[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:53

borderjay schreef:
Baron ziet er echt super uit,ben heel blij dat hij zo goed terecht is gekomen...maar krijg wel een brok in mn keel van de foto met karina :(:)

Zucht... ja, ben na zo'n serie foto's zoals die Heidi nu vandaag plaatste ook echt weer de hele dag zo'n beetje aan hem aan het denken...
En die foto met donkere manen, weet ook nog heel goed toen we die aan het maken waren (ciska van 't andalusierforum heeft ze gemaakt), dat we Barón aan het beloven waren dat hij ècht ooit nog eens een poster-paard zou worden, dat hij een heel stoer trots gespierd paard zou worden met witte manen.... Nou, dat is wel uitgekomen...

Ben trouwens wel zuinig op m'n spullen zie ik, dat dikke touwhalster gebruik ik nog steeds dagelijks ;)

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:01

Leuke fotos voorbij zien komen :D
Met de paarden alles goed, morgen nog oppassen en dan komen ze weer terug. Bram heeft een nieuw maatje, Spirit, de shet hengst hier. Echt grote vriendne nu haha. Leuk spelen met elkaar.
Goya gaat ook wel redelijk, beetje aanklooien met rijden maar gaat wel beter

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:47

Leuke foto's voorbij zien komen. vooral utixo met een lange dikke voorpluk haha (A)
morgen even de tijd nemen om bij te reageren :D

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:50

Jullie tempo is echt niet bij te houden maar wel leuk om te lezen.
Ik probeer binnenkort weer in de meedoen mode te komen.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 23:47

heidi: wat een blije gezichten zeg. echt genieten. mooie baron.
benthe: alle mannen hopeloos? en de enige man in dit topic dan....? wat voor werk doe jij dan? ja ik ken ze die irri piepers. altijd midden in de nacht gaan die dingen als ze bijna leeg of defect zijn. k*tgeluid is dat. vanavond vroeg naar bed dus.
ilona: nee helaas geen foto's. ik was helemaal alleen thuis en om nou de zelfontspanner klaar te zetten is ook weer wat. we zitten op dezelfde x-lijn he. dat duurt niet lang meer of jij rijdt (!) langs het strand.... hahahaha echt een geweldig topic dat je geopend hebt. deze vond ik mooi:
Prinslover schreef:
Sok schreef:
Hmm.. Alleen het bospaadje naar de grote eik mag blijven, verder heb ik er niks mee :D :D

Dit is echt de uitspraak van het jaar _O- :D hahahaa.

saida: om te proberen bij des heb ik de kaptoom enkele keren gebruikt. maar niet dat het nodig was hoor. overigens kun je er ook mee rijden. ik moet wel zeggen dat ik een hele ouwe zware heb. met sam heb ik hem weleens nodig gehad. in de winter in de buitenbak longeren had anders in een ski-partijtje geresulteerd. nu kon ik hem met een stevige trek zowat neerleggen in harde galop. daarna was ie ook braaf. zoo nou al die knallers??

vandaag me nieuwe zadeldekje ontvangen. morgen eens kijken hoe die staat.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 00:27

Pfffff,ik zit heel internet af te zoeken naar feiten en fabels over de enting tegen baarmoederhalskanker....mijn dochter moet morgen voor de prik,maar ik ben er nog niet helemaal over uit...
Iemand hier die zich er ook in verdiept heeft?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 00:40

borderjay ; wat zeggen ze eigenlijk allemaal over die enting baarmoederhalskanker? Ik weet alleen dat heel veel mensen in denhaag hem toch maar op het laatst niet hebben laten doen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 00:49

Er gaan echt hele wilde verhalen in de rondte over deze enting...ik vind het toch best spannend om dat zo maar aan mn dochter te geven,het is nog zo nieuw en daardoor nog maar zo kort getest...niemand weet wat de gevolgen zijn 10 jaar ofzo na de enting...
Maar aan de andere kant...als ik haar er mee kan beschermen...
Pffff,moeilijk hoor,mama zijn :P

