie wel al gehad...
Yenneke, fantastische foto's van X-tremo, je hebt hem zo heerlijk relax aan het lopen, echt toppie!!
Ellis, wat kan jouw Spookje fantastisch lopen, jammer dat ze zo veel spanning opbouwt.
Ik ga snel naar Hincapies wedstrijdtopic kijken.
Over bitjes: ik heb Terroso ingereden op een dubbelgebroken watertrens en Licor rijdt ik op een dubbelgebroken, koperen bustrens. Voor Stang en Trens heb ik een dubbelgebroken onderlegwatertrens en mijn stang is een niet te dikke gebogen stang. Ik had er eerst eentje met een serieuze tongboog, maar dat vond Licor echt niet fijn...
Ik kan het hier echt niet bijhouden jongens, sorry hoor, ik zal wel tot 1 van de ego-posters behoren, maar goed, ik kan dit topic ook niet gewoon links laten liggen
Ik heb nog leuke foto's gekregen van toen ik met Licor in Aken was, hier alvast eentje van zijn lekker bek