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 00:53

Ja moeilijke keuze. Klinkt misschien beetje raar ofzo.
Maar als enting wel gewoon goed en en kind kan ermee beschermd worden. ben je blij dat je het gedaan heb. Maar daarin tegen niemand weet wat de gevolgen zijn over 10 jaar ofzo. Maar daar komen ze ook niet achter als niemand het doet :p Echt allemaal zo moeilijk, niemand wil zijn kind als proefkonijn
ben blij dat mijn kindje pas byna 2 is en ik die keuze niet hoef te maken :) lijkt me echt lastig/.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:04

Ilona: Had er toen ook al wel is aan gedacht! Ieee ik vind het maar vies hoor dat mensen buikpruiken leuk vinden!

jolijn: Waar een wil is is een weg..sanne madelief en jasmijn zijn as weekend ook bij mij!

denise: Roosendaal valt wel mee :P

Gabriella: Een vriendin van mij heeft die prik een tijdje geleden al gehaald. Ik heb me er niet in verdiept, maar als ze echt niet weten wat de lange termijn gevolgen zijn en er is een kans op iets heel ernstigs dan zouden ze het toch niet doen lijkt mij! Succes!

Meiden het is vrijdag!!!!!!!!!! :# :):) :# En het is hier mooi weer!!!!!!
De droomtelefoon is al afgestofd _O- *en stiekem staat de chad micheal murry :~ film ook al klaar*

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:17

Hoe hard gaan jullie wel!!!
Tis niet bij te houden.

Mooie foto's gezien de afgelopen pagina's.
Ik ben niet voor het prikken, mij te kort qua testen, en de langere termijn hebben ze eigenlijk nog geen flauw idee van. daarnaast zit je kind er de rest van haar leven aan vast iedere 5 jaar.. En dan nog kunnen ze het niet voorkomen..
dus als ik een dochter zou hebben van die leeftijd, zou ik zeggen, ik laat je wel op vroegere leeftijd controleren en vaker uitstrijkjes halen. Maar dat is mijn mening hoor.

We zijn druk hier thuis, woensdag in ondertrouw gegaan. Whahaha.. dat was lachen, ik speciaal naar de kapper, haartjes weer mooi en netjes, kleren netjes, jongens mee, en stonden we daar aan de balie en binnen 5 minuten was het gedaan! Gelukkig was er een enthousiaste bode die ons de trouwzaal en alles liet zien.. We hebben met de jongens pannekoeken gegeten daarna, en s'avonds kwamen onze ouders bij ons op de koffie met gebak.

Gisteren ben ik met Querido sinds een half jaar weer buiten gaan rijden. Heerlijk was het! Ondanks dat het koud was en behoorlijk waaide hebben we er samen echt van genoten. Heb zelfs een stukje gegaloppeerd, en Querido gedroeg zich perfect! Onze hond Jesser ging ook gezellig mee.

Heb een klein filmpje gemaakt, geluid is winderig, want het werd op een dijk gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=cJB_nrGFTh4

Wens jullie een hele fijne dag!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:31

Jolijn -zegt fijn dat het buitenrijden zo goed ging

Mies - roosendaal is idd ''dicht'' bij misschien kom ik je wel eens opzoeken :P
of ik kom je tegen op wedstrijden :D

Jesser - fijn dat het rijden lekker ging

Gab - lastige keuze wat betreft die prik aan de ene kant zeg je doen maar aan de andere kant weet je niet wat de gevolgen zijn
lastig hoor succes

Frank - zadeldekje binnen leuk hoor

en MEIDEN veel plezier vandaag maak vooral veel lol en ik wacht op de foto's zegt iemand die zelf ook nog beloofd heeft om foto's te plaatsen

Gisteren heike lekker los gezet met zijn vriendje en hij was druk echt hyper vandaag maar weer rijden
en morgen eindelijk weer les en zondag wedstrijd

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:49

Heidi -> Utix is er wel op vooruit gegaan met die weelderige bos! _O- _O- _O-

Gabriella -> Ik heb me er in verdiept, mijn dochter heeft ook een oproep gehad.
Na heel veel lettertjes te hebben gelezen komt het op mij over dat de meisjes die tot nog toe een enting hebben gehad meer proefkonijn zijn.
Het beschermt maar tegen 1 HPV virus en het is dus geen garantie, ze kunnen dus evengoed nog een andere variant van het virus oplopen en baarmoederhalskanker krijgen.
Ze weten ook niet wat het vaccin doet op langere termijn.
Ik heb Lisanne alles uitgelegd, haar vragen beantwoord en van mij mocht Lisanne zelf kiezen of ze het wilde of niet.
Ze heeft het niet gedaan.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:54

BAARMOEDERHALSKANKER INENTING !!!
ik vindt dat je meer negatief er over hoort dan positief
ik doe het niet bij mei meiden .
zo en nu nu ff aan het werk .

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:17

Hallo,

Ik dacht eens kijken in het topic en toen waren jullie alweer verder naar een ander, haha En dan ook nog op pagina 78!!!!
Even een berichtje van mij want wil het af en toe wel kunnen lezen, hihih
Ik ben de laatste tijd niet veel aanwezig op bokt. Erg druk met honden, paard en werk...

Ik zie hier hele aparte kruisingen voorbij komen, hihihi :D
Witte fries vind ik toch wel erg superdepuper!!

Met Bailarin gaat het goed. Ze groeit en groeit incl haar manen, haha
Ik kreeg een foto van iemand van Baila, hier is ze een week oud met haar moeder! Geniaal is ie toch??
Afbeelding

Baila toen ze naar mij kwam in okt 08
Afbeelding

En gisteren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze is al heel veel veranderd sinds dat ik haar bij ons op stal heb staan. Heerlijk koppie heeft ze, maar verder ziet ze er nog niet uit, haha Haar fokker had het over een keuring in mei?? Maar daar zal ze nog niet verschijnen........ Volgend jaar lijkt me een beter plan, haha
Zo nu kan ik weer volop meelezen en af en toe schrijven....

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:01

Wat een heeeeerlijk weer vandaag hè? :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:13

Het is idd heerlijk :D. Moet alleen zo naar school :(. Maar ja half 2 weer vrij en dan gaat ik maar eens even bij Atlas kijken ;). Kan vanavond helaas niet lessen want moet op een hond passen met verlatingsangst :P. Hij is van me tante, maar die moet condoleren (en de rest van de familie ook :P). En tja mij kent ie al dus wordt ie maar even bij mij gebracht... Is ook wel leuk, vind het altijd een leuke hond... Alleen het is een teckel en hij blaft soms een beetje te veel (en te hard).

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:26

ZOO BEN 3 DAGEN VAN BOKT AF EN MOET METEEN 10 PAGINAS BIJWERKEN PUF PUF.

Ik heb hier een kleine bijwerking:
Amable: wat een gave paardjes heb je. Er zitten mooie foto’s tussen hoor!

Mies apollo: wat een leuke springfoto! Een fries kan dus wel degelijk springen!

Steefviana: mooie fotos ook!

Djemo: hahah wat een actie foto. Veel oefenen. Buiten worden de fotos het mooist vooral in het avondzonnetje dan heb je heel mooi licht.

Idra: WOW WOW WOW wat een mooie fotos!!! Echt een prachtvent heb je……grote voorbeeld van mijn Bandito hihi

Saida: wat een super stoer dekje! Geweldig maak je ook eens fotos onder het zadel?

Zasread: wat een stoere foto. Ik ben altijd net te laat voor zulke fotos….grrrrr. Wat gaaf een witte fries, wist niet dat die bestonden.

Machonito: wat een leuke fotos! Hoe lang heb je Baron al? En hoe hou je hem zoooooooo moooi wit! Macho zonder spikkels is niet leuk…..bleh. Geef hem maar snel zn spikkels terug. PS wat leuk dat jullie zon mooie veilige waterpartij in de buurt hebben. Bij ons heb ik nog niet iets veiligs kunnen vinden alleen het strand…..Maar Bandito vindt de golven nog een beetje eng dus gaan we altijd het pierebadje in.

Moll: Wat heeft Gitano een woeste uitstraling hahaha! Had hij net gerold? Hij is een beetje viezies

Frank: FOTO van je nieuwe zadeldekje ben zoooooo benieuwd

Jesser: oef wat een winderig stukje….

Maandag: les gehad ging super super super goed. Gingen voor de afwisseling over balkjes lopen in stap, draf en galop. Dit doe ik wel vaker aan de longe maar niet in galop als ik erop zit. En ik mocht ook niet in de verlichte zit maar gewoon lichtrijden en dan afwisselen met doorzitten erover heen. Heel leuk allemaal. In het begin nam Bandito de twee balke in galop in een keer hahaha hij sprong er gewoon over heen maar later hielt hij hetzelfde ritme en ging hij er mooi overheen! YOEPIE

Dinsdag: me vader had les en ik wist niet wat ik zag Bandito ging helemaal nageefelijk lopen bij hem (pappie heeft 6 x les gehad....) hij zei tegen me hij voelt zo anders veel lekkerder hahaha! Ja paps dit is paardrijden. Omdat het zo goed ging mocht me vader de galop proberen GEWELDIG vondt hij dit hij wilde niet meer stoppen. Bandito zit super in galop.

Woensdag: Rustdag (moest werken tot 6 uur en had een verjaardag). Met het prachtige avondzonnetje met Bandito lekker langs de dijk gestapt en laten grazen daarna lekker beauty avondje gehad. Dito wordt steeds lichter hij krijgt zijn zomervachtje.

Donderdag: Voor het eerst weer in de buitenbak gereden want het was zooo mooi weer. Dit is echt een verademing want wij hebben een giga buitenbak (80 bij 20 geloof ik) en de grond was super dus hebben super veel mooie en ruime figuren kunnen maken, bijvoorbeeld slangenvolte met 10 bogen ofzo :D en ik had de bak voor mezelf...... :9

Zo en nu ben ik weer bij *D Ik ga jullie weer bijhouden hoor.........is de bedoeling....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:46

Even ego hoor, maar het is vrijdag!! :D

Ik heb gelukkig 2 paarden kunnen regelen (tinkers :D ) om samen met Sanne en Benthe een lekkere strandrit te kunnen maken. Ook gaan er foto's worden gemaakt van Chico op t strand, ben benieuwd :# .

Nou ben helemaal hyper, dus doeiiiiiiiiiiii!! Tot over een paar dagen :D :D :D

Oh, voor de gene die het niet gevolgd hebben, Ik , Sanne (Zasread), Mies (Mies_Apollo) , Madelief (madelief88) en Jasmijn (barocco) hebben een meeting het hele weekend. Lekker veel paardrijden, kletsen en lol maken :D .

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:53

En droomtelefoon spelen!!!

JE HEBT GELIJK...IK VIND JE LEUK :9

Ik ga maar is even het huis verbouwen zodat jullie allemaal vanavond kunnen slapen!

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:57

Jemig, jullie zitten alweer bijna aan de 100 pagina's!!! :wow:

Ilona, Sanne, Michelle, Jasmijn en Madelief, heel veel plezier dit weekend! Zal wel goedkomen ;)
En Sanne, ik heb de ren/bok/spring-foto's van Igneo gezien! Wat een lekker ding blijft 'ie toch :j

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:42

Veel plezier meides dit weekend :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:49

HenJ -> Zo te zien doet Bailarin het super!
Wat een lieve oogopslag heeft ze, zeg!

Banditto -> Ja het is wel de bedoeling dat er even foto's worden gemaakt, maar ik kan je alvast verklappen dat het er echt gaaf uitziet! ;)
Wat leuk joh dat jouw vader ook aan het rijden is geslagen!
Die van mij krijg ik echt niet op een paard, m'n eigen kerel durft het zelfs niet!
En dat terwijl de jongste en kleinste telg van onze familie er zo op durft te zitten, ze is 2 jaar.......

Ilona, Sanne, Benthe, Michelle, Madelief & Jasmijn -> Fijn weekend, en veel plezier! :D

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:11

Inderdaad een fijn weekend gewenst.
Ik ga morgen maar een poging doen om palen te zetten in de nieuwe wei.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:27

Veel plezier meiden, dit weekend! :D